ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سر ماه دیجیتالی مقداد آی تی

سر ماه دیجیتالی عنوان جشنواره تخفیفی جدید مقداد آی تی است که سوم تا هشتم هر ماه برگزار می شود. این بازه زمانی ۶ روزه، متناسب با فرم درآمدی اک‍‍ثریت مردم در نظر گرفته شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سر ماه دیجیتالی عنوان جشنواره تخفیفی جدید مقداد آی تی است که سوم تا هشتم هر ماه برگزار می شود. این بازه زمانی ۶ روزه، متناسب با فرم درآمدی اک‍‍ثریت مردم در نظر گرفته شده است تا عموم مردم بتوانند در این ۶ روز، محصولات مورد نظر خود را با تخفیفی باورنکردنی تهیه نمایند.

معمولاً حجم قابل توجهی از خرید در روزهای اول هر ماه اتفاق می افتد. این خرید می‌تواند شامل لوازم ضروری و مایحتاج روزانه، تا لوازمی که مدت ها برای خرید آن برنامه ریزی شده است را در بر بگیرد.

با توجه به مشغله و گرفتاری‌های متفاوت زندگی مدرن و سهولت دسترسی به اینترنت، خرید اینترنتی به عنوان یکی از روش‌های رایج خرید توانسته است در سال‌های اخیر، انتخاب اول بسیاری از خریداران در نظر گرفته شود. خرید آنلاین دارای مزیت‌های منحصر به فردی است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به سهولت، صرفه‌جویی در زمان و دسترسی به طیف وسیع‌تری از محصولات اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی با هدف کاهش هر چه بیشتر قیمت‌ها، در بازه‌ی زمانی سوم تا هشتم هر ماه، تخفیف‌های ویژه‌ای را تحت عنوان سر ماه دیجیتالی برای عموم مردم در نظر گرفته است.

در جشنواره «سر ماه دیجیتالی» مقداد آی تی، محصولات پرطرفدار و محبوب بازار از جمله انواع لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت، دوربین، ماشین اداری، کامپیوتر آماده، لوازم و تجهیزات شبکه، لوازم بازی و سرگرمی‌، ملزومات ورزش و سفر، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات زیبایی و سلامت و ... در سبد محصولات این جشنواره تخفیفی قرار گرفته‌اند.

با توجه به نوسانات ارزی موجود و اثر مستقیم آن بر قیمت کالاهای وارداتی (خصوصاً کالاهای دیجیتال )، جشنواره سر ماه دیجیتالی می‌تواند فرصت خوبی برای افرادی باشد که محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و تنها به دنبال یافتن قیمتی مناسب برای آن هستند؛ چرا که در این جشنواره تخفیفی محصولات فروشگاه مقداد آی تی با قیمت حداقلی بازار ارائه می‌شوند.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب این بازه زمانی برای جشنواره فروش ویژه مقداد آی تی، تناسب آن با فرم درآمدی بخش قابل توجهی از افراد و خریداران کالاهای دیجیتال است؛ چراکه کارمندان و شاغلین بخش‌های خصوصی و دولتی معمولاً در بازه زمانی دوم تا دهم هر ماه بخش قابل توجهی از خریدهای خود را انجام می‌دهند.

جشنواره سر ماه دیجیتالی  تنها با هدف رفاه و رضایت هر چه بیشتر مردم طراحی شده است. در این جشنواره شما عزیزان می‌توانید کالاهای مورد نظر خود از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت، دوربین، ماشین اداری، کامپیوتر آماده، لوازم و تجهیزات شبکه، لوازم بازی و سرگرمی‌، ملزومات ورزش و سفر، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات زیبایی و سلامت و ... را با تخفیف‌های ویژه در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی به نشانی ‌meghdadit.com انتخاب، بررسی و خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hossein Samii
    Hossein Samii | ۷ بهمن ۱۳۹۸

    بنده دو سال پیش از این سایت پوینتر خریدم نور سبز میخواستم متاسفانه نور قرمز ارسال کردند و هرچه تماس گرفتم به بهانه های واهی پاسخ درستی ندادند

  • armya zk
    armya zk | ۷ بهمن ۱۳۹۸

    .

مطالب پیشنهادی