ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کلید موفقیت در دنیای زبان در دستانتان است

در طول سال های اخیر سواد معنا و مفهوم متفاوتی داشته و این مفهوم تغییرات زیادی کرده است. جالب است بدانید که در اواخر قرن بیستم، سازمان یونسکو تعریف سواد را چنین اعلام کرده بود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در طول سال های اخیر سواد معنا و مفهوم متفاوتی داشته و این مفهوم تغییرات زیادی کرده است. جالب است بدانید که در اواخر قرن بیستم، سازمان یونسکو تعریف سواد را چنین اعلام کرده بود که علاوه بر توانایی خواندن و نوشتن زبان مادری، توانایی استفاده از رایانه و یک زبان خارجی تعریف با سواد بودن است. بنابراین به افرادی که توان نوشتن و خواندن، استفاده از رایانه و صحبت و درک مطلب به یک زبان خارجی را داشتند، باسواد گفته می شد.

افراد بسیاری پس از این تعریف به دنبال یادگیری زبان خارجی و علم کامپیوتر رفتند. در این راستا تعدادی موفق بودند و متاسفانه تعدادی در نیمه راه دست از کار کشیدند و تلاشی برای یادگیری آن ها نکردند و بی سواد ماندند! بخاطر داشته باشد که یادگیری زبان جدید همواره یکی از بهترین تصمیم‌ هایی است که می‌ توانید در زندگی خود بگیرید. اما درصورتی که هنوز تصمیم نگرفته ‌اید و یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان جدید بپردازید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به شما ثابت می کنیم که یادگیری یک زبان خارجی یکی از ملزومات زندگی شماست و موجب بروز موفقیت های بیشماری می شود.

یادگیری زبان دوم جسم‌تان را هم نجات می دهد!

یکی از مزایای مهم یادگیری زبان جدید به جز زبان مادری، حفظ سلامتی است. شاید کمی عجیب باشد که چطور ممکن است با قرارگیری در مسیر آموزش زبان سلامتی نیز حفظ شود؟ به گفته بسیاری از محققان یادگیری یک زبان جدید مغز شما را در برابر کهولت سن محافظت می کند و امکان ابتلا به بیماری های آلزایمر را تا چهار یا پنج سال به تعویق می اندازد در صورتی که بهترین دارو های آلزایمر هم بیماری را شش تا دوازده ماه به تعویق می اندازند.

همه افراد حتی شما هم این را می دانید که همیشه یادگیری به ارزش های فردی اضافه می کند، به عنوان مثال تصور کنید شما به یک کشور اروپایی سفر می کنید، آیا مسلط بودن به زبان آن کشور موجب راحتی بیشتر شما نخواهد شد؟؟؟ یا تصور کنید در حال سرچ کردن مقاله ای هستید و نسخه فارسی آن مقاله را پیدا نمی کنید، آیا زبان دوم نمی تواند به شما کمک کند؟؟؟ به قطع زبان دوم در بسیاری از کارها و مطالعات و همچنین در سلامتی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

حتی ممکن است که جزو آن دسته از افرادی باشید که برای تقویت رزومه تان به دنبال یادگیری زبان خارجی هستید. قطعا توانایی صحبت به دو زبان، یکی از مواردی است که نظر هر کارفرمایی را به خود جلب کرده و شانس شما را در پذیرش در آن شغل بیشتر و بیشتر می کند. نظرسنجی ‌ها نشان داده ‌اند که افراد دو زبانه یا چند زبانه، شانس استخدام بیشتری نسبت به سایر افراد دارند که این به معنای درآمد بیشتر برای آنهاست.

بنابراین همیشه به فکر یک معلم یا همراهی باشید که هر زمانی که می خواهید در دسترس تان باشد. فراموش نکنید در فرآیند آموزش زبان خارجی، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می ‌افتد. اما از طرفی یادگیری اصولی و استاندارد هم یکی از شروط موفقیت در یادگیری هر زبانی است، این که ما به هر روشی و تحت نظر هر شخصی به یادگیری زبان نپردازیم بسیار حائز اهمیت است. وب سایت من و زبان با دقیقا همان معلمی است که به دنبالش هستید.

من و زبان؛ معلم همراه شما

شاید در ابتدا برخی از شما برای یادگیری یک زبان جدید گارد بگیرید و این کار را سخت و طاقت فرسا بدانید اما در حقیقت این طور نیست. یاد گرفتن چندین زبان یا حتی یک زبان دیگر، بیشتر از این که سخت باشد، زمان ‌بر است، اما همیشه می توان با بررسی های هوشمندانه روش هایی را یافت که فاکتور زمان بر بودن را دور زد و در عین حال زبان مورد نظر را نیز به صورت کاملا استاندارد آموخت.

همه ما می دانیم که به طور کلی یادگیری عملی زبان بر است، چه یادگیری یک رشته ورزشی باشد و چه یادگیری یک زبان خارجی. هر آموزشی به زمان نیاز دارد. به همین علت هم اغلب ما در فراگیری یک دانش جدید تنبلی می کنیم.

پس از آن جایی که وقت طلاست، باید در انتخاب روش آموزش و راهنمای آموزش به شدت دقت کنید، چرا که با هر گونه آموزش اشتباه، زمان را از دست می دهید. حتی ممکن است انگیزه ادامه یادگیری با روش آموزش اشتباه نیز در شما از بین برود، پس دقت کنید و به هر روشی اطمینان نکنید. با انتخاب یک روش آموزشی مناسب، فرایند یادگیری زبان دوم را دلنشین کنید.

وب سایت آموزش آنلاین من و زبان یکی از منابع کامل و معتبر برای آموزش زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ... می باشد. این وب سایت با همکاری متخصصین زبان های خارجی و با استفاده از متد های روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان های ذکر شده می پردازد. یکی از مزایای مهم من و زبان این است که با تمرین و تکرار زیاد شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    19 میلیون واسه یادگیری زبان؟؟!!
    خداییش فازتون چیه؟؟!!!
    خیلی از نرم افزارها رایگان یا نهایتش با 100 تومن این کارو میکنن...
    مردمو خر فرض کردین که همچین رقمی واسه یادگیری زبان گذاشتین؟؟!!
    سر این مردم مظلوم رو کلاه گذاشتن کار قشنگی نیست...

مطالب پیشنهادی