ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

الست گروپ؛ ارائه دهنده جاب آفر جهت مهاجرت به آلمان

این روزها آلمان به مقصد مهمی برای مهاجران تبدیل شده است. افراد زیادی از سرتاسر دنیا به خصوص منطقه خاورمیانه به روش های گوناگونی مانند جاب سیکر، جاب آفر، تحصیلی، سرمایه گذاری و ... راهی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها آلمان به مقصد مهمی برای مهاجران تبدیل شده است. افراد زیادی از سرتاسر دنیا به خصوص منطقه خاورمیانه به روش های گوناگونی مانند جاب سیکر، جاب آفر، تحصیلی، سرمایه گذاری و ... راهی آلمان می شوند. اما چرا آلمان مهاجر پذیر است؟

در طی دهه های گذشته رشد جمعیت آلمان نسبت به سالهای قبل روند نزولی داشته و منجر به کم شدن جمعیت جوان جامعه شده است. کاهش جمعیت و بالا رفتن سن افرادی که مشغول به کار هستند، در بازه ی زمانی میان مدت به کاهش رشد اقتصادی آلمان منجر شده است. بر اساس پیش بینی ها جمعیت شاغل در آلمان در بازه ی سنی 15 تا 74 سال، تا سال 2025 به دو و نیم میلیون نفر کاهش پیدا می کند.

برای مقابله با چنین وضعیتی آلمان تصمیمی اتخاذ کرده که نه تنها برای کشورش خوب است، بلکه زندگی هزاران نفر دیگر که به دنبال شرایط خوب کاری و زندگی در اروپا بودند را نیز تغییر داده است. به موجب این سیاست گذاری، کشور آلمان درهای خود را به روی مهاجران باز نموده و سیل عظیمی از افراد متخصص و غیرمتخصص راهی آلمان شده اند.

بله درست است! افراد غیرمتخصص هم می توانند در آلمان جایی برای خود پیدا کنند. همانطور که در سایت الست گروپ توضیح داده شده است، آلمان اقدام به برگزاری آوسبیلدونگ (دوره حرفه و فن) های گوناگونی نموده است که به دلیل شرایط راحتی که دارد، خیلی از افراد غیر متخصص می توانند در آنها شرکت کنند و پس از اتمام دوره و دریافت مدرک مشغول به کار شوند. آوسبیلدونگ هایی مانند پرستاری و آرایشگری از جمله دوره هایی است که از طریق الست گروپ می توانید برای شرکت در آنها و اخذ اقامت کاری اقدام کنید.

همچنین کسانی که به کار در ارتفاع و آدرنالین علاقه دارند، می توانند در آوسبیلدونگ کار در ارتفاع در کشور آلمان شرکت کنند. الست گروپ مقدمات شرکت در این دوره را فراهم می کند.

یکی از مزیت های کار در آلمان، رایج بودن استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور است. آلمان از اولین کشورهایی است که واکنش خوبی نسبت به ارزهای دیجیتال نشان داد و از آنها حمایت کرد. بنابراین در صورت کار در آنجا به راحتی می توانید با تبدیل سرمایه خود به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل، کاردانو و ... به راحتی آنها را ذخیره کرده و یا برای اقوامتان در ایران ارسال کنید؛ بدون آنکه مجبور به پرداخت کارمزدهای نجومی به صرافی ها باشید.

ویزای جاب آفر آلمان چیست؟

آلمان در پی افزایش نیروی کار جوان، روند ورود مهاجرین را تسهیل نموده است. یک فرصت بسیار خوبی که می توانید از طریق آن خود را به آلمان برسانید جاب آفر یا پیشنهاد کاری می باشد. شما برای اینکه به کاری در کشور آلمان مشغول شوید در ابتدا نیاز به پیشنهاد کاری از سمت یک کارفرمای آلمانی دارید. به این نوع دریافت ویزا که از طریق قرارداد کاری انجام می شود جاب آفر گفته می شود.

اگر زیر 45 سال سن داشته باشید، الست گروپ به راحتی می تواند طبق توانمندی و سابقه کاری شما برایتان کار پیدا کند و قرارداد کاری عقد کند. اما افراد تا 50 سال نیز می توانند در صورت داشتن شرایط خاص ویزای جاب آفر دریافت کنند. پس از عقد قرارداد با کارفرمای آلمانی بسته به مدت زمان آن می توانید اقامت کاری دریافت نمایید.

در صورت کامل بودن مدارکتان، بین 8 تا 14 ماه طول می کشد تا تمام فرآیند کاری شما انجام شود؛ اما در صورتی که دارای مدرک زبان آلمانی در سطح B2 باشید، الست گروپ می تواند در طی 4 ماه تمامی پروسه کاری شما را انجام دهد.

جاب آفر مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به حقوق ماهیانه بین 3400 تا 8000 یورو اشاره کرد. علاوه بر آن، بعد از دریافت جاب آفر می توانید برای دریافت اقامت کاری اقدام کنید. همانطور که در سایت الست گروپ توضیح داده شده است، بعد از دریافت اقامت کاری نیز می توانید جهت گرفتن بلو کارت یا همان کارت آبی اروپا اقدام نمایید.

برای آگاهی بیشتر از این نوع ویزا و خدماتی که الست گروپ می تواند به شما ارائه دهد می توانید از اینجا وارد مطلب ما در مورد جاب آفر شوید.

آیا ویزای جاب سیکر مناسب است؟

جاب سیکر ویزایی است که به فرد جویای کار داده می شود تا بتواند در مدت زمان 6 ماه در آلمان به دنبال کار بگردد. تنها مزیت این ویزا این است که می توانید به صورت حضوری در آلمان به دنبال کار بگردید. اما از معایب آن می توان به هزینه های خورد و خوراک و اقامت که پرداخت همه ی آنها به عهده خودتان است اشاره کرد. مورد بعدی اینکه اگر در طی 6 ماه موفق به پیدا کردن کار نشوید موظف هستید به ایران بازگردید و به احتمال زیاد قسمت زیادی از سرمایه خود را نیز برای پیدا کردن کار خرج کرده اید.

مهاجرت به آلمان از طریق مهندسی

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم، آلمان شاهد پیر شدن جمعیت خود می باشد. این پیری جمعیت در همه ی رشته ها فراگیر شده و رشته مهندسی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اکنون بیش از 21% جمعیت مهندسین آلمانی بالای 55 سال سن دارند بنابراین راه برای ورود مهندسین از سایر کشورها بسیار هموار است.

قبل از اینکه برای مهندسی در آلمان اقدام کنید، نیاز است که از شرایط پذیرش آن آگاه باشید. اولین شرط برای دریافت اقامت کاری در رشته مهندسی دانش زبان آلمانی در سطح B2 می باشد. خبر خوب این است که شما هنگام ارسال درخواست شغلی می توانید مدرک B1 داشته باشید و در طی فرآیند این فرصت را داریدکه خود را به سطح B2 برسانید.

مزیت مهمی که مهندسی در آلمان دارد حقوق آن است. مهندسینی که در آلمان فعالیت می کنند  ماهیانه از حقوقی بین 3400 تا 8000 یورو برخوردارر خواهند بود. چه چیزی از این بهتر؟

کارشناسان مهاجرت ما در الست گروپ همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان عزیز و راهنمایی آنها جهت پیدا کردن بهترین راه برای مهاجرت می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توایند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09019294756

09912786248

02188842085

02188844329

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا یزدانی
    محمد رضا یزدانی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

    021

  • مسعود
    مسعود | ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

    خدایا کمک کن ما هم بریم اونطرف آب

مطالب پیشنهادی