ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تپسل، آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی سیبچه

ساخت و توسعه یک اپلیکیشن، تنها نیمی از راه موفقیت یک اپلیکیشن است. پس از طراحی خوب و کاربری مناسب برای اپلیکیشن خود و انتشار آن در یک پلی استور مانند گوگل پلی، بازار، اپ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ساخت و توسعه یک اپلیکیشن، تنها نیمی از راه موفقیت یک اپلیکیشن است. پس از طراحی خوب و کاربری مناسب برای اپلیکیشن خود و انتشار آن در یک پلی استور مانند گوگل پلی، بازار، اپ استور اپل و یا سیبچه ، بازاریابی و تبلیغات درست یکی از مهم‌ترین مراحل موفقیت یک اپلیکیشن محسوب می‌شود. در صورتی که برای اپلیکیشن خود از بازاریابی استفاده نکنید، گویی تمام انرژی و هزینه‌های صرف شده برای توسعه اپلیکیشن‌تان هدر رفته است. تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز ، یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی اپلیکیشن‌ است که در فضای پلی استور اجرا می‌شود. این شیوه تبلیغاتی باعث می‌شود تا اپلیکیشن شما در مقابل چشم مخاطبان هدف قرار گیرد. اخیراً شبکه تبلیغاتی تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی سیبچه معرفی شده است و اجرای کمپین‌های تبلیغات در جستجوی این پلی استور را برعهده دارد.

چگونه می‌توانید تبلیغات اپلیکیشن خود را به کاربران iOS نمایش دهید؟

سیبچه را می‌توان اولین اپ استور ایرانی برای کاربران iOS محسوب کرد. این اپ استور از سال 1391 فعالیت خود را با هدف رفع نیاز کاربران iOS ایرانی و همچنین، رفع دغدغه توسعه‌دهندگان ایرانی که قصد دسترسی به کاربران iOS خود داشتند، اقدام به راه اندازی سیبچه کردند. سیبچه اخیراً امکان تبلیغات در جستجو را در فضای اپ استور خود برای توسعه‌دهندگان ایجاد کرده است. توسعه‌دهندگان ایرانی می‌توانند از طریق تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی سیبچه، تبلیغات خود را به مخاطبان iOS ایرانی نمایش دهند. توسعه‌دهندگان ایرانی که قصد اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در این فضا را دارند، می‌توانند از 3 راه زیر اقدام کنند:

  • تبلیغ در جستجوی سیبچه
  • تبلیغ در بنر صفحه اصلی
  • تبلیغ در بنر میان صفحه

به منظور اطلاع از تعرفه‌ها و شیوه اجرای کمپین‌های تبلیغات در سیبچه، به صفحه تبلیغات در جستجوی سیبچه مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان تپسل با شما تماس بگیرند و کمپین‌تان را در پلی استور سیبچه اجرا کنید.

چرا تبلیغات در جستجو؟

این روزها اپلیکیشن‌های موبایل نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد اپلیکیشن‌های منتشر شده در اپ استورها افزوده می‌شود. در حال حاضر، روزانه بیش از ۲۰۰۰ اپلیکیشن در پلی استورهای مختلف اضافه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۲ میزان دانلود اپلیکیشن در جهان ۲۵٪ افزایش یابد. دیده شدن یک اپلیکیشن جدید و جذب کاربران جدید و در نهایت، درآمدزایی آن اپلیکیشن با وجود بیش از 6 میلیون اپلیکیشن در دنیا، اصلاً کار ساده‌ای به نظر نمی‌آید. همین موضوع، بازاریابی اپلیکیشن به منظور دیده شدن و جذب کاربران را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

روش‌های مختلفی برای بازاریابی یک اپلیکیشن وجود دارد که از میان آنها، تبلیغات در جستجوی پلی استورها، موثرترین روش به حساب می‌آید. زیرا تحقیقات ثابت کرده است که ۶۵-۸۵ درصد از نصب‌ها پس از سرچ در پلی استورها حاصل می‌شود. با استفاده از تبلیغات در جستجو، اپلیکیشن خود را معرض دید کاربران بالقوه‌ای قرار می‌دهید که دقیقاً به دنبال عملکردی مشابه عملکرد اپلیکیشن شما هستند و به احتمال بیشتری نسبت یه سایر روش‌های بازاریابی، اپلیکیشن شما را دانلود می‌کنند.

مزایای تبلیغات در جستجو برای توسعه‌دهندگان

مزایای این شیوه بازاریابی، تنها به بیشتر دیده شدن اپلیکیشن شما و قرار گرفتن اپلیکیشن شما در رتبه بالاتر پلی استورها ختم نمی‌شود. سایر مزایای استفاده از این شیوه تبلیغاتی برای توسعه‌دهندگان شامل موارد زیر می‌شود:

  • تبلیغات به صورت هدفمند اجرا می‌شود.
  • هزینه نصب اپلیکیشن مقرون به صرفه است.
  • تعداد نصب سریع‌تر افزایش می‌یابد

تپسل به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغات در جستجوی خود در فضای پلی استور سیبچه را به خوبی اجرا کنید و نتایج مورد نظرتان را بدست آورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی