ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ام وی ام 315 ، هاچ بک ایمن  و راحت مدیران خودرو

بازار خودروهای هاچ بک در همه جای دنیا طرفداران خاص خود را دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها، علی الخصوص کشورهای اروپایی بیشترین سهم این بازار را دارا هستند. شاید ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازار خودروهای هاچ بک در همه جای دنیا طرفداران خاص خود را دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها، علی الخصوص کشورهای اروپایی بیشترین سهم این بازار را دارا هستند. شاید باور و دغدغه اکثر خریداران سنتی این مدلها این است که این خودروها فاقد ایمنی هستند، اما  هاچ بک های جدید و مدرن این باور غلط را از بین برده و عکس آنرا اثبات نمودند. امروزه اکثر خودروهای کوچک هاچ بک دارای ایمنی مناسب و معقول هستند.

در بازار ایران نیز اوضاع به همین شکل است. به علاوه که با وضع تحریم ها بسیاری از خودروهای روز و مونتاژی نیز از بازار رفته اند که بالطبع بازار خودروهای هاچ بک را نیز با محدودیت هایی روبرو شده است. اما در این بین می توان به یک خودروی هاچ بک نسبتا مدرن در بازار ایران اشاره نمود و آن هم ام وی ام 315 است. خودرویی که دارای طراحی ایتالیایی است. ام وی ام 315 نیز به مانند سایر محصولات ام وی ام دارای اطاقی مستحکم بوده که در سگمنت خود عالی محسوب می شود. این خودرو دارای پایداری مناسب و فضای داخلی (ارگونومی مناسب) رضایت بخش است.

ام وی ام 315

قطعا پلت فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی چون اضافه شدن سیستم پایداری الکترونیکی (ایی اس پی) در فیس لیفت جدید ام وی ام 315 در کنار ایربگ های جلو و سیستم های (ای بی اس و ایی بی دی) وجهه قابل قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو بخشیده است..

ام وی ام 315 در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود در طول 8 سال گذشته از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بوده و در نهایت دارای ارزشی است که توانسته توجه بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک را به سمت خود جذب نماید. مزیت دیگر این خودرو فضای راحت داخلی در مقایسه با بسیاری از هاچ بک های موجود بازار کشور است به طوری که نشستن در سمت عقب خودرو در مقایسه با خودروهای هاچ بک رقیب برای این خودرو راحت و آسان بوده و همچنین برای استفاده خانوادگی نیز یک هاچ بک مناسب و راحت محسوب می شود. حال شرکت مدیران خودرو آماده است تا سومین ورژن این خودرو را با چهره ایی جذاب تر و امکانات بیشتر را به بازار عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • badboy0098
    badboy0098 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    برا ما ایرانیا و نسبت به پراید ایمنه
    وگرنه اینم هیچ کجای دنیا نمیخرن و یه آشغال تمام عیاره

مطالب پیشنهادی