ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر آنچه در مورد کرونا باید بدانید در یک کتاب منتشر شد

تیم تحریریه سایت کتابچین در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کتابی تحت عنوان «کرونا چیست؟ راه های پیشگیری از آن»، به صورت رایگان منتشر کرده که حاوی اطلاعات و بخش های مهم ترجمه شده از سایت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تیم تحریریه سایت کتابچین در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کتابی تحت عنوان «کرونا چیست؟ راه های پیشگیری از آن»، به صورت رایگان منتشر کرده که حاوی اطلاعات و بخش های مهم ترجمه شده از سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، جهت جلوگیری از پخش شایعات کرونا ویروس و کمک به بیان حقایق و دانستنی های مهم در مورد این بیماری می باشد.

کاملا بدیهی است که سایت ها و شبکه های اجتماعی، در دسترس ترین گزینه ای هستند که بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه می کنند.

با شیوع کرونا ویروس جدید تحت نام رسمی COVID-19، بسیاری از مردم به اطلاعات ضد و نقیضی دست پیدا می کنند که در برخی موارد و طبق اخبار دریافتی از سراسر ایران، منجر به مسمومیت و متاسفانه حتی مرگ آنان شده است.

این در حالیست که در این میان اطلاعات درست و کامل که تنها از طریق سایت رسمی بهداشت جهانی یا تحقیقات و مقالات معتبر از منابع موثق منتشر می شوند، نیاز به ترجمه دقیق و ویرایش کامل دارند که تیم تحریریه سایت کتابچین به سبب آگاهی بخشی به جامعه، تمامی این موارد را در قالب کتاب الکترونیک، در اختیار آحاد مردم به رایگان قرار داده است.

کرونا ویروس

ویژگی اصلی کتاب «کرونا چیست»

بسیاری از شبکه های اجتماعی و سایت هایی که عمدتاً منابع موثق به شمار نمی آیند در انتشار اخبار مرتبط با کرونا ویروس اغراق ها و شایعاتی را پراکنده می کنند که ضرر اصلی آن برای مردم و خانواده های درگیر با این بیماری است. در اصل اخبار نادرست در مورد این ویروس، بسیار بیشتر از اطلاعات درست آن پخش شده است.

کرونا چیست

نگاهی به بخش های مختلف کتاب کرونا ویروس

بخش بندی کتاب کرونا ویروس، امکان مرور جزئی و سپس جستجوی بخش مورد نظرتان را برای پیدا کردن اخبار درست و موثق آسان می کند. در بخش نخست آن، می توانید اطلاعات کاملی در مورد شکل گیری، اپیدمی و خانواده این ویروس بدست آورید.

بخش سوم آمار شیوع این ویروس را شامل می شود و در بخش چهارم می توانید برای ارتقا و بهبود سیستم ایمنی بدن خود برای مبارزه با کرونا ویروس اطلاعات بیشتری کسب کنید و اصطلاحاً بدن خود را ایمن نمایید.

راه های پیشگیری نادرست و اطلاعات غلطی که در فضای کنونی وجود دارد (مثل مصرف مواد شوینده) بخش پنج تا هفت این کتاب را دربر می گیرند.
شما در قسمت بیست و دوم کتاب می توانید واقعیت ها را به همراه شایعه های کلی باب شده در مورد این ویروس به آسانی مطالعه کنید. در نهایت با مطالعه کامل این کتاب، می توانید به یک درک کلی از کرونا ویروس برسید و با در اختیار داشتن حقایق، آمار و شایعات کذب با دید بهتری به پیشگیری بپردازید.

کتاب ویروس کرونا چیست را می توانید از سایت کتابچین رایگان دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی