ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

استخراج بیت کوین آسان تر از همیشه با همیار ماینر

استخراج بیت کوین همواره پر درآمد ترین روش های کسب  درآمد ارزی بوده و این بار همیار ماینر توانسته با ایجاد یک پلتفرم کارا و حرفه ای کلود ماینینگ، استخراج بیت کوین و اجاره ماینر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استخراج بیت کوین همواره پر درآمد ترین روش های کسب  درآمد ارزی بوده و این بار همیار ماینر توانسته با ایجاد یک پلتفرم کارا و حرفه ای کلود ماینینگ، استخراج بیت کوین و اجاره ماینر را آسان تر از همیشه ارائه کند.

استخراج بیت کوین چیست؟

ساتوشی ناکاماتو مخترع بیت کوین، زنجیره شبکه بیت کوین را طوری طراحی نموده است که فقط مقدار 21 میلیون بیت کوین انباشته وجود داشته باشد که می توان با حل الگوریتم های پیچیده ریاضی آن ها را از شبکه استخراج نمود.  طبیعتاً حل این توابع مشکل ریاضی از توان انسان خارج بوده و فقط می توان آن ها را با استفاده از دستگاه ماینر بیت کوین که صرفاً برای این امر بهینه شده است استخراج بیت کوین همیار ماینر را ممکن نمود. میلیون ها ماینر در سرتاسر دنیا مشغول به کار و رقابت هستند تا بتوانند بیت کوین استخراج کنند. اما این موضوع به این سادگی ها نیست. چرا که هزینه های برق و نگهداری فارم (تعداد زیادی ماینر) های بیت کوین بسیار زیاد است و بهره گیری مناسب از این دستگاه ها نیاز به کنترل و پیگیری مداوم دارد. به علاوه تعرفه برق صادراتی که اخیراً به ماینرها تحمیل شده است این صنعت را در ایران بی بهره نموده است.

بنابراین با خرید و راه اندازی دستگاه های ماینر به سختی می توان به بازگشت سرمایه امیدوار بود چرا که ماینینگ تبدیل به یک صنعت پر رقابت شده و تعداد ماینرها هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. از آنجا که تعداد بیت کوین ها محدود بوده و هر چهار سال یک بار پاداش ماینر ها تحت عنوان پدیده هاوینگ نصف می شود، عرضه بیت کوین نیز محدود تر می شود. لذا استخراج بیت کوین دشوار تر شده و به اصطلاح سختی شبکه افزایش می یابد. حال صرف خرید چند دستگاه ماینر و راه اندازی یک فارم کوچک نمی تواند بازدهی فوق العاده ای داشته باشد. از این رو فقط کسانی می توانند از این فرصت استثنایی بهره ببرند که چم و خم این صنعت را بلد باشند و بتوانند با نگهداری صحیح، تهویه مناسب، تعویض، ارتقا و تعمیر قطعات و کاهش هزینه های ماینینگ، بیشترین بهره را از دستگاه های ماینر ببرند.

اجاره ماینر به صرفه تر از خرید ماینر

همانطور که در بخش قبلی توصیف کردیم، راه اندازی و نگهداری فارم های بیت کوین کار دشوار و پر مشغله ای می باشد. خرید ماینر نیازمند این است که هزینه اولیه زیادی را پرداخت کنید. هزینه جا، دستگاه ها، رک بندی، سیم کشی، نصب دوربین های مدار بسته، نصب سیستم تهویه و اسپیلیت خود سرمایه زیادی را تحمیل می کند. مضاف بر این، هزینه برق خود ماینر ها و تجهیزات آن ها باعث کاهش سود خالص ماینینگ می شود. لذا  خرید ماینر با شرایط کنونی به صرفه نمی باشد. پس راه حل چیست؟

راه حل این موضوع ایجاد یک سیستم درآمد زایی دلاری مداوم با اجاره ماینر می باشد. در حقیقت دیگر نیازی به این همه هزینه اضافی و دردسر برای راه اندازی یک فارم وجود نداشته و شما می توانید معادل ظرفیت ماینینگ ای که می خواهید را به مدت مشخص از یک شرکت کلود ماینینگ معتبر مانند همیار ماینر اجاره کنید و بدون دردسر کسب درآمد کنید. در این روش ماینرها در فارم های مدرن، زیر نظر متخصصان این صنعت نگهداری می شوند و شما به عنوان یک سرمایه گذار با هزینه خیلی کمتر می توانید روزانه بیت کوین استخراج کنید. با اجاره ماینر در سایت همیار ماینر قادر خواهید بود که سرمایه خود را در مدت فقط یک سال حداقل دو برابر کنید.

اجاره ماینر و استخراج آسان با همیار ماینر

همیار ماینر بهترین سایت اجاره ماینر می باشد که توانسته استخراج بیت کوین را به سهولت هر چه تمام تر ارائه کند. در واقع شما می توانید با یک ثبت نام ساده در سایت همیارماینر  وارد پنل کاربری خود شوید و با خرید اشتراک ماینینگ به جمع ماینر ها در سرتاسر دنیا اضافه شوید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ماینینگ در پنل کاربری شما ایجاد شده و شما قادر هستید میزان موجودی، تراهش (ظرفیت استخراج بیت کوین) و موجودی حساب خود را مشاهده کنید. همینطور می توانید به بخش های مهم سایت نیز دسترسی داشته باشید.

ماشین حساب بیت کوین همیار ماینر  از گزینه تخمین درآمد قابل دسترس می باشد که امکان پیش بینی درآمد روزانه، هفتگی، ماهانه، و سالانه را به شما می دهد. اگر قصد افزایش سرمایه و اجاره قدرت بیشتر ماینر ها را داشتید می توانید از بخش ارتقای قدرت استخراج به منوی خرید اشتراک متصل شده و قدرت ماینینگ خود را افزایش دهید.

اگر تمایل به این داشتید که درآمد ارز دیجیتال خود را مجدداً در ماینینگ سرمایه گذاری کنید روی گزینه سرمایه گذاری مجدد کلیک کنید. شما می توانید در بخش برداشت موجودی میزان بیت کوین استخراج شده خود را به کیف پول بیت کوین خود واریز کنید. کافی است که آدرس کیف پول خود و مقدار بیت کوین ای که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید تا بیت کوین شما ظرف مدت 24 ساعت به کیف پول شما واریز گردد.

همیار ماینر به عنوان بهترین سایت اجاره ماینر توانسته روش استخراج بیت کوین را به آسانی به مشترکین خود ارائه کند و پلتفرمی را ایجاد کرده که هر کس با هر میزان سرمایه و بدون نیاز به مهارت خاصی بتواند یک ماینر شود و درآمد دلاری داشته باشد.

به شما توصیه می کنیم اگر قصد کسب درآمد ارزی و استخراج بیت کوین را دارید حتما به سایت hamyarminer.com سر بزنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی