ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عمل سند باکس گوگل در موتور جستجو گوگل

قبل از هر چیز باید بگوییم بر اساس تحقیقات در هر دقیقه 380 سایت جدید ساخته می شود که با گذشت زمان، تعداد سایت های جدید بیشتر از این هم خواهد شد. گوگل تمامی سایت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قبل از هر چیز باید بگوییم بر اساس تحقیقات در هر دقیقه 380 سایت جدید ساخته می شود که با گذشت زمان، تعداد سایت های جدید بیشتر از این هم خواهد شد. گوگل تمامی سایت های جدید را در دسترس کاربران قرار نمی دهد و آنها را به راحتی در نتایج اولیه قرار نخواهد داد. افرادی که به سئو علاقه مند هستند و یا در این زمینه دارای تخصص می باشند حتما تا کنون با اصطلاح گوگل سند باکس برخورد کرده اند. در سال 2004 متخصصین سئو دریافتند که سایت های تازه طراحی شده با اینکه تمام نکات سئویی در آنها رعایت شده است در نتایج اولیه گوگل قرار نمی گیرند در حالی که در دیگر موتورهای جستجو مانند یاهو و بینگو و...این رتبه بندی از ابتدا به درستی صورت می گیرد. می توان گفت که سند باکس گوگل در اصل هنگامی که سایت شما با یک دامنه جدید وارد فضای موتور جستجوی گوگل می شود، تا مدتی نامعین رفتار سایت شما را از نظر محتوایی و فعالیتی مورد بررسی قرار می دهد.

 بازه ی زمانی گوگل سند باکس

هنگامی که این دوره آزمایش توسط موتور جستجوی گوگل اعمال گشت و گوگل از محتوای سایت شما، لینک های معتبر موجود در سایت و دیگر مواردی که به اعتبار سایت می افزاید، اطمینان حاصل کرد، از گوگل سند باکس خارج می شود و سایت شما در نتایج اولیه گوگل قرار می گیرد. قرار گرفتن در سند باکس گوگل دارای بازه زمانی مشخصی نیست. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گوگل سند باکس به سایت ریراکو سئو مراجعه کنید و از مقالات تخصصی ما درباره طراحی سایت و سئو بهره مند گردید.

نقش سئو در تجارت شما

گفتنی است برای رونق یافتن هر تجارتی در دنیای وب نیاز است تا در ابتدا طراحی وب سایت صورت گیرد و بعد از آن این وب سایت ها توسط کاربران بازدید شوند. بهترین راهکار برای دیده شدن وب سایت شما، بهینه سازی سایتتان است. بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل یا همان سئو به شما کمک می کند تا سایت شما در صفحه اولیه نتایج جست و جوی گوگل قرار بگیرد و همچنین رتبه بندی و بازدید سایت شما افزایش یابد. شما برای بهینه سازی سایت خود نیاز به یک مشاوره سئو دارید.

وظیفه مشاور سئو نسبت به کارفرما

مشاور سئو باید بهترین راهکارها را با توجه به شرایط سایت شما، برای شما در نظر بگیرد. مشاور و متخصص سئو باید پس از بررسی رقبا و آنالیز سایت بهترین راهکار هایی که نتیجه تجربیات و تخصص او است، را برای بهینه سازی سایت، به کارفرما ارائه بدهد. نکته بسیار مهم این است که موتورهای جستجوی گوگل به صورت مداوم در حال به روز رسانی الگوریتم های خود می باشد به همین دلیل مشاور سئو باید تمامی اطلاعات خود را به روز رسانی کند. اگر شما نیاز به مشاوره سئو دارید می توانید با مشاوران سئو شرکت ریراکو تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علیرضا فراهانی
    علیرضا فراهانی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

    1- تجربه ی مفید تیم ما در به موفقیت رساندن سئوی کسب و کار های بزرگ و کوچک 2- نظارت و مدیریت بر نحوه ی انجام تک تک اقدامات انجام شده در سایت 3- به روز رسانی دانش کارشناسان و متخصصان مربوط به اجرا و آپدیت سئو سایت 4- وقت شناس بودن 5- در نظرگیری جلسات آموزشی برای اعضای تیم شما 6- تلاش های بی وقفه و مسئولیت پذیری اعضای تیم 7-برگزاری جلسات متعدد به منظور درک بیشتر کسب و کار با کارفرما 8- متعهد بودن به قرارداد و توافقات اولیه 9- ارائه گزارش کاری و در جریان گذاشتن شما از نحوه ی انجام کار

  • علیرضا فراهانی
    علیرضا فراهانی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

    شرکت ها و فریلنسر های زیادی در حال حاضر به ارائه ی خدمات سئو مشغول هستند. اما باید دید که آیا نتیجه ی ارائه این خدمات، می تواند برای کسب و کار ها در بلند مدت مفید باشد یا خیر. از مهمترین مزایای همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو در جهت بهینه سازی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالب پیشنهادی