ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هنگام واگذاری سفارش سئو سایت باید چه انتظاری داشته باشیم؟

در برخی موارد به دلیل نداشتن وقت کافی یا به دلیل بن بست اطلاعاتی مجبور هستیم که سئو سایت خود را به یک شرکت سئو واگذار کنیم. در اینگونه موارد میزان انتظار ما از کیفیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در برخی موارد به دلیل نداشتن وقت کافی یا به دلیل بن بست اطلاعاتی مجبور هستیم که سئو سایت خود را به یک شرکت سئو واگذار کنیم. در اینگونه موارد میزان انتظار ما از کیفیت کار شرکت‌ها به هزینه‌های پیشنهادی از طرف آنها و همچنین سابقه کار آنها بستگی دارد.

اما به طور کلی وقتی که قصد دارید که از توانایی و مهارت یک آژانس سئو برای بهینه سازی سایت خود کمک بگیرید بهتر است که چند مورد را از آنها بخواهید.

بهینه سازی قالب سایت مطابق با استاندارد موتورهای جستجو

بهینه سازی قالب سایت هم برای جذب کاربر و هم برای گرفتن امتیاز بیشتر از موتورهای جستجو ضروری است. مثلاً گوگل از شما انتظار دارد که یک قالب بدون مشکل و سریع داشته باشید که با توجه به دستگاه‌های همراه بهینه سازی شده باشد و اصطلاحاً یک قالب ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد. در ضمن این قالب باید امکان استفاده از افزونه های مختلف را هم به شما بدهد.

از طرف دیگر در جریان سئو سایت از شما انتظار می‌رود که یک قالب زیبا و گرافیکی داشته باشید و کاربر از حضور در آن لذت ببرند. این یعنی هم باید سایت شما زیبا باشد و هم چیدمان آن به شکلی باشد که طراحی تجربه کاربری هم در آن رعایت شده باشد. پس هنگام واگذاری سفارش سئو سایت خود حتماً از شرکت مورد نظر بخواهید قالب سایت را بهینه کند و آن را در بهترین حالت ممکن مطابق با استاندارد موتورهای جستجو تغییر دهد.

تولید محتوای جذاب برای کاربران

حقیقتاً محتوا اصلی ترین و مهمترین معیار در سنجش کیفیت یک سایت در نظر گرفته می شود. محتوا نویسی اصول و قوانین خاص خود را دارد و به همین دلیل هم باید در تولید محتوا به نیاز کاربر توجه شود و هم در کنار آن خواسته موتورهای جستجو هم در نظر گرفته شود.

اصولاً در جریان تولید محتوا باید در نظر بگیرید که کاربران به دنبال کدام کلمه کلیدی هستند و بیشتر کدام عبارات را جستجو می کنند. علاوه بر این جذاب بودن محتوا در بالا بردن زمان ماندگاری کاربر در سایت مورد نظر تاثیرگذار است و این می تواند معیار خوبی برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو باشد. حتی خود گوگل هم اعلام کرده که در جریان تولید محتوا بیشتر به خواسته کاربران توجه کنید و محتوا را در وهله اول برای کاربر بنویسید.

تولید محتوا بر مبنای نیاز استانداردهای موتورهای جستجو

حقیقتی که در اینجا نباید فراموش کنید این است که شما در هر صورت باید از موتورهای جستجو امتیاز بگیرید و آنها را وادار کنید که شما را در رتبه بهتری قرار دهند. بنابراین اگرچه اولویت نوشتن محتوای سایت را به نیاز و خواسته کاربران خود می دهید، باید به این نکته هم توجه کنید که موتورهای جستجو چه استاندارد هایی برای نوشتن محتوا دارند.

به عنوان مثال، از یک آژانس تولید محتوا انتظار می‌رود که کلمه کلیدی هدف را به اندازه کافی و استاندارد در محتوای سایت به کار ببرد. استفاده از کلمه کلیدی هدف در متا تگ های مهم مانند عنوان مطلب و متا دیسکریپشن ضروری است. از طرف دیگر استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و عباراتی که ارتباط موضوع و محتوا را با یک زمینه خاص نشان دهد هم ضروری است.

همه این موارد باید از شرکت سئو خواسته شود تا مطمئن شویم که محتوایی سئو شده روی سایت شما گذاشته می‌شود.

افزایش ترافیک ارگانیک و در نتیجه افزایش فروش سایت

تمامی راهکارهایی که در بحث سئو و بهینه سازی سایت مطرح می‌شوند به منظور جذب ترافیک ارگانیک یا جذب ترافیک رایگان است. همه این راهکارها باید منتج به بهبود رتبه سایت در گوگل شوند و لینک سایت در محلی قرار گیرد که کاربران بیشترین کلیک را روی آن داشته باشند.

بنابراین این هیچ خواسته غیر معقولی از یک شرکت یا آژانس سئو نیست و اگر آنها وظیفه سئو سایت شما را بر عهده دارند باید شرایط را به شکلی فراهم کنند که منجر به افزایش ترافیک ارگانیک و در نهایت منجر به افزایش فروش سایت شود.

پشتیبانی سئو سایت

این که شما تنها برای یک موقعیت خاص از شرکت های مختلف برای بهینه سازی سایت کمک بگیرید یک موضوع کاملاً جدا است. اما در برخی موارد شما زمان کافی برای مدیریت و پشتیبانی سایت خود ندارید و انتظار دارید که این موضوع با استفاده از مدیریت و توانایی شرکت سئو انجام شود.

خوشبختانه شرکت های معروفی مانند گروه مرکز سئو علاوه بر خدمات سئو سایت، خدمات دیگری مانند پشتیبانی سئو را هم برعهده می‌گیرند که قطعاً راهکار خوبی برای بهینه سازی سایت و جلوگیری از افت رتبه آن است.

در اینجا تلاش کردیم که خواسته معقول یک سایت یا یک کسب و کار اینترنتی را از یک شرکت سئو یا یک آژانس که خدمات سئو سایت را برعهده می‌گیرد معرفی کنیم. بد نیست که در اینجا به گروه مرکز سئو هم اشاره کنیم که یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین گروه ها در انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت هستند. حتماً به وبسایت این گروه سر بزنید و کیفیت خدمات آنها را هم ببینید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مرکز سئو با آدرس https://markazeseo.com مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی