ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تورهای ساحلی جنوب شرق آسیا با آویسا

برای آن‌ها که می‌خواهند نوروز را در کنار سواحل گرم بگذرانند و به راحتی تنی به آب بزنند، شاید سواحل کشورهای همسایه چندان دل‌پذیر نباشد. اما جنوب شرق آسیا و برخی کشورهایش، می‌تواند برای مسافران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای آن‌ها که می‌خواهند نوروز را در کنار سواحل گرم بگذرانند و به راحتی تنی به آب بزنند، شاید سواحل کشورهای همسایه چندان دل‌پذیر نباشد. اما جنوب شرق آسیا و برخی کشورهایش، می‌تواند برای مسافران جذاب و راضی‌کننده باشد. اما این تفریحات ساحلی شاید در برخی از کشورهای این منطقه هم حال و هوای دیگری داشته باشد که لذت آن را دو چندان کند. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای این منطقه که به شکل تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند تا بهترین مسیرهای نوروزی ساحلی را به شما معرفی کرده تا یکی از بهترین تعطیلات خود را تجربه کنید.

تور بالی نوروز 99؛ سواحل لاکچری، طبیعت رویایی

تور بالی نوروز 99 می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادهایی باشد که می‌توان به مسافران نوروزی داد. اگرچه این مسیر و تورهایش به عنوان یک مسیر لاکچری جا افتاده‌اند اما از نظر قیمت، چندان تفاوتی با تورهای تایلند به‌خصوص در مسیر پوکت ندارند و وابسته به هتل و ترکیب انتخابی، با قیمت مشابهی می‌توان به آن سفر کرد.

برای انتقال به بالی، دو پرواز متفاوت در نظر گرفته شده است. در شیوه‌ی اقتصادی‌تر، مسافران با پروازهای ماهان به کوالالامپور منتقل شده و سپس با یک توقف چند ساعته، از همان‌جا با یکی از پروازهای منطقه‌ای نظیر ایرآسیا یا ماندولین ایر به بالی منتقل می‌شوند. در این روش مسافران می‌بایست چمدان‌های خود را در فرودگاه کوالالامپور تحویل گرفته و برای سوار شدن به پرواز محلی، دوباره تحویل دهند. در شیوه‌ی دیگر که البته قیمتی کاملاً متفاوت با روش اول دارد، امکان استفاده از پروازهای قطر برنامه‌ریزی شده است که مسافران ابتدا به دوحه منتقل شده و با کمی انتظار در این فرودگاه، به پرواز بالی منتقل می‌شود، حسن این روش آن است که انتقال چمدان‌ها بین پروازها، توسط ایرلاین انجام می‌شود و در کنار آن کیفیت پروازهای قطر یکی از بهترین‌ها در جهان است.

در تور بالی اگر قصد اقامت در سواحل آن را دارید، باید کمی به ترجیحات و علاقه‌های خود با دقت نگاه کنید و بعد دست به انتخاب بزنید. اگر عاشق جنب و جوش، قرار گرفتن در کنار دیگر توریست‌ها، سواحل پر امکانات و همچنین نزدیک بودن به امکانات شهری مانند رستوران، تفریحات شبانه و مراکز خرید هستید، حتماً از میان مناطقی نظیر کوتا، سیمینیاک یا لگیان یکی را برگزینید. در این مناطق هتل‌های اقتصادی و لاکچری وجود دارد ولی از نظر دسترسی‌ها، بسیار عالی هستند. اما اگر دوست دارید در یک منطقه‌ی دنج که کمتر کسی به آن‌جا پا می‌گذارد، سفر کنید و مشکلی با در دسترس نبودن رستوران‌های متنوع ندارید یا امکان رفتن به مناطق شلوغ برای این امر را دارید، در مناطقی مانند جیمباران یا نوسادوآ اقامت کنید. لاکچری‌ترین هتل‌های بالی در این مناطق وجود دارند. توصیه می‌کنیم که در کنار سواحل، چند روزی از تور خود را به اقامت در منطقه‌ی جنگلی اوبود اختصاص دهید.

اگر هنوز مسأله برای شما مبهم است، می‌توانید با مشاوران ما در آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین خرید تور نوروزی بالی خود را انجام دهید. دقت کنید که برای دریافت ویزای بالی، ۷ تا ۱۰ روز زمان لازم است پس نگذارید دیر شده و امکان خرید از شما گرفته شود.

تور تایلند نوروز 99؛ سواحل زمردین، امکانات متنوع

تایلند اما یک مقصد شناخته شده برای ایرانیان است که شهرهای مختلف آن برای قشرهای مختلف جامعه می‌تواند جذاب و دیدنی باشد و سواحل آن، بدون هیچ شکی از بهترین‌ها در جهان هستند که این امر نه فقط در کیفیت سواحل که در خدماتی که در آن‌ها ارائه می‌شود و همچنین زنده و پویا بودن آن نهفته است.

تور تایلند برای نوروز سال جاری، با پروازهای متفاوتی برنامه‌ریزی شده است. پرواز ماهان متنوع‌ترین و منظم‌ترین پروازها را به این مقاصد مختلف این کشور برگزار می‌کند. برخلاف روزهای عادی سال، علاوه بر بانکوک، پروازهای روزانه‌ی ماهان به مقصد پوکت نیز برگزار می‌شود که مسافران تورهای پوکت یا تورهای ترکیبی پوکت، امکان استفاده از آن را خواهند داشت. در کنار این پرواز سلام ایر نیز به مقصد پوکت برگزار می‌شود که امکان استفاده از آن هم وجود دارد البته این پرواز، در مسقط توقفی کوتاه خواهد داشت اما از نظر قیمت، در رده‌ی پروازهای ماهان محسوب می‌شود.

تور نوروزی تایلند اما به اشکال مختلفی برگزار می‌شود که ترکیب‌های مختلفی از شهرهای متفاوت این کشور است. پوکت برای کسانی‌که علاقمند به سواحل زیبا و با امکانات که برای خانواده‌ها نیز مناسب باشد گزینه‌ی اول است. پاتایا هم قیمت مناسبی دارد، هم برای ایرانیان امکانات جالب و جذابی دارد و همین سبب می‌شود انتخاب بسیاری از مسافران شهرهای ساحلی باشد. اما باید دقت کنید که اگر از شلوغی و گروه‌های مجردی می‌خواهید دوری کنید، بهتر است پاتایا را انتخاب نکنید. ساموئی هم سواحلی بکر و زیبا دارد که می‌تواند برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی باشد اما از نظر قیمتی، کمی هزینه‌ی بیشتری به نسبت تور پوکت دارد و همین سبب می‌شود تا مسافران کمتری به آن سفر کنند و طبیعتاً دنج‌تر و خلوت‌تر خواهد بود. اگر علاقمند به خرید هم هستید، پیشنهاد ما آن است که صرفاً به مقاصد ساحلی اکتفا نکنید و تور خود را با بانکوک هم ترکیب کنید تا علاوه بر دیدن مکان‌های دیدنی این شهر، خرید بسیار جذاب و به‌صرفه‌ای هم داشته باشید.

نهایتاً برای انتخاب بهترین پرواز، مقصد و هتل‌های آن، می‌توانید با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و انتخاب خود را برای نوروز نهایی کنید. دقت کنید که برای تهیه ویزای تایلند، نیاز به ۳ تا ۴ روز کاری زمان است و در برخی تاریخ‌های نوروزی، سفارت تایلند تعطیل است، پس زمان را از دست ندهید و با خرید سریع‌تر تور تایلند نوروز 99 برنامه‌ریزی خود را نهایی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • scorpio
    scorpio | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    من موندم این آژانس های هواپیمایی به چه امیدی دارن تو ایران فعالیت میکنن .با ارز ۱۵۰۰۰ ت تبلیغ تورهای نوروزی میکنن

  • mo13deh
    mo13deh | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    احتمالا از چند روز دیگه هیچ کشوری پرواز از ایران رو قبول نمیکنه..... الکی خودتونو اذیت نکنید

مطالب پیشنهادی