ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نوروز 99 در سفر به بهترین مقاصد ترکیه

ترکیه نامی آشنا در صنعت گردشگری ایران است. کشوری که سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی در شهرهای مختلف خود است. چند شهر در ترکیه هستند که سفرهای بیشتری به آن‌ها صورت می‌گیرد. در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ترکیه نامی آشنا در صنعت گردشگری ایران است. کشوری که سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی در شهرهای مختلف خود است. چند شهر در ترکیه هستند که سفرهای بیشتری به آن‌ها صورت می‌گیرد. در صدر لیست استانبول قرار دارد که از جمله پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است و دیگری آنتالیا که نگین سواحل این کشور محسوب می‌شود. از همین رو پیشنهاد ما در آژانس مقتدرسیر به شما این است که اگر قصد دارید نوروز امسال در کشور ترکیه باشید، یکی از این دو مقصد را برای سفر خود برگزینید.

نوروز 99 را در زیبایی‌های استانبول سیر کنید

شهرهای زیادی در ترکیه هستند که میزبان مسافران ایرانی خواهند بود، اما تور استانبول نوروز 99 بدون شک بیشترین طرفداران را خواهد داشت. شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌هایی که باعث شده گردشگرانی از سراسر جهان برای تماشای‌شان، به این گوشه از دنیا بیایند. تور استانبول انتخابی عالی برای تعطیلات سال نو و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما و خانواده‌تان خواهد بود. مخصوصا این که آب و هوای این موقع سالِ استانبول، مطبوع و عالی بوده و شما دیگر سرمای زمستان را در شهر حس نخواهید کرد. با این وجود، هنوز مسافرت‌ها به استانبول از کشورهای دیگر آغاز نشده و خبری از شلوغی‌های کلافه‌کننده شهر در پیک مسافرت به این شهر نیست.

اما در مجموع چرا باید به استانبول سفر کنید؟ اولین دلیل برای بازدید از استانبول، جاذبه‌های گردشگری متعدد آن است. از نظر ابنیه تاریخی شما با یکی از باشکوه‌ترین شهرهای دنیا مواجهید. مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، برج گالاتا، برج دختر و بسیاری نقاط دیگر در این شهر هستند که دیدن از تک تک آن‌ها به هیچ وجه در یک سفر امکان‌پذیر نیست. از سویی دیگر، به واسطه وجود تنگه بسفور، زیبایی‌های طبیعی نیز این شهر را در بر گرفته و خطی دیدنی بین بخش آسیایی و اروپایی پدید آورده است. شما در اولین روزهای بهار می‌توانید سوار بر کشتی از تنگه و جزایر پرنس دیدن کرده و بعدی متفاوت به تور استانبول خود ببخشید.

از طرفی، خیلی از کسانی که تور نوروزی استانبول را انتخاب می‌کنند، می‌خواهند تا در کنار گردش و تفریح، حتما خرید مفصلی هم کرده و با خود به خانه ببرند. احتمالا اسم بازار بزرگ استانبول را شنیده باشید. این بازار بزرگ یک مکان تاریخی و فوق‌العاده دیدنی است که برای بعضی خریدها، مخصوصا گرفتن سوغات، عالی به نظر می‌رسد. همچنین بازدید از خود بنا نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با این وجود اگر به دنبال برندهای مطرح هستید، بهتر است سراغ مراکز خرید استانبول بروید. ایستینیه پارک، مرکز خرید استانبول و فروم استانبول نمونه‌هایی از این دست هستند.

فراموش نکنید که تور نوروز استانبول برای انواع سفرها مناسب است. چه مجردی بخواهید سفر کنید چه همراه خانواده، فعالیت‌های متفاوتی برای‌تان وجود دارد که همه در هر سنی می‌توانند از آن لذت ببرند.

سواحل آنتالیا، میزبان سفر نوروزی شما

از نظر آب و هوایی، آنتالیا بهترین شهر ترکیه برای سفر نوروزی به حساب می‌آید. از همین رو جاذبه‌های طبیعی این شهر به راحتی در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید در کنار سواحل دیدنی آن گردش کرده، به انجام انواع فعالیت‌ها مشغول شوید. در واقع همین هوای ایده‌آل، تفریح‌گاه‌های مختلف و برنامه‌های متنوعی که در تعطیلات برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، مهم‌ترین دلیل برای این حجم از مسافرانی است که از ایران به آنتالیا سفر می‌کنند. البته یکی دیگر از انتخاب‌های شما، استفاده از تورهای ترکیبی مقتدرسیر است که نوروز امسال را از هر دو شهر پرطرفدار ترکیه بازدید کنید.

هتل‌های 5 ستاره، یکی از بهترین انتخاب‌های شما در تور آنتالیا خواهد بود. این شهر هتل‌های باشکوه و جذاب زیادی دارد که با داشتن پارک‌های آبی اختصاصی، انواع بخش‌های تفریحی و ساحل اختصاصی، روزهایی عالی را در تعطیلات برای‌تان رقم خواهند زد. این هتل‌ها اغلب در این ایام اجراهای هنری زیبایی برای ایرانیان در نظر می‌گیرند که باعث هر چه جذاب‌تر شدن سفرتان خواهد بود. برای انتخاب هتلی مناسب با شرایط مالی و نوع سفرتان، شما می‌توانید با کارشناسان ما در مقتدرسیر تماس بگیرید تا آن‌ها به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. از طرفی با انتخاب‌ تورهای مقتدرسیر، از این که بهترین قیمت نصیب‌تان شود، مطمئن باشید.

اما اگر اهل خرید هستید، احتمالا در طی تور آنتالیا به فکر چند جای مناسب برای این کار خواهید بود. خوشبختانه آنتالیا نیز چندین مرکز خرید عالی و بازارهای مختلفی دارد که شما می‌توانید در آن‌ها هم از برندهای برتر جهانی خرید کنید و هم برای سوغات، چیزهایی مقرون به صرفه پیدا نمایید. در میان مراکز خرید این شهر ما به شما تراسیتی، مارک‌آنتالیا و میگروس را پیشنهاد می‌کنیم که هم برترین برندهای جهان را میزبانی می‌کنند و هم دارای چندین بخش تفریحی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. از طرفی دیگر برای گشتن در میان بازارهای آنتالیا، اول به سراغ «آنتالیا بازار» بروید که از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای این شهر به حساب می‌آید.

در آخر به این اشاره کنیم که آنتالیا دارای چندین پارک جذاب تفریحی، سینماهای مدرن، موزه و خیلی جاهای گردشگرپذیر دیگر نیز هست که از حوصله این مقاله خارج بود. پس در کنار استانبول، در نظر بگیرید که تور آنتالیا نوروز 99 یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سفر نوروزی ترکیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی