ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدفمند در خانه بمانید!

اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه قرنطینه یا برای پیشگیری و جلوگیری از پخش آن در خانه مانده‌اید، بالاخره بعد از گذشت چند روز حوصله‌تان سر می‌رود و خسته می‌شوید. اما می‌توان این در خانه ماندن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه قرنطینه یا برای پیشگیری و جلوگیری از پخش آن در خانه مانده‌اید، بالاخره بعد از گذشت چند روز حوصله‌تان سر می‌رود و خسته می‌شوید.

اما می‌توان این در خانه ماندن اجباری برای حفظ سلامتی را با انجام امورات سرگرم‌کننده به‌روزهایی شاد و متنوع تبدیل کرد تا علاوه بر خانواده، کودکان ما نیز با این تجربه، به خاطراتی زیبا دست یابند.

شما می توانید ، زمان خود را صرف یادگیری یک مهارت جدید یا تقویت مهارتی که دارید کنید. یا اینکه از یادگیری خسته شده اید خود را با ویدیوهای متنوع نشرین سرگرم کنید. مخصوصا اگر کودکی در خانه دارید که مدام بهانه می گیرد او را با کارتون های نشرین یا ویدیوهای آموزشی کودکانه در خانه سرگرم کنید. با ویدیوهای نشرین می توانید در خانه کاردستی بسازید و حتی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید!

مجله ویدیویی نشرین  از سال 1397 فعالیت خود را با هدف فراهم آوردن امکان ترجمه و اشتراک گذاری  ویدئو های پربازدید دنیا، باکیفیت مناسب و بالا، در قالب وب سایت و اپلیکیشن آغاز به کار نموده است.

کاربران اندرویدی می توانند به راحتی نسخه رسمی اپلیکیشن نشرین را از کافه بازار، مایکت و یا چارخونه دانلود و نصب کنند و برای کاربران ای او اس بزودی این امکان در دسترس قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن تمام امکانات سایت نشرین را در تلفن همراه شما فراهم می آورد و شما می توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را روی گوشی با اینترنت ارزان ببینید.

با نشرین می توانید گلچینی از ویدیوهای مورد علاقه‌تان را در هر زمان که تمایل دارید تماشا کنید.

امکان دسترسی بدون واسطه به یوتیوب به‌عنوان بزرگ‌ترین سرویس اشتراک و پخش ویدئو در جهان در کشور ما وجود ندارد؛ از این‌رو استارتاپ نشرین برای جبران این کمبود ویدیوهای مفید آنها را ترجمه و در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن نشرین، دسترسی ساده به همه ویدیوها با ترجمه فارسی، را فراهم می کند سایت نشرین در گروه سایت های برتر ویدیویی ایران قرار گرفته و امید است به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.از ظرفیت‌های موجود در نشرین می توان  برای رشد و بالندگی کشور مخصوصا در حوزه آموزشی و سرگرمی بهره برد.

سایت نشرین در حال حاضر، سرویس اشتراک ویدیو نمی باشد و فقط ویدیوهایی که در سایت های مطرح دنیا مانند یوتیوب و یا ویمیو پربازدید هستند را در دسته بندی های مختلف از جمله تکنولوژی ، سرگرمی، آشپزی، آموزشی، هنری، ورزشی و...منتشر می کند. تمامی ویدیوهای منتشر شده در سایت نشرین با قوانین کشور مطابقت دارد.

از جمله پر طرفدارترین کانال های نشرین که با سرعت بالا جهت آموزش و سرگرمی می توانید دنبال کنید.به شرح زیر است:

  • کانال ترفند های 5 دقیقه ای: می توانید در این کانال آموزش ها و سرگرمی های متنوع را در هر زمینه ای پیدا کنید.
  • کانال تریلر فیلم ها : می توانید از جدید ترین فیلم های باخبر شوید.
  • کانال کارتون های کودکانه : در آن می توانید پرطرفدارترین کارتون ها از جمله کارتون مستربین ، کارتون باب اسفنجی و کارتون پلنگ صورتی و ... را دنبال کنید.اگر از کارتون های تکراری خسته شده اید این کانال را دنبال کنید چرا که می توانید جدید ترین قسمت های همه کارتون ها را ببینید.
  • کانال نقد و بررسی موبایل برای موبایل بازانیست که می توانید با جدید ترین و به روزترین گوشی های دنیا را به همراه بررسی ویژگی های آن در یک نگاه آشنا شوند.
  • کانال آموزش آشپزی شامل جدید ترین آموزش های دسر و آشپزی را ببینید و در مهمانی های خود از این دستورالعمل ها به راحتی استفاده کنید.

سایر کانال های نشرین هم از بازدید خوبی برخوردار است که می توانیم در زیر به آن ها اشاره کنیم:

  • کانال های آموزشی و تخصصی : شامل جدید ترین آموزش ها در زمینه های مختلف از جمله آموزش زبان انگلیسی ، آموزش انواع مدل مو , آموزش آشپزی ، آموزش فتوشاپ و ... می باشد.
  • کانال های سرگرمی و تفریحی : شامل انواع ویدیوهای فان و سرگرم کننده و خنده دار مانند دوربین مخفی , انواع ترفندها , نشنال جئوگرافیک و ... می باشد.
  • کانال های کودکان : شامل انواع برنامه کودک و کارتون ها, ترانه های کودکانه ـ آموزش کاردستی برای کودکان , ورزش و یوگا برای کودکان و ... می باشد.

پیشنهاد ما این است برای دیدن سایر کانال های جذاب به سایت نشرین و از تمامی خدمات این سایت استفاده کنید.

هدف نشرین ایجاد بستری برای دور زدن فیلترینگ سایت های خارجی نیست بلکه هدف ارائه محتوای مفید سراسر وب به صورت طبقه بندی شده به کاربر ایرانی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی