ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اسرار اقبال عمومی به هیوندای النترا

شرکت هیوندای سی و هفتمین برند معتبر دنیاست که سال‌ها در زمینه تولید و فروش اتومبیل‌های با کیفیت به شهرت رسیده است. این شرکت کره‌ای در طول سال‌ها با رفع نواقص خودروهای تولیدی خود شیبی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت هیوندای سی و هفتمین برند معتبر دنیاست که سال‌ها در زمینه تولید و فروش اتومبیل‌های با کیفیت به شهرت رسیده است. این شرکت کره‌ای در طول سال‌ها با رفع نواقص خودروهای تولیدی خود شیبی صعودی برای فتح بازارهای خودروی دنیا داشته که می‌توان گفت تا حدود زیادی موفق بوده است. یکی از معروفترین نمونه‌های تولیدی این شرکت، هیوندای النتراست که از سال ۱۹۹۰ تاکنون تولید شده و ۶ نسل از این خودرو در بازارهای دنیا در رقابت با دیگر خودروها کم نیاورده است. دلیل اصلی اقبال به هیوندایی النترا، تنوع طراحی ظاهری این خودرو بوده است. شرکت هیوندای هر بار فقط به تغییراتی در شکل چراغ‌ها، یا کم و اضافه کردن خطوط روی بدنه بسنده نکرده، بلکه هر بار نسل جدید هیوندای النترا با فیس‌لیفتی تازه و کاملا متفاوت از نسل قبلی ارائه شده است.

معایب هیوندای النترا

در طول سال‌ها هیوندای النترا با فیس‌لیفت‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که آخرین نسخه آن یعنی هیوندای النترای ۲۰۱۸ با طراحی خاص و متفاوت خود متمایز از بقیه برادرانش شده است. در طراحی این خودرو شخصیت و جذابیت ویژه‌ای وجود دارد که نگاه کاربر را به سمت خود می‌کشاند. شیب قسمت عقب خودرو اما شاید تنها نکته منفی طراحی آن باشد که علی‌رغم اینکه زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است، اما کمی از فضای قسمت عقب برای سرنشینان قد بلند کم کرده است. از طرفی بسیاری از ماشین‌بازهای حرفه‌ای شباهت زیاد این خودرو به سوناتا را نیز یکی از امتیازات منفی آن می‌دانند.

در بخش فنی موتور ۲ لیتری هیوندای النترا با قدرت ۱۵۲ اسب بخار با موتور رقبایی مانند مزدا۳ و کیا سراتو شاید هم قدرت باشد، اما آنها حجم کمتری دارند. در عین حال شتاب النترا کمتر از این ۲ خودرو است و در جاده‌های پر پیچ و خم و سربالایی‌ها از کورس رقابت جا می‌ماند. سیستم تعلیق نسبتا خشک این خودرو هم در این جاده‌ها ممکن است سرنشینان را کمی ناراضی نگه دارد.

نکته منفی دیگری که در نمونه‌های تولیدی تا پیش از نسخه ۲۰۱۸ به وضوح به چشم می‌خورد، کیفیت پایین متریال به کار رفته در داخل کابین هیوندای النترا بود. قطعات پلاستیکی کم کیفیتی که توی ذوق می‌زد. شرکت هیوندای با قبول انتقادات در این زمینه، در نسخه ۲۰۱۸ خود با به کار بردن متریال بسیار با کیفیت، جایی برای اعتراض منتقدان قرار نداده است. اما در نقطه مقابل رقبایی مانند مزدا۳ و کیا سراتو در تمامی تیپ‌های خود این مشکل را ندارند.

هیوندای النترا بخریم یا نه؟

معایبی که ذکر شد معمولا چیزهایی است که مورد توجه کارشناسان و ماشین‌بازهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد. اما در بازار مخاطبان عادی، هیوندای النترا خودرویی بسیار زیبا، با کیفیت و محبوب است. تمام آپشن‌های مورد نیاز یک خودروی لوکس را دارد، تمام آنچه که شما از خودرویی در این بازه قیمتی انتظار دارید. کروز کنترل، صندلی برقی مجهز به گرمکن، ۶ کیسه هوا، ایموبلایزر، سانروف و هر آنچه که باید در خودرویی در این کلاس و شخصیت وجود داشته باشد در هیوندای النترا پیش روی شماست. هیوندای النترا استاندارد آلودگی یورو ۶ را دارد. این به آن معنی است که ما با خودرویی بسیار کم مصرف رو به رو هستیم. بازار خرید و فروش این خودرو هم همیشه پر رونق بوده است.

در کل هیوندای النترا می‌تواند در این بازه قیمتی نمونه‌ای باشد که با طراحی خاص و جذابش در کنار مزدا ۳ و کیا سراتو و تویوتا کرولا نگاه شما را به سمت خود جلب کند. نمونه‌ای که در این بازار رایج خودروهای چینی و خودروهای تولید و مونتاژ داخل که گاه با قیمتی سرسام‌آور عرضه می‌شوند، می‌تواند به شما حس یک اتومبیل‌سواری حرفه‌ای و در سطح جهانی را ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی