ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

7 بازی برتر برای کنسول‌های خانگی که هر گیمر باید یک بار آن‌ها را امتحان کند

گیمرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال بازی‌های جدیدتر با چالش‌های جذابتر هستند تا مهارت‌هایشان را نشان بدهند. در این مقاله با هفت بازی جذاب و هیجان انگیز آشنا خواهید شد که از بهترین بازی‌های دنیا هستند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیمرهای حرفه‌ای همیشه به دنبال بازی‌های جدیدتر با چالش‌های جذابتر هستند تا مهارت‌هایشان را نشان بدهند. در این مقاله با هفت بازی جذاب و هیجان انگیز آشنا خواهید شد که از بهترین بازی‌های دنیا هستند و اغلب برنده جوایز معتبری شده‌اند.

  1. Resident Evil 2

یکی از هیجان‌انگیزترین ژانرهای بازی Survival Horror است؛ ژانری که بازیکن را در یک محیط وحشتناک قرار می‌دهد و بازیکن باید تلاش کند در آن محیط زنده بماند و جان سالم به در ببرد. یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‎‌های این ژانر که هر گیمری باید آن را امتحان کند، جدیدترین نسخه رزیدنت اویل، یعنی Resident Evil 2 است. یک بازی هیجان انگیز در محیطی نا امن که پر از زامبی‌هاست و بازیکن باید بتواند پنهان شود، خودش را نجات دهد و مبارزه کند. این نسخه از بازی ژانر بالا 25 ژانویه سال 2019 منتشر شد و به قدری بین گیمرها طرفدار پیدا کرد، که توانست کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی سال شود. رزیدنت اویل در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز قابلیت اجرا دارد و می‌تواند دنیایی از هیجان را به بازیکن‌هایش ارائه دهد.

  1. Death Stranding

گیمرهایی که به فضای سینمایی بازی‌ها یا حتی نسخه‌های سینمایی آن‌ها را علاقه دارند، با احتمال زیادی از بازی زیبای Death Stranding هم خوششان خواهد آمد. این بازی یکی دیگر از ساخته‌های معروف کمپانی ژاپنی کوجیماست که مخاطبان زیادی را به خودش جلب کرده است. بازی پر از صحنه‌های احساسی زیباست و نبرد انسان با موجوداتی را نشان می‌دهد که بین دنیای مرگ و زندگی معلق هستند. شخصیت اصلی این بازی، بازیگر، صدا پیشه و مجری آمریکایی، «نورمن ریدوس» است که تصویر او بازی سینمایی گیم را ادامه می‌دهد. این بازی هشتم نوامبر 2019 منتشر شد و از آن زمان تا به حال برنده جوایز متعددی مثل جایزه بازی برای بهترین پرفورمنس، بهترین ساند تراک، بهترین کارگردانی بازی و جایزه بفتا شده است. این بازی را می‌توانید روی پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز انجام دهید و از آن لذت ببرید.

  1. Sekiro; Shadows Die Twice

«سکیرو» قطعا یکی از چالش برانگیزترین بازی‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای است؛ یک بازی با درجه سختی بالا و نیاز به مهارت زیاد در زمینه گیم. این بازی در دوران «سنگوکو» در ژاپن اتفاق می‌افتد و داستان مردی را دنبال می‌کند که قصد دارد انتقام دزدیده شدن اربابش را از یک گروه سامورایی بگیرد. این بازی 22 مارچ 2019 منتشر شد و به سرعت توانست نظر گیمرهایی که از چالش‌های سخت واهمه‌ای ندارند، به خودش جلب کند. این بازی در ژانر اکشن-ادونچر است و توانست جایزه بهترین بازی این ژانر را هم به خودش اختصاص دهد. علاوه بر این جایزه بهترین بازی را هم به خودش اختصاص داد. «سکیرو» هم در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز قابلیت بازی کردن دارد و شما را به ژاپنی خواهد برد که پر از ماجراجویی است.

  1. Devil may Cry 5

اگر بگوییم کمپانی کپکام یکی از بهترین بازی سازهای دنیاست، اشتباه نکرده‌ایم. این کمپانی که علاوه بر بازی Devil may Cry بازی رزیدنت اویل را هم در کارنامه کاری‌اش دارد. ژانر این بازی اما با رزیدنت متفاوت است و در دسته هک اند اسلش Hack and Slash قرار می‌گیرد. این داستان پر از صحنه‌های اکشن و پر از زد و خورد است و در عین حال داستانی جذاب دارد که بازیکن را به دنبال خودش خواهد کشاند. به همین دلیل هم جایزه بهترین بازی اکشن را برده است. بازی Devil May Cry 5 قابلیت اجرا در مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را دارد. بازی کامپیوتری Devil May Cry 5 را همین حالا می‌توانید از دیجی‌کالا تهیه کنید.

  1. A Plague tale: innocence

بازی‌هایی با ژانرهای ترکیبی چالش پذیری بسیار بالایی دارند و پلیرهای بیشتری را هم می‌توانند راضی نگه دارند؛ یکی از این بازی‌ها «اینوسنس» است. این بازی در سبک اکشن-ماجراجویی، مخفی کارانه و Survival Horror است و فضایی بسیار تیره و تار دارد. به همین دلیل طرفداران بازی‌هایی با محیط بهتر را به خودش جلب نمی‌کند؛ اما گیمرهایی که عاشق بازی‌هایی با فضای Dark هستند، عاشق این بازی هم خواهند شد و دنیایی تلخ و بی رحم را تجربه خواهند کرد. این بازی 14 می 2019 منتشر شد و در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز اجرایی می‌شود.

  1. Fire Emblem: Three Houses

بازی Fire Emblem ترکیبی از دو ژانر بسیار جذاب و دوست داشتنی است؛ ژانر استراتژیک و ژانر نقش آفرینی. در این بازی محال است بتوانید به مرحله بالاتر دست پیدا کنید؛ مگر اینکه برای تک تک کارهایتان برنامه ریزی کنید و از اجرای تاکتیک‌ها بهره بگیرید. این بازی موسیقی و شخصیت‌های بسیار جذابی دارد و شما را در یک محیط فانتزی هیجان انگیز و چالش برانگیز قرار خواهد داد. این بازی 26 جولای 2019 وارد بازار شد و تنها محدودیت آن این است که دارندگان نینتندو می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین این بازی بهترین بازی استراتژیک شده است.

  1. Super Mario Maker 2

یکی دیگر از بازی‌هایی که خوب است گیمرها برای تنوع هم که شده سراغ آن بروند و از دنیای پر از خلاقیت و شگفتی‌اش لذت ببرند، بازی سوپر ماریو میکر 2 است. کمتر کسی است که به بازی‌های ویدئویی علاقمند باشد و سوپر ماریو را نشناسد. این بازی که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، یک بازی پلتفرمی است که در آن باید شخصیت ماریو را در طول صفحه حرکت دهید و به او در گذشتن از دنیایی از چالش‌های پیش رو کمک کنید. این بازی هم مثل بازی Fire Emblem محدودیت دارد و تنها برای کسانی مناسب است که نینتندو سوئیچ دارند. بازی بسیار تازه است و 28 ژوئن 2019 وارد دنیای گیم‌ها شده است.

کدام بازی لذتبخش‌تر و بهتر است؟

بیشتر بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم از محبوب ترین بازی ps4 (پلی استیشن 4) و همچنین بازی xbox هستند؛ به جز دو بازی که برای نینتندو طراحی شده‌اند بقیه بازی‌ها برای مایکروسافت ویندوز هم مناسب هستند و بازی کامپیوتری هم محسوب می‌شوند. چنانچه نینتندو دارید از دو بازی آخر لیست لذت ببرید؛ اما اگر سایر کنسول‌های خانگی را دارید، به راحتی از بقیه بازی‌ها که هم بازی پلی استیشن و هم بازی ایکس باکس محسوب می‌شوند لذت خواهید برد. بنابراین قبل از خرید هر بازی علاوه بر اینکه به ژانر مورد علاقه‌تان دقت می‌کنید و قیمت بازی‌ها را بررسی می‌کنید، حتما به پلتفرم‌های اجرایی آن هم دقت داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hakhamaneshs
    hakhamaneshs | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    1 و 2 و 7 را فقط بازی کردم

  • Villa Malis
    Villa Malis | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    پس Forza Horizon 4 چی؟

  • Neo
    Neo | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    فعلا که بازی اصلا نمیشه خرید خود گیمرها به هم رحم نمیکنن. انچارتد ۱۰۰ تومنی طرف تو دیوار ۴۰۰ اگهی کرده تازه پرو پرو نوشته ارزون زدم!!!!!!! به این آدم چی باید بگی؟؟

مطالب پیشنهادی