ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین زمان فروش خودرو
رپورتاژ آگهی

بهترین زمان فروش خودرو چه زمانی است؟

خودرو یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم به خصوص در شهرهای بزرگی همچون تهران است؛ بنابراین عرضه و تقاضا مخصوصا برای فروش ماشین دست دوم آمار بسیار زیادی دارد. با این شرایط، معامله ماشین امری است ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خودرو یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم به خصوص در شهرهای بزرگی همچون تهران است؛ بنابراین عرضه و تقاضا مخصوصا برای فروش ماشین دست دوم آمار بسیار زیادی دارد. با این شرایط، معامله ماشین امری است که هر روز جامعه با آن، بیشتر و بیشتر درگیر می‌شود؛ سوال مهمی که در این میان برای خریدار یا فروشنده پیش می‌آید، انتخاب بهترین زمان فروش خودرو است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا شما را از وضعیت بازار در طول سال و فاکتورهای موثر بر نوسانات قیمت ماشین، بیشتر مطلع سازیم.

عوامل موثر در شناسایی بهترین زمان فروش خودرو

برخی از مردم فکر می‌کنند که تنها وضعیت کلی و مدل ماشین، تعیین کننده قیمت آن است؛ اما باید بدانید که چندین عامل بسیار مهم متناسب با شرایط بازار در بهای فروش ماشین دست دوم تاثیر دارد. بنابراین توصیه ما به شما، توجه به موارد زیر است تا در انتخاب بهترین زمان فروش خودرو کارکرده بهترین عملکرد را داشته باشید.

1. انتخاب فصل مناسب فروش ماشین دست دوم

تابستان و از آن مهم‌تر، دو ماه آخر سال بهترین فصل‌ها برای معامله اتومبیل به خصوص برای فروشنده‌ها است. یکی از عوامل مهم بر رونق زیاد بازار در این فصل‌ها، آمار عرضه و تقاضای زیاد مردم جهت خرید یا فروش خودرو کارکرده است.

همانطور که می‌دانید، مردم در نوروز به خاطر تعطیلات و در تابستان به علت آب و هوای مناسب بیشتر از روزهای دیگر سال متقاضی سفر آن هم با وسیله نقلیه شخصی خود به صورت درون مرزی و حتی برون مرزی هستند. در چنین شرایطی به خصوص در دو ماه آخر سال، تقاضای خرید بسیار بالا می‌رود و در نتیجه، کسانی که به دنبال فروش خودرو کارکرده خود هستند؛ می‌توانند که آن را به بهترین قیمت به فروش برسانند.

2. فروش ماشین قبل از رسیدن به کارکرد بالا

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت خودرو دست دوم، میزان کارکرد آن است. طبق نظریه کارشناسان، ماشین‌ها با گذشتن از مرز کارکرد مشخصی در مسیر سرپایینی افت قیمت قرار می‌گیرند که البته این حد در انواع اتومبیل‌ها، متفاوت است.

به طور مثال برخی از افراد که قصد فروش خودرو با قیمت مناسبی را دارند؛ پیش از گذر از حد کارکرد مذکور نسبت به این امر اقدام می‌کنند تا علاوه بر فروش آن پیش از افت قیمت، همواره سوار بر ماشین نو و مدل جدیدی شوند؛ البته این موضوع، بیشتر مربوط به افرادی است که توانایی مالی خرید وسیله نقلیه نو را داشته باشند.

3. فروش خودرو کارکرده پیش از نیاز به تعمیر

در میان متقاضیان فروش انواع ماشین همچون فروش پژو دست دوم افرادی هم هستند که منتظر می‌مانند تا خودرو با مشکلات فنی مواجه شده و به اصطلاح، دیگر قدیمی یا کهنه شود؛ سپس نسبت به فروش آن اقدام کنند. اما این افراد باید توجه داشته باشند که این موضوع، تاثیر بسیار زیادی بر افت قیمت خودرو می‌گذارد و باید سعی کنند که اتومبیل سالمی را به فروش برسانند.

پس در چنین شرایطی یا باید آن را به بهای کمتری بفروشند یا بابت تعمیرات قطعات بزگ یا حتی کوچک مثل تسمه تایم خودرو هزینه‌هایی را متحمل شوند؛ البته از همه مهم‌تر، این مدل ماشین‌ها متقاضی کمتری هم در بازار دارند و شرایط فروش را سخت خواهد کرد.

توصیه ما به شما، تلاش در نگهداری درست از ماشین است تا هم خودتان، استفاده خوبی از آن داشته باشید و هم خریدار بعدی با خودرویی پر از ایراد مواجه نشود.

فروش ماشین کارکرده در روزهای آخر سال با خودرو45

اگر شما هم متقاضی فروش ماشین دست دوم خود هستید؛ شاید بهترین زمان برای آن، همین روزها یعنی روزهای آخر سال باشد. خودرو 45 با چندین شعبه در شرق، شمال و غرب تهران، تمام شرایط لازم را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا نسبت به فروش ماشین در محیطی امن و با نظر کارشناسان با تجربه اقدام کنند.

یکی از نکات مهمی که خودرو45 سرلوحه کار خود قرار داده و گفتن آن خالی از لطف نیست؛ فروش خودرو کارکرده شما حتی در روزهای شلوغ آخر سال، تنها با یک بار مراجعه و کارشناسی رایگان است. بنابراین اگر به دنبال فروش ماشین دست دوم خود در بهترین زمان و بهترین شرایط هستید؛ کافی است که به سایت khodro45.com مراجعه کرده و فرم درخواست خود را ثبت کنید در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند که خودرویتان را در بهترین شرایط و با آرامش به فروش برسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی