ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فن بیان؛ راز داشتن ارتباطاتی قوی

اولین مسئله برای برقراری ارتباط با افراد، خوب صحبت کردن است. احتمالا بارها برای‌تان پیش آمده که در خیابان درحال قدم زدن هستید یا در فروشگاهی مشغول خرید که ناگهان فردی سراغ‌تان می آید و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اولین مسئله برای برقراری ارتباط با افراد، خوب صحبت کردن است. احتمالا بارها برای‌تان پیش آمده که در خیابان درحال قدم زدن هستید یا در فروشگاهی مشغول خرید که ناگهان فردی سراغ‌تان می آید و سعی می کند که یک محصول یا خدمتی را به شما بفروشد، گاها این افراد بسیار هم موفق هستند؛ زیرا خوب صحبت می کنند. وقتی به سراغ‌تان می آید شاید سعی کنید که دست به سرش کنید اما در کمال ناباوری به خودتان می آیید و می بینید چندین دقیقه است که ایستاده اید و صحبت های او را می شنوید. می دانید چرا؟ چون اغلب این افراد فن بیان قوی دارند و بسیار روان صحبت می کنند، آن ها می دانند که چطور با دیگران ارتباط برقرار کنند.

اگر شما هم تمایل دارید که با دیگران ارتباط برقرار کنید و آن ها را تحت تاثیر  قرار دهید بهتر است روی نحوه صحبت کردن‌تان تمرکز کنید. بسیاری از کارمندان در شرکت ها هستند که متاسفانه به این دلیل که فن بیان خوبی ندارند و نمی توانند با صحبت کردن منظورشان را به کارفرمایشان برسانند و آن ها را تحت تاثیر قرار دهند، هیچ وقت پیشرفت نمی کنند و در کارشان نیز موفق نیستند. این را بدانید که خوب صحبت کردن یک استعداد ذاتی نیست، شما هم می توانید با شرکت در دوره فن بیان و گویندگی، خوب و روان صحبت کردن را بیاموزید؛ تنها کافیست خودتان بخواهید.

دوره فن بیان به همه پیشنهاد می شود

برخی فکر می کنند صحبت از فن بیان چیزی است که این روزها رواج پیدا کرده و به تازگی مد شده! اما این طور نیست، اهمیت و نیاز به نفوذ کلام از همان روزهای اول که بشر به توانایی حرف زدن دست یافت، احساس شد. این روزها مراکز و موسسات بسیاری در راستای کمک به علاقه مندان این حوزه و افرادی که قصد دارند با کلامشان قدرت نفوذشان را افزایش دهند، اقدام به برگزاری دوره فن بیان و گویندگی کرده اند.

شاید بارها برای‌تان پیش آمده که صحبت کردن‌تان به قدری ناخوشایند بوده که پیام گفته شده را کاملا خراب کردید و نتوانستید منظور خود را برسانید. نگران نباشید، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از همان موسسات معتبر گفته شده است با برگزاری دوره آموزش فن بیان و گویندگی به شما کمک می کند که در چند قدم کیفیت، لحن، حالت بیان و صدای‌ تان را بهتر کنید. تنها کافیست چند فوت ‌و ‌فن ساده را بدانید و به تمرین آن ها بپردازید. از این فرصت استفاده کنید تا صدای‌تان، توانایی متقاعد کردن افراد و تعهدتان به متنی که می  خوانید را تقویت کنید.

درضمن این را بدانید که با تقویت مهارت فن بیان تان آینده شغلی شما نیز تضمین می شود! می پرسید چطور؟ بسیار ساده است. درصورتی که بدانید چطور افراد خصوصا مدیران‌تان را با صحبت های‌تان تحت تاثیر قرار دهید حتی می توانید به ارتقای شغلی نیز نزدیک و نزدیک تر شوید. فرض کنید مدیرتان به یک فردی نیاز دارد که قدرت بیان فوق العاده ای داشته باشد و بتواند جلسه مهمی که در پیش است را در دست بگیرد و کنترل کند. حال اگر شما، خود را به عنوان فردی که سخنوری را خوب می داند و مهارت فن بیان قوی دارد، به او بشناسانید، مسلما می توانید همان کسی باشید که مدیرتان به دنبالش است.

دوره فن بیان فن پردازان شما را از محدودیت ها نجات می دهد

اگر دوست دارید به یکی از دانش پذیران دوره فن بیان و گویندگی فن پردازان تبدیل شوید، به شما تبریک می گوییم، چرا که تصمیم فوق العاده ای گرفتید. تمامی دانش پذیران این دوره نه تنها می آموزند که چطور خوب و روان صحبت کنند بلکه در پایان نیز با دریافت مدرک فن بیان و گویندگی می توانند به ورود به بازار کار در این حوزه فکر کنند.

اگر به تدریس علاقه دارید و تمایل دارید که دانشی و مهارتی که کسب کردید را از راهی درست به سایرین بیاموزید و یا این که قصد دارید وارد شرکت تبلیغاتی، برنامه های رادیویی و ... شوید و به یک گواهینامه معتبر نیاز دارید، خیال‌تان از اعتبار و ارزشی که گواهینامه فن بیان و گویندگی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان راحت باشد. چرا که تمامی مدارک ارائه شده به دانش پذیران این موسسه خصوصا مدرک فن بیان و گویندگی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این بدان معناست که برای ورود به بازار کار هیچ مانعی سر راه‌تان نیست! معطل نکنید، برای به کرسی نشاندن حرف های‌تان از همین حالا می توانید شروع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی