ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی سریال هم گناه پرویز پرستویی؛ پرستاره ترین اثر شبکه نمایش خانگی

اولین قسمت سریال هم گناه اسفند امسال با حضور پرویز پرستویی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در صدا و سیما به سال ۱۳۸۸ و سریال آشپز باشی بر میگردد، پخش خواهد شد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اولین قسمت سریال هم گناه اسفند امسال با حضور پرویز پرستویی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در صدا و سیما به سال ۱۳۸۸ و سریال آشپز باشی بر میگردد، پخش خواهد شد. هم گناه حاصل همکاری مصطفی کیایی و پرویز پرستویی؛ همکاریی که نتیجه قبلی‌اش فیلم سینمایی مطرب بوده است.

بازگشت پرویز پرستویی به دنیای سریال با هم گناه

پرویز پرستویی بازیگر سریال هم گناه بعد از ۱۰ سال بار دیگر در یک سریال خوب ایرانی به هنرمندی خواهد پرداخت. پرستویی برای اولین بار در قاب شبکه نمایش خانگی به همراه بازیگران محبوب سینما و تلویزیون به کارگردانی مصطفی کیایی، نقش آفرینی خواهد کرد.

در سال‌های گذشته چه در بخش کمدی و چه در ژانر اجتماعی خانوادگی شاهد سریال هایی متفاوت و فاخر تری بودیم که در بین کاربران هم مقبولیت بسیار بالایی داشته‌اند.

پخش سریال ایرانی هم گناه بر اساس گفته‌ها در اسفند ۹۸ اتفاق خواهد افتاد و تماشای آنلاین سریال هم گناه در نماوا و حتی دانلود سریال هم گناه نیز از زمان شروع این سریال ممکن خواهد بود.

استاد پرویز پرستویی که شاید در بین تعداد بسیار زیاد آثار فاخرش بیشتر از همه به خاطر آژانس شیشه‌ای و لیلی با من است به یاد آورده می‌شود، امسال با مطرب بار دیگر نشان داد که هنوز می‌تواند یک امضاء و ضمانت برای خوب بودن و موفقیت یک اثر هنری باشد.

داستان سریال هم گناه

تیم ساخت سریال هم گناه تا به امروز بسیار خوب از داستان سریال محافظت کرده اند و هنوز جزئیاتی از داستان این سریال منتشر نشده است و فقط از انتخاب اسم این سریال که هم گناه یا معادل انگلیسی آن The Accomplice می‌توان حدس زد که داستان راجع به یک جنایت است که در آن دو شریک جرم با یکدیگر وارد چالش هایی داستان بر انگیز می‌شوند، حال اینکه این ۲ شریک جرم چه کسی هستند و آیا بیشتر از ۲نفر در این جنایت شریک هستند یا نه را باید در سریال ایرانی هم گناه دید.

حضور پرشور ستاره‌های سینما در شبکه نمایش خانگی

بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی هم به همراه او در سریال هم گناه به هنرمندی می‌پردازد و تجربه جالبی هم خواهد بود که پسر یک بازیگر، نقش جوانی او را بازی کند و دیگر از گریم های عجیب و غریب خبری نباشد.

محسن کیایی، برادر مصطفی کیایی هم که یار همیشگی فیلم ها و سریال های مصطفی کیایی است. بازیگر و نویسنده ای که به لطف برادر بازیگر نشده و در فیلم های دیگر کارگردانان مطرح هم حضور پیدا کرده و همیشه اجراهایی قابل قبول مثل فیلم ماجرای نیمروز-رد خون ارائه داده است.

مهتاب کرامتی که چندین مرتبه نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بوده است و در بیست و هفتمین دوره نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. هم گناه دومین بازی نمایش خانگی مهتاب کرامتی بعد از رقص روی شیشه است حساب می‌شود.
هدیه تهرانی یکی از پرطرفدار ترین بازیگر های سینما، 2بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و در مراسم و فستیوال‌های زیاد دیگری حضوری درخشان و موفق داشته و یکی از نقاط قوت سریال هم گناه است.

حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهدی پاکدل هم جزء بازیگران کارکشته و قدیمی سینما و تلویزیون هستند که پرویز پرستویی و دیگر بازیگران این سریال را همراهی می‌کنند تا تیم بازیگران این سریال از لحاظ نام و به خصوص بار فنی بسیار خوب و سنگین باشد.

از دیگر بازیگران سریال هم گناه که تا به امروز جلوی دوربین رفته اند نیز می توان از هنرمندان ذیل یاد کرد:

شاهرخ فروتیان، افسانه چهره‌آزاد، هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد‌رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی‌تک جاوید‌نژاد.

ترافیک سریال در VODها؛ از مانکن تا هم گناه

دوران امروز عصر جولان و محبوبیت شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های VOD است. شبکه نمایش خانگی در طول سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و این اتفاق با هجوم سازندگان و کارگردانان به نام تلویزیون و سینما اتفاقی نیست. کارگردانانی که بازیگران زیادی را با خود همراه کرده و آثار شبکه نمایش خانگی را به سطح جدیدی رساندند.

در روزگار بمباران محتوایی از ماهواره و سینمای آمریکا که در بین بینندگان ایرانی جایگاه خاصی پیدا کردند، تولید آثاری که همزمان از لحاظ بصری جذاب اند و هم هنوز در چهارچوب فرهنگ خانواده ایرانی ساخته می‌شوند یک دستاورد بسیار خوب است. دستاوردی که یک پیام ساده دارد: هر لحظه و هر مکان به نماوا برو و در نماوا بی وقفه فیلم ببین.

این دستاورد را مدیون آثاری همچون هیولا و مانکن و سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا هستیم که کاربران را هفته به هفته سرگرم کرده و ساعت های خالی قبل از خواب مردم را با سریال هایی جذاب پر کردند. الان هم نوبت مصطفی کیایی و پرویز پرستویی است که بعد از فیلم سینمایی مطرب، پرفروش ترین فیلم سینمایی در سال ۹۸ و دومین رتبه فروش در تاریخ سینمای ایران به نمایش خانگی بیایند و طوفان جدیدی به پا کنند.

در آینده‌ای نزدیک سریال های جذاب و جدید دیگری با چیدمانی متفاوت از هنرمندان خواهیم داشت. آثاری همچون آقازاده و قورباغه که در طول زمان جایگزین سریال های پرطرفدار دیگری مثل شهرزاد، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، هیولا، مانکن، دل، کرگدن و هم گناه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی