ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصتی ویژه برای کارجویان بدون سابقه کار: دیدار رو در رو و بی‌واسطه با برندهای بزرگ

همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد جویای کار و یا تازه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، نداشتن سابقه کار و جلب نظر کارفرمایان در این خصوص بوده است که نمایشگاه آنلاین کار با ارائه راهکارهای لازم موجب رفع ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد جویای کار و یا تازه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، نداشتن سابقه کار و جلب نظر کارفرمایان در این خصوص بوده است که نمایشگاه آنلاین کار با ارائه راهکارهای لازم موجب رفع این مشکل شده است.

چهارمین نمایشگاه آنلاین کار با موضوع «استخدام در حوزه برنامه‌نویسی و IT از تاریخ 26 الی 28 بهمن 1398 به میزبانی سامانه کاریابی تلنت کوچ برگزار خواهد شد.

برگزاری مصاحبه به‌صورت آنلاین و همزمان با شرکت‌های مختلف حاضر در این رویداد، علاوه بر ایجاد قابلیت و فرصت برای کارجویان در جهت آشنایی با مجموعه‌های اقتصادی، کاهش هزینه‌ها و عدم نیاز به سفرهای درون‌شهری را برای آنها به همراه خواهد داشت.

تجربه برگزاری چند دوره پیشین این نمایشگاه حاکی از آن است که حضور برندها و شرکت‌های معتبر به عنوان کارفرما و دسترسی آسان و رو در رو برای ملاقات با آنها که ممکن است در شرایط عادی کمی سخت و غیرممکن به نظر برسد، باعث رونق بسیار آن خواهد شد و فرصت بسیار مناسب و مغتنمی است تا کارجویان، حتی بدون داشتن سابقه کار، شانس خود را در پیوستن به مجموعه‌های بزرگ اقتصادی محک بزنند.

همچنین، آنلاین و در عین حال رایگان بودن این نمایشگاه مزیتی است که کارجویان را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به صرف هزینه و انجام سفرهای درون‌شهری در کمترین زمان ممکن در آن حضور یافته و از مزایای ویژه درنظر گرفته شده بهره ببرند.

دوره‌های آتی این نمایشگاه با موضوعات «بازاریابی و فروش» و «اداری، حسابداری و منابع انسانی» در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و میزبان علاقمندان و فارغ‌التحصیلان از رشته‌های مختلف خواهد شد.

سامانه کاریابی تلنت کوچ بعنوان پل ارتباطی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارفرمایان، از زیرمجموعه‌های وب‌سایت استخدام ایران تلنت است که به پشتوانه 17 سال ارتباط مستمر و فعال در عرصه سرمایه‌های انسانی به فعالیت مشغول بوده و نیازهای تخصصی کارفرمایان و کارجویان را تامین می‌نماید.

از طریق لینک زیر می‌توانید در نمایشگاه آنلاین کار شرکت کرده و رزومه خود را برای برترین شرکت‌ها ارسال نمایید.

نمایشگاه آنلاین کار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی