ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گیفت کارت استور؛ دسترسی سریع و آسان به بازی‌های آنلاین

گیفت کارت استور مرجع آنلاین فروش گیفت کارت اپل، گوگل پلی، ps4، ایکس باکس و سرویس‌های مختلف آنلاین بازی و خدمات دیجیتالی است. تلاش گیفت کارت استور ارائه تجربه‌ای متفاوت برای خرید بازی و اپلیکیشن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیفت کارت استور مرجع آنلاین فروش گیفت کارت اپل، گوگل پلی، ps4، ایکس باکس و سرویس‌های مختلف آنلاین بازی و خدمات دیجیتالی است.

تلاش گیفت کارت استور ارائه تجربه‌ای متفاوت برای خرید بازی و اپلیکیشن به صورت آنلاین است تا علاوه بر دسترسی آسان به بازی‌ها، بتوانید یک خرید کاملاً مطمئن را تجربه‌ کنید.

گیفت کارت استور

کد تخفیف خود را از کمپین #در_خانه_بمانیم گیفت کارت استور دریافت کنید

گیفت کارت استور یک هدیه استثنایی را برای شما کاربران عزیز دیجیاتو در نظر گرفته است، شما می‌توانید در کمپین #در_خانه_بمانیم شرکت کرده و با استفاده از کد تخفیف StayAtHome-5off از 5 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

گیفت کارت را آسان بخرید و فوری تحویل بگیرید!

در گیفت کارت استور تحویل خریدها آنی است و در همان لحظه می‌توانید کد خود را دریافت کنید. روش خرید از گیفت کارت استور نیز بسیار آسان است و کمتر از 1 دقیقه زمان می‌برد.

پشتیبانی سریع و 24 ساعته

نگران پرسش‌ها و درخواست‌های خود نباشید! تیم پشتیبانی گیفت کارت استور در هر لحظه از شبانه روز و در تمامی روزهای سال، حتی ایام تعطیل پاسخگوی پرسش‌ها و درخواست‌های شما است.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

با گیفت کارت استور می‌توانید به تمام سرویس‌های مهم دیجیتالی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت گوگل پلی و شارژ اکانت گوگل خود، به آسانی همه‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مهم برای اندروید را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی همچنین امکان استفاده از سرویس‌های دیجیتالی آنلاین نظیر گوگل استادیا، Google Play Pass، YouTube Music و YouTube TV را برای شما فراهم می آورد.

خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل امکان دسترسی به تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های با کیفیت و محبوب در اپ استور را به شما ارائه می‌دهد. کافی است گیفت کارت اپل را از وب سایت Giftcardstore.ir خریداری کنید و اپل آیدی خود را شارژ کنید تا هر آنچه می‌خواهید را با یک اشاره دریافت کنید.

گیفت کارت اپل همچنین امکان خرید اشتراک سرویس‌های آنلاین Apple Music و Apple Arcade را برای شما فراهم می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی