ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور یک کوله لپ تاپ خوب انتخاب کنم؟

اینکه لپ تاپتان را خیلی زیاد دوست دارید و میخواهید از آن مراقبت کنید خیلی خوب است اما لطفا به روش خودتان این کار را انجام ندهید! برخی از افراد تعریفشان از یک کوله لپ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اینکه لپ تاپتان را خیلی زیاد دوست دارید و میخواهید از آن مراقبت کنید خیلی خوب است اما لطفا به روش خودتان این کار را انجام ندهید!

برخی از افراد تعریفشان از یک کوله لپ تاپ کاملا متفاوت از چیزی است که باید باشد. در اصل کوله خوب، همانقدر که باید برای شما خوب باشد، همانقدر هم باید برای لپ تاپتان خوب باشد!

به طور مثال برخی از دانشجویان از یک کوله لپ تاپ خوب توقع دارند که مانند یک ساک مسافرتی جادار باشد و انواع و اقسام وسایل ریز و درشت مانند سه پایه موبایل، کتاب و پاوربانک هر مورد دیگری را در دل خود جا بدهد. در صورتی که ماهیت یک کوله لپ تاپ خوب چیز دیگری است.

در این مقاله قصد داریم با بررسی نکات مهم برای خرید یک کیف لپ تاپ خوب، مجبورتان کنیم تا شما هم تعریفتان را از یک کوله خوب عوض کنید و کمی بیشتر از آسایش خودتان، فکر آسایش لپ تاپتان نیز باشید.

باتوجه به موقعیت و نیازتان، ویژگی های یک کوله خوب را بنویسید!

پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه صفحه خرید کیف لپ تاپ را در فروشگاه های اینترنتی باز کنید و از مدل های مختلف دیدن کنید، یک لیست از مهم ترین مواردی که در ذهنتان است را بنویسید. این موارد می توانند هر موضوعی باشند و برای هر فرد متفاوت هستند.

به طور مثال اگر در یکی از شهرهای شمال ایران زندگی می کنید و در هفته چندین بار لپ تاپتان را بیرون از خانه میبرید پس باید فکری برای بارندگی های احتمالی بکنید و ضد آب بودن پارچه به کار رفته در کوله لپ تاپ را در لیست قرار دهید.

به صورت کلی اگر بدون اینکه به نیازهایتان و شرایطتان توجه کنید و بهترین کوله لپ تاپ دنیا را هم بخرید، احتمال زیاد از خریدتان پشیمان خواهید شد. حتی درصورتی که هزینه زیادی پرداخت کرده باشید.

مهم ترین ویژگی های یک کوله لپ تاپ خوب چیست؟

بعد از بررسی مهم ترین موارد منحصر به فرد خودتان، به مهم ترین ویژگی هایی که یک کوله لپ تاپ خوب باید داشته باشد دقت کنید.

باز هم تاکید می کنیم، با اینکه نگاه هر کس نسبت به یک کیف خوب لپ تاپ فرق دارد اما مواردی هم هستند که قطعا توجه به آن ها برای همه افراد مهم است و این موارد ویژگی های مشترک بین تمام افراد است.

کاربری کیف لپ تاپ

شاید برایتان جالب باشد که کوله پشتی های هندزفری دار، در یک بازه زمانی که به تازگی وارد بازار شده بودند، به شدت مورد استقبال قرار گرفتند و البته هنوز هم در دسته محصولات پر طرفدار قرار دارند.

کاربری یک محصول می تواند هر ویژگی مثبتی باشد که استفاده از آن محصول را ساده تر و لذت بخش تر می کند. به طور مثال طراحی کوله می تواند روی کاربر تاثیر بگذارد! یا همین مورد قابلیت استفاده از هندزفری سیمی در کوله پشتی لپ تاپ، یکی از مواردی است که برای افراد بسیاری اهمیت دارد.

طراحی جیب ها و زیپ های کوله پشتی چطور روی کاربری کوله تاثیر میگذارد؟

با توجه به نیازتان باید به این مورد توجه داشته باشید که اگر وسایل زیادی را با خود حمل می کنید و مدام در حال جابجایی هستید نیاز به جیب های بیشتری دارید. حتی به این مورد هم فکر کنید که اگر در طول روز فواصل زیادی را با کوله تان جابجا می شوید و کلید، کارت ها، کیف پول و همه ی موارد را در کوله پشتیتان قرار می دهید، باید خیلی ساده به آن ها دسترسی داشته باشید.

می توانید زمان خرید کیف یکبار آن را روی دوش بندازید و ببینید که بدون در آوردن کوله می توانید به یکی از جیب ها دسترسی داشته باشید و کیف پولتان را خارج کنید یانه! همچین امکان تعویض اندازه دسته های کوله و عدم خستگی کمر به دلیل طراحی مناسب از مواردی است که کاربری کوله پشتی رایانه را بهتر می کند.

اندازه کوله لپ تاپ

یکی از مهم ترین موارد که زمان خرید باید به آن توجه کنید، اندازه محصول مد نظرتان است. اندازه ی کیف، باید کاملا متناسب با سبک زندگیتان انتخاب شود. قطعا اگر مدام در حال مسافرت های کاری هستید، باید یک کوله بزرگ تهیه کنید.

اگر یک مک بوک نه چندان بزرگ دارید، مجبور نیستید یک کوله خیلی کوچک بخرید. بلکه باید یک محصولی را انتخاب کنید که امکان سفارشی سازی را فراهم کند.

برخی از محصولات خیلی زیبا طراحی شده اند و شما می توانید قسمت های داخلی را تغییر دهید و بدین شکل از ثابت بودن جای مک بوکتان مطمئن شوید. تکان خوردن و لق زدن رایانه در کیف بسیار خطرناک است. به همین دلیل اندازه قسمت نگهدارنده لپ تاپ هر کیف باید کاملا متناسب با اندازه رایانه تان باشد.

جنس کوله پشتی

این مورد نیز با توجه به شرایط شما باید بررسی شود. انواع کوله های لپ تاپ، با جنس های مختلف مانند ابریشم، چرم، برزنت و موارد دیگر تولید و عرضه می شوند. توجه داشته باشید که جنس کوله، تاثیر مستقیم روی مقاومت آن دارد. همچنین خرید کوله های برزنتی، خیالتان را از بابت ورود آب و گرد و غبار به داخل کیف، راحت می کند. در نهایت باز هم همه چیز بستگی به خودتان دارد.

جمع بندی کلی:

از نظر ما، مهم ترین مواردی که برای خرید یک کوله لپ تاپ خوب باید به آن ها توجه داشته باشید همین موارد است. به عنوان آخرین توصیه، پیشنهاد میکنیم نظرات دیگر کاربران را نسبت به یک محصول بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که شما بسیاری از نکات را در مورد کیف مدنظرتان متوجه نشوید اما خریداران با نوشتن نظرات خود در سایت های اینترنتی، یک راهنمای بزرگ برای شما هستند. از این رو می توانید به فروشگاه اینترنتی جانبی مراجعه کنید و همزمان با مشاهده انواع کیف و کوله لپ تاپ، نظرات دیگر خریداران را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی