ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای سایت ساز سی فایو برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی کسب و کار فیزیکی، هزینه و چالش های بسیار زیادی دارد، شما برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی، نیاز به زمین، مغازه، سرمایه، دکور و فروشنده، دارید تازه با همه این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

راه اندازی کسب و کار فیزیکی، هزینه و چالش های بسیار زیادی دارد، شما برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی، نیاز به زمین، مغازه، سرمایه، دکور و فروشنده، دارید تازه با همه این موارد در ساعات خاصی از روز می توانید در مغازه خود مشغول به فعالیت باشید. هزینه اجاره، آبونمان قبوض، تعطیلی مغازه در روزهای تعطیل هم موجب هزینه و کاهش درآمد شما می شود.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. چطور می توان با هزینه کم، یک کسب و کار اینترنتی، راه اندازی کرد؟
  2. برای شروع با اینستاگرام شروع کنم یا ساخت سایت؟
  3. چطور بدون دانش فنی یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟
  4. سایت ساز چیست و بهترین سایت ساز برای ساخت سایت کدام است؟
  5. بهترین فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه آنلاین چیست؟
  6. معرفی سریعترین روش برای فروش محصولات و خدمات، بصورت آنلاین

این روزها با افزایش چشمگیر خرید و فروش های اینترنتی، همه به اهمیت داشتن کسب و کار اینترنتی ایمان آوردند، در گذشته برای ورود به اینترنت و ساخت سایت نیاز به هزینه و زمان زیادی بود، امروز اما برای گام نخست، یعنی ساخت سایت می توانید با هزینه کم فعالیت خود را شروع کنید.

آیا با ساخت صفحه در اینستاگرام می توان یک کسب و کار راه اندازی کرد؟

بله، اما به گفته تمام متخصصین این حوزه، ساخت سایت مهمترین عامل برای داشتن یک کار و کسب اینترنتی پایدار است.

مقایسه کسب درآمد از طریق وب سایت با کسب درآمد از پیج اینستاگرام:

برای ورود به اینترنت شما 2 راه دارید، 1- ساخت پیج اینستاگرام 2- ساخت وب سایت، در ادامه معایب کار با اینستاگرام را ذکر می کنیم:

1- عدم اعتماد: بارها افرادی را دیده اید که با اینستاگرام و تلگرام کلاهبرداری کرده اند، و همین موجب شده تا مردم خرید های اینترنتی از طریق پیج اینستاگرام و تلگرام را با ترس و دلهره انجام دهند. در صورتی که بعد از ساخت سایت و گرفتن اینماد این مشکل برطرف می شود.

2- بلاک شدن پیج: این پلتفرمها بر اساس سیاست های خود فعالیت می کنند و در هر لحظه ممکن است پیج شما را بلاک و از دسترس خارج شود.

3- تحریم: ممکن است اینستاگرام در اقدامی یکجانبه دسترسی ایرانی ها را محدود کند این مسئله ای است که، بارها دیده ایم و این هم تمامی زحمات شما را به باد می دهد.

4- فیلترینگ: ممکن است اینستاگرام هم مثل تلگرام فیلتر شود و دیگر نتوانید از طریق اینستاگرام محصولتان را بفروشید.

5- محدودیت مشتریان: با توجه به محدودیت های اینستاگرام، مشتریان شما نمی توانند براحتی ویژگی محصولات را مشاهده کنند، عدم امکان دسته بندی، جستجو در میان دسته ها و فیلتر کردن ویژگی های مختلف از معایب فروش در اینستاگرام است. درحالی که اگر وب سایت داشته باشید، مشتریان شما براحتی می توانند محصولات شما را در دسته بندی های منظم براحتی مشاهده کنند.

6- کامنت های اسپم

یکی از چالشهای اینستاگرام ارسال زیاد کامنتهای اسپم از طرف رقبا است که کارکرد پیج شما را دچار اختلال خواهد کرد، در صورتی که با ساخت سایت کنترل کاملی می توانید روی این موضوع داشته باشید.

7- ریپورت شدن توسط رقبا

ممکن است ماه ها و سالها پای یک پیج زحمت بکشید و مخاطبین زیادی جمع کنید ولی رقبا با ریپورت کردن پیج شما به عنوان محتوای نامناسب منجر به مسدود شدن پیح شما توسط اینستاگرام شوند.

6- پیگیری خرید:

چنانچه مشکلی در حین سفارش پیش بیاید مشتریان شما نمی توانند مرسوله خود را بررسی و پیگیری کنند و مجبور هستند در دایرکت اینستاگرام به شما پیام بدهند که امکان فراموشی یا رد شدن پیام بسیار زیاد است.

7- مفقود شدن سفارش خرید در دایرکت ها:

افرادی که با اینستاگرام از مشتریان خود سفارش می گیرند، بارها با این مشکل مواجه شده اند، در زمان هایی که چندین کاربر باهم سفارشی را در دایرکت برای شما ارسال می کنند، ممکن است لابه لای انبوه پیام های دایرکت سفارش مشتری فراموش شود و موجب نارضایتی مشتریانتان گردد.

بهترین روش فروش در اینترنت چیست؟

بهترین و ساده ترین پیشنهاد، ساخت وب سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی است. شما با ایجاد وب سایت به مشتریان خود نشان می دهید که یک تجارت حرفه ای دارید. با اینستاگرام شاید بتوان یک کسب و کار موقت و کم درآمد ایجاد کرد ولی هیچگاه بدون ساخت سایت نمی توانید یک کسب و کار بلند مدت راه اندازی کنید.

با بررسی استارتاپ های موفق و قدرتمند اینترنتی چون، دیجی کالا، تخفیفان، اسنپ و … متوجه می شوید که همه با ساخت سایت پایه های استارتاپ خود را ایجاد نمودند.

دیده شدن در گوگل: می دانید که کاربران برای خرید یک محصول آنرا در گوگل جستجو می کنند، گوگل در نتایج خود بالاترین اولویت را به وب سایت ها می دهد. پس اگر می خواهید در گوگل دیده شوید باید وب سایت داشته باشید.

چطور یک وب سایت حرفه ای بسازم؟

ساخت وب سایت با پیچیدگی های زیادی همراه است اما سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو، با استفاده از بستر و زیرساخت قدرتمند خود ظرف 5دقیقه، ساخت وب سایت شما را انجام می دهد. و با پنل مدیریتی ساده و آسان سی فایو بدون دانش فنی می توانید محتوادهی سایت را انجام دهید.

 

ساخت وب سایت با بزرگ ترین سایت ساز ایران :

تاکنون با سی فایو بیش از 95 هزار وب سایت ساخته شده، سی فایو بدلیل برخورداری از سرورهای اختصاصی و متخصصین حاضر در مجموعه و تیم پشتیبانی باتجربه، بهترین انتخاب برای ساخت وب سایت است.

در ادامه این مقاله را بخوانید :

سایت ساز چیست و از کجا برای ساخت وب سایت اقدام کنیم؟

قالبهای حرفه ای و مدرن:

در سایت ساز سی فایو بیش از 100 قالب آماده مدرن و حرفه ای و سازگار با موبایل، در اختیار شماست و با هر کدام که مایل بودید می توانید ساخت سایت خود را شروع کنید.

پشتیبانی قدرتمند:

پشتیبانی کامل وب سایت، قالب، افزونه ها، هاست و سرور میزبان سایت شما بصورت یکپارچه توسط سی فایو انجام می شود.

سابقه سی فایو :

تاکنون با سی فایو بیش از 95 هزار وبسایت ساخته شده، هم اکنون، هزاران شرکت بزرگ و کوچک از خدمات ساخت سایت و ساخت فروشگاه سی فایو استفاده می کنند.

پشتیبانی از برندهای بزرگ ملی: پگاه، ایران خودرو، صنایع شیر ایران، بنیاد احسان برکت، آستان قدس، پتروشیمی شیخ بهایی و ...

هزینه و قیمت ساخت سایت :

در روش های قدیمی ساخت سایت شما باید چندین میلیون هزینه می کردید، اما در سایت ساز سی فایو تنها با پرداخت زیر 1 میلیون تومان، می توانید مالک یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی شوید.

فروشگاه ساز با امکانات کامل:

وب سایت های سی فایو بر اساس برترین و مدرن ترین نمونه های دنیا ساخته شده، برخی امکانات سی فایو شامل، گالری محصول، مقایسه محصول، کدتخفیف، منوهای بی نهایت، سبدخرید، دسته بندی، فیلتر، جستجو پیشرفته، پرداخت آنلاین، ویرایشگر زنده، پنل مدیریتی سریع و آسان، پنل مدیریت ایمیل، دامنه آی آر، ایجاد نامحدود صفحه و صدها امکان متداول دیگر که در دسترس شماست.

آیا سایت ساز رایگان است؟

شما می توانید 7 روز از نسخه رایگان فروشگاه ساز سی فایو استفاده کنید و ساخت وب سایت خود را از همین امروز آغاز کنید. و در صورت تمایل نسخه اصلی را با مبلغی جزئی فعال نمایید.

چرا سی فایو برترین سایت ساز ایران است؟

  1. تجربه ساخت و راه اندازی بیش از 95 هزار وب سایت و فروشگاه آنلاین
  2. پشتیبانی از برندهای بزرگ ملی، هلدینگ صنایع شیر ایران پگاه با 30 وب سایت
  3. کسب نمره رضایتمندی 19، از 30 کارخانه صنایع شیر ایران پگاه
  4. کسب نمره رضایتمندی 90%، از میان مشتریان سایت ساز سی فایو
  5. میزبانی از ایران خودرو خراسان، آستان قدس، پتروشیمی شیخ بهایی، ستاد احسان بنیاد برکت و...
  6. شریک تجاری انحصاری، بانک صادرات خراسان در ساخت فروشگاه های اینترنتی
  1. گستردگی کاربران سی فایو در سراسر دنیا، آلمان، استرالیا، دانمارک، یونان ترکیه و …
  2. سیستم یکپارچه پشتیبانی
  3. تنها سایت ساز با بهره گیری از مخزن امکانات پر استفاده
  4. تنها سایت ساز برگزار کننده وبینارهای هفتگی آموزش ساخت سایت
  5. برخورداری از ده ها سرور اختصاصی قدرتمند و مانیتورینگ لحظه ای
  6. سیستم راهنما و پایگاه دانش هوشمند جهت سهولت رفع مشکلات کاربران
  7. پنل مدیریت ساده و آسان بدون نیاز به کدنویسی
  8. پشتیبانی با ۲۵ نفر پرسنل متخصص

جمع بندی

طی ماه های گذشته، تراکنش های اینترنتی در ایران با رشد بسیار زیادی مواجه شده و خیلی از افراد خریدهای خود را اینترنتی انجام می دهند، پس اگر می خواهید شما هم سهمی از درآمدهای اینترنتی داشته باشید، باید بدون معطلی با کمترین سرمایه ساخت سایت خود را شروع کنید.

ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی مهمترین گام برای حضور در اینترنت است.

اگر می خواهید یک وب سایت کامل، شیک و با پرستیژ داشته باشید، ضمنا پشتیبانی شما توسط یک شرکت معتبر انجام شود، پیشنهاد می کنیم همین الان سایت خود را با سی فایو راه اندازی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمد رضا صالحی مقدم
    احمد رضا صالحی مقدم | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

    راه اندازی سایت با سرمایه کم واقعا در این شرایط واقعا سخته

    با این مطلب خوبتون فهمیدم که با سرمایه کم می تونم یک سایت با سی فایو راه اندازی کنم

    ممنون از شما

مطالب پیشنهادی