ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اجاره ویلا و اقامتگاه پس از پایان بیماری کرونا، بهترین راه فراموشی این روزها

سفر یکی از بهترین تفریحات انسان است. برای استراحت و رفع خستگی معمولا سفر بهترین گزینه است، بخصوص پس از یک دوره طولانی خانه نشینی بخاطر قرنطینه و شرایط بیماری کرونا. مقاصد بسیاری وجود دارد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر یکی از بهترین تفریحات انسان است. برای استراحت و رفع خستگی معمولا سفر بهترین گزینه است، بخصوص پس از یک دوره طولانی خانه نشینی بخاطر قرنطینه و شرایط بیماری کرونا. مقاصد بسیاری وجود دارد که مطمئنا بعد از پایان این بحران و احتمالا از اوایل تابستان باید به آنها سفر کنیم و حال و هوای این روزها را فراموش کنیم. شمال کشور مثل استان های گیلان و مازندران و یا جنوب کشور و جزیره های زیبایی مثل جزیره قشم و کیش و البته شهر های تاریخی از جمله شیراز، اصفهان، یزد و... و همچنین شهر مشهد مقدس، جز پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری هستند و طرفداران زیادی بین مسافران دارند. به سراغ دو‌مقصد پرطرفدار در شمال و جنوب کشور میرویم و کمی درباره حال و هوا و جاذبه های گردشگری صحبت می کنیم. وب سایت بوکینگ ویلا قصد دارد تا در این مطلب شما را با این مقاصد آشنا کند.

شمال کشور گزینه همیشگی

قطعا یکی از مقاصد پر طرفدار، شمال کشور است. در هر فصل و آب و هوایی سفر به شهر های شمالی می تواند جذاب باشد. استان های گیلان و‌ مازندران در ایام تعطیلات رسمی و یا حتی آخر هفته ها آمار بالایی در زمینه جذب و اسکان مسافر را دارند.

اگر در ایام تعطیلات قصد سفر به یکی از شهر های شمالی را دارید قطعا پیش از شروع تعطیلات باید به فکر اقامت خود در شهر مورد نظر باشید؛ چرا که پیدا کردن یک اقامتگاه تمیز و امن در ایام تعطیلات کار سختی خواهد بود.

اگر با خواندن یادداشت ما به فکر سفر افتادید و حالا دغدغه پیدا کردن یک ویلای شیک و مطمئن را دارید؛ سری به پلتفرم بوکینگ ویلا بزنید. در این سایت به راحتی می توانید در هر یک از شهرهای شمالی اقامتگاهی با مشخصات دلخواه خود پیدا کنید. شما با انتخاب شهر مورد نظر می توانید تمام ویلا و سوئیت ها را به تفکیک ببینید و با اجاره ویلا بصورت آنلاین تجربه جدیدی را از یک سفر لذت بخش داشته باشید.

خلیج همیشه نیلگون و مهمان نواز فارس

اگر تجربه سفر به شمال کشور را دارید و به دنبال تنوع و تجربه جدید هستید؛ جنوب کشور و جزیره زیبای کیش یک گزینه خوب و متفاوت است. قطعا با ورود به جزیره کیش متوجه تفاوت این جزیره با سایر شهر های کشور خواهید شد. سبک معماری خانه ها، خلوتی و سکوت جزیره، خودرو های لوکس خارجی، پاساژ ها و مراکز خرید و... شرایط یک اقامت جذاب و متفاوت را ایجاد میکنند.

برای اجاره سوئیت در کیش می توانید به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و از بین سوئیت های شیک و مبله سوئیت مورد نظر خود را رزرو‌کنید. اقامت در سوئیت های ساحلی با ویوی رو به دریا می توانند یکی از هیجان انگیز و خاص ترین بخش سفرتان باشند. تمیزی، امنیت، دسترسی آسان، قیمت مناسب و از همه مهم تر پرداخت امن و مطمئن امکاناتی است که بوکینگ ویلا ارائه میدهد.

سفر به جنوب معمولا تجربه متفاوتی است. خصوصا اقامت در جزیره زیبای کیش که طی چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. تفریحات متنوع و پرهیجانی در جزیزه برای گردشگران درنظر گرفته شده است که می‌تواند برای هر گروه سنی جذاب و‌ هیجان انگیز باشد.

دنج و آرام در دل ماسال

اگر در بین شهر های شمالی به دنبال جای دنج جنگلی می گردید احتمالا ماسال یک گزینه خیلی مناسب برای شما است.سفر به دل استان گیلان و اقامت در منطقه ی بکر و جنگلی، آب و هوای مطلبوب و‌آرامش مطلق در شهرستانی به اسم ماسال که به تکه ای از بهشت معروف است.

ماسال شهر سرسبز در استان گیلان و در کنار کوه های تالش واقع شده است. منطقه ای بکر در مجاورت روستای‌ییلاقی اولسبلنگاه و‌ شاندرمن که بسیار معروف و دیدنی است. جاده ی جنگلی و‌نیمه آسفالت ماسال به خلخال یکی دیگه از جذابیت های سفر به این شهر است.

اجاره ویلا در ماسال به کمک پلتفرم بوکینگ ویلا بسیار ساده و راحت است. بهترین سوئیت های اجاره ای ماسال را می توانید در سایت بوکینگ ویلا مشاهده کنید. با توجه به موقعیت جنگلی؛ امنیت و امکانات ویلا بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه بوکینگ ویلا با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهترین اقامتگاه ها را برای اجاره در دسترس قرار داده است.

ایران چهار فصل

قصه چهار فصل ایران؛ باعث میشود تا در هر فصلی با سفر به شهری دیگر به وجد بیایم و در دل سرما به یکباره در هوای بهاری چشم باز کنیم. شاید برایتان پیش آمده‌باشد که شهرتان سفید پوش برف شده باشد یا مثلا صدای رعد و برق و بارش باران را بشنوید؛ این در حالی است که درست در همان لحظه جنوب کشور و سواحل بی نظیر خلیج فارس آب و هوای بهاری دارد و حتی شاید روز ها، کمی گرم و آفتابی هم باشد.

دریای خزر، جنگل های انبوه و طبیعت فوق‌العاده شمال کشور در کنار خانه ها با سقف شیروانی، کلبه های چوبی و ایوان های تزیین‌شده با گل و‌گیاه و بوی نم باران در هر فصلی می تواند انگیزه ای برای یک‌سفر باشد. فکرش را بکنید چند روزی در دل یک روستا در کلبه ای جنگلی زندگی کردن چقدر می تواند خستگی روح و جسم را به در کند. در هیچ‌فصلی سفر به شمال کشور خالی از لطف نیست؛ بهار و‌شروع سال؛ و طبیعتی که نهایت زیبایی و‌سرسبزی اش را با جوانه های سبز و‌شکوفه های کوچک به رخ میکشد. تابستان هم با وجود گرما و‌ رطوبت هوا جذابیت های خاص خودش را دارد و با یک آب تنی در استخر و آفتاب گرفتن بعدش، و البته استفاده از تفریحات دریایی و ... می تواند یک‌سفر کامل باشد. پاییز هم‌که پادشاه فصل هاست تصور جاده چالوس که لباس نارنجی و قرمز به تن کرده بی نظیر است. نم باران و‌مه؛ و هوایی که همیشه دلتنگش خواهیم شد. در نهایت زمستان؛ جاده ی سرد و سفید که از همیشه متفاوت تر است.

مقدمه یک ‌سفر کامل

برای رفتن به سفر، با برنامه ریزی مناسب می توان هزینه هارا به حداقل رساند و با کمترین هزینه سفر کرد و لذت برد. طی چند سال اخیر و رونق ساخت و‌ساز باعث‌شده اقامتگاه های زیادی برای اسکان مسافران درنظرگرفته شود تا هرکس با هر مقدار بودجه ای بتواند با خانواده و دوستان سفر کند و لذت ببرد.

اگر قصد سفر دارید و جز  آن دسته هستید که اقامتگاه شخصی ندارید؛ می توانید اقامت خود را به پلتفرم بوکینگ ویلا بسپارید. درباره این سامانه رزرو آنلاین ویلا، سوئیت و‌ اقامتگاه نکات مثبت و‌مفیدی وجود دارد که در ادامه درباره شان‌صحبت می کنیم.

بوکینگ ویلا یک سامانه آنلاین است، واسطه ای میان میزبان یا همان( مالک اقامتگاه) و مسافر؛ که از طریق بوکینگ ویلا به هم معرفی می شوند. بوکینگ ویلا تلاش میکند که رضایت هر دو طرف یعنی هم میزبان و هم مسافر را جلب نماید. با پیدا کردن مالک هر اقامتگاه در هر شهر ضمن عقد قرارداد تمامی نکات لازم جهت سکونت مسافر در واحد مورد نظر را مورد سنجش قرار میدهد و در صورتی که اقامتگاه از جهت بهداشت، امنیت، دسترسی ها، امکانات و ... مورد تایید بود همکاری خود را با مالک‌به عنوان میزبان در سایت شروع میکند. همچنین تمامی اطلاعات و‌عکس های واحد را کاملا منظم و گزیده در سایت بارگزاری کرده تا جهت انتخاب و رزرو به راحتی این امر صورت پذیرد. مسافر با مراجعه به سایت و انتخاب شهر مقصد لیست اقامتگاه های ثبت شده در شهر مورد نظر را مشاهده میکند. پس از پیدا کردن اقامتگاه مورد نظر، با وارد کردن تعداد نفرات و‌مدت اقامت درخواست رزرو به صورت کاملا رایگان برای مالک ارسال شده و در کوتاه ترین زمان پاسخ نهایی مالک جهت قبول یا عدم پذیرش درخواست از طریق پیامک به اطلاع مسافر میرسد؛ که پس از آن مسافر با پرداخت آنلاین و درگاه امن بوکینگ ویلا می تواند رزرو خود را نهایی کند.

از مزایای استفاده از پلتفرم‌ بوکینگ‌ویلا می توان به امنیت اقامتگاه ها، تضمین تمیزی و‌ بهداشت تمامی واحد ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت، تضمین بهترین قیمت، ‌اجاره مستقیم از مالک بدون حضور واسطه و ... اشاره کرد.

اگر قصد سفر دارید با مراجعه به سایت بوکینگ‌ویلا بصورت آنلاین و‌ رایگان در کوتاه ترین زمان؛ اقامتگاه مورد نظر خود را بیابید و رزرو کنید و با خیال راحت به سفر بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Z.Ahmadi
    Z.Ahmadi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    من نگاه کردم تو سایت از ۵۰ هزار تومنم ویلا دارین. خداکنه کرونام که رفت قیمتا همین باشه?

  • mina7333
    mina7333 | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    آآآآآآآقا چرا از الان نمیشه رزرو کرد؟ من درخواست رزرو دادم کنسل شد?

  • Sara.Rafiei
    Sara.Rafiei | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    سایت بوکینگ ویلا ماهانه هم اجاره میده؟

  • mohsen_naghavi
    mohsen_naghavi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    فقط این روزا تموم شه... صبح تاشب گردش و بیرون و سفر...?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی