ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازاری به وسعت کشور در خانه شما

روزهای پر دردسر خرید ماشین دست دوم و خانه دیگر به سر رسیده و دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن محصول و کالای مد نظرتان روزها و ماه ها صبر کنید. شاید یکی از بهترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روزهای پر دردسر خرید ماشین دست دوم و خانه دیگر به سر رسیده و دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن محصول و کالای مد نظرتان روزها و ماه ها صبر کنید. شاید یکی از بهترین و کاربردی ترین تحولات زندگی ما در دهه اخیر، بوجود آمدن بازارهای اینترنتی بوده است.

بازارهای اینترنتی روز به روز محبوب تر شده و توانسته خیلی از کالاها و نیازمندی های مردم را در کمترین زمان ممکن تامین کند و با افزایش محبوبیت کالاهای دست دوم همچنین افزایش قیمت خودرو و دستمزد مشاورین املاک، مردم را به سمت و سوی کالاهای اینچنینی کشانده است.

بهترین بازار اینترنتی کشور چیست؟

در چند سال اخیر با افزایش تقاضای مردم، بازارهای اینترنتی بسیاری متناسب با نیاز جامعه روی کار آمدند و کار خود را در این زمینه شروع کردند که اکثرا به جای جذب مخاطب، به دلیل عملکرد پیچیده کار با این برنامه ها، همچنین رابط کاربری ضعیف و امکانات کم، باعث دوری و عدم جذب کاربران به چنین بازارهایی شده.

اما در این بین، بازارهای اینترنتی منحصر بفرد با پشتیبانی های اختصاصی وجود دارند که کما کان این بازارها را گرم و جذاب پیش می برند. شما در این بازارها می توانید کالای مورد نظر خود را در اسرع وقت و بدون هیچ آموزش قبلی پیدا کنید همچنین آگهی های فروش خود را به صورت رایگان در معرض دید هزاران نفر قرار دهید که در ادامه مطلب بیشتر به آن می پردازیم.

یک درب جادویی در جیب شما !!

شاید برای خیلی از ماها پیش آمده که با مبلغ 10 تا 20 میلیون تومان به دنبال ماشین هستیم، اما ای دل غافل! با این سرمایه برای خرید یک ماشین نو به یک عملیات غیر ممکن و جادویی نیاز دارید و یا شاید سوپر من!! مسلما در این حالت شما به این فکر می کنید که یک ماشین دست دوم تمیز گیر بیاورید اما این مسئله هم نیاز به جستجوی مداوم و فراوان با فرایندی طولانی دارد.

ولی کافی است نگاهی به جیب خود بیاندازید و موبایل خود را در بیاورید و خود را میان هزاران ماشین دست دوم با قیمت مناسب و تر و تمیز روبرو شوید. اینجا این پرسش پیش می آید که دوست داری فروشنده در شهر خود باشد؟ باز هم مشکلی نیست، کافی است، منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و فروشندگان استان محل اقامت شما ظاهر شوند.

نیاز به مشاوره دارید؟ سر از برنامه ها و بازارهای اینترنتی در نمی آورید؟ و حتی کار با یک منوی ساده را بلد نیستید، نگران نباشید، چرا که یک اپراتور و مشاور اختصاصی با نام و شماره معین در اختیار شما قرار داده می شود تا به راحتی کالا و ماشین مورد نظر خود را بیابید.

اما اینجا پایان کار نیست، این بازار فقط برای خرید نیست بلکه یک منبع درآمد و بازاری برای دیده شدن در سطح کشور است.(واسط کالا)

واسط کالا: با هر آنچه که داری پولدار شو!!

یکی از مسائل مهمی که همگان را به خود مشغول کرده پاسخ به یک سوال است، چگونه پولدار شویم؟ ما به شما راهی را معرفی خواهیم کرد تا کسب و کار خود را برپا کنید و با فروش کالاهای غیر ضروری خود کسب درآمد کنید.

یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای کسب درآمد فروش است، فروش کالا، ملک و خودرو نو و دست دوم به صورت بی واسطه با بازدهی بالا. اما همیشه مسئله فروش با موانع زیادی از جمله واسطه ها، امنیت کاری و نبود فضایی برای دیده شدن روبرو است که بسیاری از افراد را از این کار منصرف کرده و یا با شکست مواجه کرده است.

واسط کالا

واسط کالا با ایجاد شرایطی توانسته موانعی که هر کسی در بازار و مسئله فروش با آن روبرو می شود را رفع کند و با کم کردن فیلتر ها و افزایش امنیت توانسته فضایی با رابط کاربری ساده و در عین حال پر بازده را برای فروشندگان بوجود آورد تا کالای مد نظر خود را بی واسطه در معرض دید هزاران نفر قرار دهند.

واسط کالا با ساده کردن فضای اصلی و دسته بندی های مختلف و ایجاد نوار های مختلف برای دسترسی ساده تر به امکانات و ایجاد جستجوی صوتی، رابط کاربری ساده و هوشمند در عین حال با سرعت بالایی را ارائه می کند.

نیازمندی های خود را از این به بعد در خانه خود پیدا کنید

واسط کالا این امکان فراهم کرده تا شما در کمترین زمان کالای مورد نظر خود را بیابید و بی واسطه، و بدون هزینه ای اضافه خریداری کنید. مسلما در بازار گران خرید و فروش وسیله نقلیه که برای خرید یک ماشین یا باید زمان طولانی را صبر کنید و یا هزینه اضافی و زیادی را پرداخت کنید می توانید از طریق واسط کالا،ماشین مورد نظر خود را در شهر رفسنجان با سرمایه محدودی که دارید بیابید .

چرا واسط کالا و اپلیکیشن های دیگر نه؟

اپراتور و پشتیبان اختصاصی، کالاهای متنوع، امکان ثبت آگهی ویژه، ثبت آگهی خرید و فروش رایگان، خرید کالاهای مد نظر در شهر خود، رابط کاربری ساده، امکان چت با فروشنده، پروفایل اختصاصی، نشان کردن کالاها و دسترسی به آن از طریق پروفایل، کیف پول ، فضای امن، مدیریت آگهی های خود، دعوت از دوستان و دریافت اعتبار هدیه و (...) واسط کالا را تبدیل به اپلیکیشنی منحصر به‌فرد و متمایز نسبت به رقبای خود کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی