ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر آنچه باید درباره اینفلوئنسر مارکتینگ بدانید

اینفلوئنسر مارکتینگ را می‌توان از جدیدترین و تاثیرگذارترین شیوه‌های بازاریابی دانست. با وجود اینکه از زمان شروع این نوع بازاریابی عمر زیادی نمی‌گذرد، اما به سرعت در حال پیشرفت است. همان‌طور‌ که می‌دانید، استفاده از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ را می‌توان از جدیدترین و تاثیرگذارترین شیوه‌های بازاریابی دانست. با وجود اینکه از زمان شروع این نوع بازاریابی عمر زیادی نمی‌گذرد، اما به سرعت در حال پیشرفت است. همان‌طور‌ که می‌دانید، استفاده از محتوای دیجیتال و حضور مردم در رسانه‌های آنلاین به خصوص شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر می‌شود. اگر تاکنون برای اطمینان از کاربردی بودن یک محصول یا مطلوب بودن نوعی از خدمات، به طور حضوری یا تلفنی از دوست و آشنا کسب اطلاع می‌کردید، این روزها پیش از هر چیز به جستجو درباره آن در میان محتوای دیجیتال می‌پردازید.

در حال حاضر، اشخاصی هستند که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و از طریق ارائه محتوای باکیفیت و برقراری ارتباط نزدیک با مخاطبانشان توانسته‌اند توجه و اعتماد آنها را جلب کنند و به نوعی در شیوه زندگی مخاطبان خود و حتی تصمیم‌گیری آنها برای خرید کالاها و خدمات تاثیرگذار باشند؛ به این افراد اینفلوئنسر گفته می‌شود و به بازاریابی از طریق این اینفلوئنسرها که به نوعی، رسانه شما هستند، اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند. خوشبختانه، شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ در کشور ما با سرعت چشمگیری در حال رشد است و بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی برای اجرای کمپین‌ تبلیغات دیجیتال خود، گزینه اینفلوئنسر مارکتینگ را در نظر می‌گیرند.

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسرها افرادی هستند که معمولا به دلیل تخصص خاص خود در نوعی از کسب و کار در بین بسیاری از مخاطبان آن کسب و کارها شناخته شده‌اند و فالوئرهای بالایی در شبکه‌های اجتماعی خود دارند. محتوایی که از سوی این افراد منتشر می‌شود معمولا به سبک زندگی افراد متصل است. به عنوان مثال در موضوعاتی چون آشپزی، سفر، مد یا خدمات بهداشتی.

اینفلوئنسرها بر حسب تعداد مخاطبان خود به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • مگا اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بیش از ۱ میلیون نفر فالوئر
  • ماکرو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون نفر فالوئر
  • میکرو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر فالوئر
  • نانو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی کمتر از ۱۰ هزار نفر فالوئر

که هر کدام از آن‌ها بر جامعه هدف خود تاثیرگذارند. اگر بخواهید برای تبلیغ محصول و خدمات خود از میان این اینفلوئنسرها انتخاب کنید، بهتر است بدانید همیشه پرفالوئرترین، مناسب‌ترین نیست. مثلا برای تبلیغ محصول یا خدماتی که مختص یک منطقه خاص جغرافیایی است انتخاب یک نانو اینفلوئنسر از همان منطقه قطعا نتایج بهتری برای کمپین تبلیغاتی شما رقم خواهد زد. این دسته از افراد کمتر شناخته شده‌اند و پیدا کردن تعداد زیادی از آنها دشوار یا زمان‌بر است. برای  اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ، بهترین راه حل این است که به جای صرف زمان و انرژی زیاد به منظور پیدا کردن اینفلوئنسرها و برقراری ارتباط با تک تک این افراد، از پلتفرم‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و در کمترین زمان و بهنیه‌ترین حالت به نتیجه مطلوب خود دست یابید. تگرو، بهترین پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که به برندهای ایرانی کمک می‌کند تا کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی را با موفقیت اجرا کنند.

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

امروزه راحت‌ترین شیوه برای پیدا کردن مخاطبین هدف، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ است. در دنیای امروز که شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها به شمار می‌روند، بازاریابی و تبلیغات در آن‌ها بیشترین شانس دیده شدن را برای شما به همراه خواهد داشت. رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر و پادکست‌ها. وجود ابزاری مانند تگرو که به دلیل داشتن کانال‌های ارتباطی با انواع کسب‎و‌کارها، در سریع‌ترین زمان می‌تواند جامعه هدف شما را پیدا کند و به همین دلیل، پیشرفت شما در این زمینه و توسعه کسب‌وکارتان را تسریع خواهد کرد. همچنین، این ابزار امکان رصد کردن لحظه به لحظه نتایج حاصل از کمپین‌های تبلیغاتی را نیز برای شما فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا کانال‌های مناسب کسب و کار خود را به راحتی پیدا کنید.

چه نوع کسب و کارهایی می‌توانند از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنند؟

استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در کسب و کارهای B2C رایج‌تر است. به همین دلیل ممکن است گمان کنید که این نوع بازاریابی مختص کسب و کار B2C است اما این یک تصور اشتباه است. درست است که ماهیت کسب و کار B2B با B2C تفاوت دارد اما با اتخاذ استراتژی‌های متفاوت، می‌توان در کسب‌وکارهای B2B نیز از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کرد و نتایج خوبی بدست آورد. کسب و کارهای B2B باید اینفلوئنسرهای مرتبط با صنعت خود و کانال توزیع مناسب با کسب‌و‌کارشان را شناسایی کنند. مثلا شخص مورد نظر شما می‌تواند یک بلاگر یا یک پادکستر باشد یا صاحب یک کانال تخصصی در تلگرام.

تگرو؛ پلتفرم جامع اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندهای ایرانی

 

تگرو با هدف کمک به کسب‌و‌کارها، جامع‌ترین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ ایرانی را در سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم نسبتا تازه‌کار توانسته در مدت کوتاهی اعتماد بسیاری از مخاطبان خود را جلب کند و کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری را برای کسب‌و‌کارهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی با موفقیت اجرا نماید. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پلتفرم تگرو، رصد لحظه‌ای نتایج کمپین‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از آن است؛ تگرو در بهینه‌ترین زمان ممکن، با بررسی شاخص‌ها، نتایج حاصل را در قالب گزارش‌های جامع با جزییات در اختیار صاحبان کسب‌و‌کارها قرار می‌دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام

در اینفلوئنسر مارکتینگ، اینفلوئنسرها نقش رسانه تبلیغ را دارند و از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کنند. شاید برایتان سوال باشد که چرا اینستاگرام به محبوب‌ترین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تبدیل شده؟ تعداد مخاطبان بالای این شبکه اجتماعی و امکان استفاده از ابزار ویدئو و تصاویر، باعث محبوبیت ویژه آن در بین اینفلوئنسرها شده است. مدیریت کمپین‌های تبلیغات اینفلئونسر اینستاگرام، از مزیت‌هایی است که پنل کاربری تگرو آن را در اختیار تبلیغ‌دهندگان و کسب و کارها قرار می‌دهد. این پنل ویژگی‌هایی دارد که کار شما را به عنوان تبلیغ‌دهنده بسیار آسان می‌کند. مثلا توانایی ایجاد دو نوع کمپین خلق و بازنشر محتوا، امکان انتخاب از میان لیست ناشران و اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار شما، امکان مشاهده آمار وضعیت کمپین‌ها در کمترین زمان، امکان ویرایش محتوا پس از شروع کمپین بر حسب بهترین قیمت و نرخ مشارکت و گزارش جامع عملکرد کمپین و تراکنش‌های مالی. راه‌های مختلفی برای اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام وجود دارد که تگرو بهترین آن‌ها را برای شما خواهد یافت.

میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ

میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام با داشتن نسبت خوبی از فالوئرها می‌توانند در معرفی محصول یا خدمات شما نقش موثری داشته باشند زیرا معمولا نسبت به کار خود آگاهند، فعالیت خود را با شور و هیجان انجام می‌دهند و با مخاطب خود تعامل بیشتری دارند؛ از این رو، دنبال‌کنندگان آن‌ها اعتبار لازم را برایشان قائلند. پس اگر اهداف خود را مشخص کنید، آن را درست توضیح بدهید و میکرو اینفلوئنسر مرتبط با کسب‌و‌کار خود را پیدا کنید می‌توانید مطمئن شوید که نتیجه دلخواهتان را از تبلیغات اینفلئونسر به‌دست خواهید آورد. تگرو در این زمینه می‌تواند مشاور خوبی برایتان باشد.

سایر خدمات تگرو

تبلیغات در لینکدین

 تبلیغات در لینکدین برای کسب و کارهای B2B مناسب‌تر است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها در این پلتفرم اجتماعی حضور دارند و این می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای استفاده از آن باشد. شما به عنوان یک تبلیغ‌دهنده می‌توانید برای ایجاد کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ لینکدین از پلتفرم تگرو استفاده کنید و به طور هدفمند میزان آگاهی از برند و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

تبلیغات در تلگرام

 تلگرام از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌هاست و وجود کانال‌های پرمخاطب در آن از امتیازهای ویژه این رسانه محسوب می‌شود. حال تصور کنید بتوانید به معتبرترین کانال‌هایی که موضوع آن به کسب و کار شما مرتبط است دسترسی داشته باشید و بتوانید برای بازاریابی و تبلیغات محصول یا خدمات خود از آن بهره ببرید. تگرو می‌تواند از میان ۵۰۰ کانال برتر تلگرام، کانال متناسب با پرسونای مورد هدف تبلیغ‌کنندگان را به آن‌ها پیشنهاد دهد.

تبلیغات در پادکست‌ها

 پادکست نیز از آن دسته رسانه‌هاست که روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شود. تگرو امکان تبلیغات در پادکست‌ها را نیز به سادگی برای کسب و کارها فراهم می‌کند. این نوع تبلیغ را می‌توان مشابه تبلیغات همسان دانست.

اگر تبلیغ‌دهنده هستید و قصد تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی را دارید، برای شروع کمپین‌های تبلیغاتی خود در پلتفرم تگرو، کافی است در پنل تگرو ثبت نام کنید و اگر اینلفوئنسر هستید و قصد درآمدزایی از طریق پیج خود را دارید، کافی است اپلیکیشن تگرو را دانلود کنید یا با مشاوران تگرو تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان تگرو کمک بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی