ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با تصمیم رییس اتاق اصناف ایران تمام نمایشگاه های بهاره تعطیل شدند، به جز یک نمایشگاه!

شما هم قبول دارید که تکاپوی آخر اسفند از خود تعطیلات عید شیرین‌تر است؟ یک ماه آخر سال را می‌دویم تا به لحظه‌ی آغاز سال هزار و ... شمسی برسیم. اصلا تمام لذت و آرامش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما هم قبول دارید که تکاپوی آخر اسفند از خود تعطیلات عید شیرین‌تر است؟ یک ماه آخر سال را می‌دویم تا به لحظه‌ی آغاز سال هزار و ... شمسی برسیم. اصلا تمام لذت و آرامش تعطیلات عید به خاطر هیجانی است که قبلش داریم.

نمایشگاه بهاره، بازی دوسر برد برای فروشنده و مشتری

هرسال رنگ و بوی عید از در و دیوار شهر می‌بارید. قدم به قدم دستفروش‌ها نشسته بودند و هفت سین‌های رنگی می‌فروختند. به هر پارک و بوستانی سر میزدی، جشنواره‌های فروش بهاره برقرار بود و از آجیل عید تا سنگ‌های تزیین تنگ ماهی‌ات را میتوانستی با قیمت مناسب بخری. فروشنده‌ها و تولیدکننده‌ها هم روی فروش آخر سالشان حساب ویژه‌ای باز می‌کردند تا بتوانند شب عید با دست پر به خانه بروند.

اما امسال عیدمان چیزی کم دارد. تلاش‌های آخر سال در تور یک ویروس چینی گیر افتاده و نمی‌گذارد مثل قبل شاد باشیم. نمی‌گذارد ذوق و شوق خرید در شلوغی ‌های آخر سال را دوباره تجربه کنیم.
نمایشگاه‌ها را تعطیل و همه را خانه نشین کرده است. فروشنده‌ها هم با ترس و اکراه کرکره‌ها را بالا می‌دهند، اما مشتری‌ها برای حفظ سلامتی‌شان خانه نشین شده‌اند و دیگر کسی در مرکز خرید و نمایشگاه، دنبال رخت و لباس نو نیست. تنها تکاپوی این روزها، تلاش برای خریدن ماسک و الکل و زودتر رسیدن به خانه است.

راستش خودمان هم دلمان گرفت. چرا نتوانیم مثل سال‌های قبل شاد باشیم و لذت خرید وسایل سفره هفت سین را از خودمان دریغ کنیم؟ چرا طعم شیرینی نخودچی‌های خوشمزه‌ی عید را نچشیم؟ چرا به ‌خاطر یک بیماری از تمام لذت‌های سال نو محروم شویم؟ این روزها به هرحال می‌گذرد و صدای توپ آغاز سال را از تلویزیون می‌شنویم، حداقل به این روزهایی که به غمگین‌ترین و سردترین شکل ممکن می‌گذرد، جان دوباره بدهیم.

نمایشگاه بهاره دوباره برپا می‌شود

رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود. خب ما هم فکر کردیم عید بدون نمایشگاه بهاره که نمی‌شود! پس تصمیم گرفتیم نمایشگاهی برگزار کنیم که مطمئن شویم هیچکس در آن کرونا نمی‌گیرد.

حسن این نمایشگاه‌ها این است که می‌توانید از فرق سر تا نوک پای خودتان، فرزندانتان و منزلتان را با هزینه‌ی مناسب، نو و جدید کنید. خبر خوب اینکه امسال هم نمایشگاه بهاره برقرار است، اینبار به صورت آنلاین. امسال در جشنواره فروش عیدانه باسلام هرچه که دوست دارید بخرید؛ ظروف زیبای هفت سین، تنگ ماهی، گلدان سنبل، آجیل عید، شیرینی‌های خانگی، لباس، زیور آلات و حتی کفش یا هرچیز دیگری که فکرش را بکنید.

مثل سال‌های قبل به غرفه‌ها سر بزنید، این‌دفعه غرفه‌های مجازی. با غرفه‌دار صحبت کنید، چانه بزنید و حتی تخفیف بگیرید. محصولات مختلف را تست کنید و بهترین را به بقیه هم پیشنهاد دهید. چه بهتر از این که در خانه بنشینیم و سین‌های هفت سین یکی یکی و با پای خودشان بیایند و زنگ خانه را بزنند؟

از هرجای ایران دوست دارید خرید کنید، هزینه ارسالش با ما

یکی از دلایلی که خیلی‌ها را از خرید اینترنتی منصرف می‌کند، هزینه ارسال است. مخصوصا در روزهای آخر سال که تنوع خریدها بالا است و برای هر خرید باید یک هزینه پست جداگانه پرداخت کرد. خرید از باسلام دو مزیت عالی برایتان دارد. اول اینکه باسلام نمایشگاه بهاره برگزار کرده و شما می‌توانید مثل سال‌های قبل همه‌ی خریدهایتان از آجیل و شیرینی عید تا تنگ ماهی را با هم سفارش دهید. نکته دوم رایگان بودن هزینه ارسال است. باسلام به مناسبت جشنواره بهاره و برای یک مدت محدود برای خریدهای بالای 60 هزار تومان هیچ هزینه‌ای بابت ارسال از شما دریافت نمی‌کند. پس این فرصت را از دست ندهید.

خیالتان از بابت بهداشت و سلامت بسته‌ها راحت باشد

دغدغه‌ی اصلی این روزهای مشتریان، ضدعفونی و بهداشتی بودن بسته‌هایی است که به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. خریدهای باسلام از سه جنبه ضدعفونی و تمیز می‌شوند:

  • خبرهای خوبی که از اداره پست می‌رسد، خیالمان را راحت می‌کند. پست اعلام کرده که همه‌ی کارکنان از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و محیط کارشان هم هرروز ضدعفونی می‌شود. پس بابت دریافت بسته‌ها از پست خیالتان آسوده باشد.
  • بعضی محصولات باسلام برای اینکه زودتر و یکجا به دست مشتری برسد، به صورت متمرکز از «انبار یه‌کاسه» ارسال می‌شوند. انبار یه کاسه هم این روزها مدام ضدعفونی می‌شود تا هیچ نگرانی بابت بهداشت محصولات وجود نداشته باشد
  • باسلام به صورت اختصاصی به غرفه‌داران روش‌های تولید و بسته بندی بهداشتی را آموزش داده است. همه‌ی غرفه‌دارها می‌دانند با چه اصولی محصولات را تولید، بسته بندی و ضدعفونی کنند.

سکه‌ی سفره‌ی هفت سین را از باسلام در بیاورید

سال نو! اصلا از اسمش پیداست. تصمیمات نو، زندگی نو، لباس نو، کسب و کار نو. اگر فروشنده هستید و هرسال منتظر بودید که تمام حساب و کتاب‌هایتان را با فروش آخر سال، سر و سامان دهید، امسال کارتان کمی سخت شده است. مردم کم‌تر به مغازه‌ها سر می‌زنند و احتمالا به مشکل برمی‌خورید. جای شما در جشنواره عیدانه باسلام خالی است. می‌توانید با باسلام حسابی کسب و کارتان را سکه کنید. بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان یک غرفه افتتاح کنید و محصولتان را در نمایشگاه عیدانه عرضه کنید. شاید از فروش حضوری هم درآمد بیشتری عایدتان شد!

هر روز حساب و کتابتان را انجام دهید

همیشه که عیدی و اخبار خوب برای مشتری‌ها نیست، باسلام به غرفه‌دارها هم عیدی می‌دهد. غرفه دارها می‌توانند هر روز تمام حساب و کتابشان را انجام دهند و باسلام روزانه با آن‌ها تسویه می‌کند. یعنی دیگر لازم نیست چند روز صبر کنند تا پول به حسابشان واریز شود. در این روزهای نزدیک سال جدید، همه به کوچکترین درآمدشان نیاز دارند. باسلام هم این موضوع را به خوبی می‌داند و تا جایی که می‌تواند در کنار غرفه‌دارهاست تا سال جدید را با خوشحالی شروع کنند

باسلام جای قهرمان‌هاست

این مشکلات می‌گذرند، کرونا هم چند وقتی اینجاست و بعد راهش را می‌گیرد و می‌رود. آنچه می‌ماند مردمی هستند که قهرمانانه به زندگی ادامه می‌دهند، کار و تلاش می‌کنند و از پس مشکلات برمی‌آیند. اینجا پر از این این آدم‌هاست، پر از این قهرمانان. جای شما کنار قهرمانان دیگر خالیست!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی