ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

موبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل

آیفون ازجمله گوشی‌های کاربر دوست سالیان اخیر است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. با توجه به حضور پررنگ این دستگاه‌ها در زندگی انسان‌ها، اگر این همراهان دوست‌داشتنی و گران‌قیمت دچار خرابی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیفون ازجمله گوشی‌های کاربر دوست سالیان اخیر است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. با توجه به حضور پررنگ این دستگاه‌ها در زندگی انسان‌ها، اگر این همراهان دوست‌داشتنی و گران‌قیمت دچار خرابی شوند چه تأثیری خواهند داشت؟ بدون شک به‌ناچار مجبور به تعویض تلفن همراه خراب و یا تعمیر آن خواهیم بود؛ اما ازآنجاکه تعمیر این گوشی‌های شیک از سایر برندها کمی دشوارتر است، تعمیرات تخصصی اپل از گزینه‌هایی است که کاربران را به سمت خود می‌کشاند. در این نوشته قصد داریم درباره خدمات در حوزه تعمیرات تخصصی اپل اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

شرکت‌های تعمیرات تخصصی اپل

کمپانی اپل محصولات بسیار باکیفیت و پیشرفته‌ای را تولید می‌کند اما به این معنی نیست که این محصولات دچار خرابی نمی‌شوند. گوشی‌های آیفون به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش در ایران، موجب نگرانی خریدارانی هستند که قصد دارند از این برند شیک و مرغوب خریداری کنند. لازم است بدانید شرکت‌های خدماتی زیادی در ایران در زمینه تعمیرات تخصصی اپل آموزش‌دیده‌اند و در این زمینه خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. دراین‌ بین شرکت موبایل فیکس اولین شرکت ایرانی است که خدمات خود را در محل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کرده و از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

تعمیرات تخصصی اپل

تعمیرات تخصصی اپل شامل تعمیرات تخصصی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌باشد. مشکلات نرم‌افزاری که کاربران این گوشی‌ها بیشتر با آن‌ها مواجه می‌شوند که شامل: کند شدن سرعت گوشی، ازکارافتادن برخی اپلیکیشن ها مانند GPS، مشکلات HotSpot و همچنین مشکلات مربوط به آپدیت کردن سیستم‌عامل iOS می‌باشد. علاوه بر این، از میان تمام نواقص سخت‌افزاری که ممکن است برخی دارندگان این گوشی‌ها با آن‌ها مواجه شوند می‌توان به خرابی ال سی دی و باتری آیفون اشاره کرد. امروزه افراد بسیاری در زمینه یادگیری تخصصی رفع این مشکلات کوشیده‌اند و شرکت‌های متعددی خدمات تخصصی خود را به دارندگان گوشی‌های آیفون عرضه می‌کنند. مهم‌ترین مسئله‌ای که دغدغه بیشتر کاربران است، تعویض قطعات معیوب تلفن همراه خود با قطعات اصل و سالمی است که توسط یک متخصص انجام شود. از این میان می‌توان به نگرانی بابت اصل بودن ال سی دی و باتری این گوشی‌ها اشاره کرد. بی‌شک به دلیل کیفیت بی‌نظیر این گوشی‌ها، طرفداران بسیاری دارد و در صورت خرابی این دستگا‌ه‌ها، تمایل برای حفظ کیفیت، حرف اول را می‌زند. علاوه بر این، دریافت خدمات در محل می‌تواند گزینه تسهیل کننده‌ای باشد تا دغدغه خریداران این محصولات شیک برطرف شود.

ال سی دی آیفون

یکی از نقاط قوت گوشی‌های آیفون، صفحه‌نمایش مرغوب و پیشرفته‌ای است که این شرکت بر روی گوشی‌های خود نصب می‌کند؛ بااین‌حال آسیب‌دیدگی صفحه‌نمایش از رایج‌ترین مشکلاتی است که برای کاربران به وجود می‌آید و گوشی‌های آیفون نیز از این قاعده مستثنا نیستند. علاوه بر این خرابی باتری نیز ازجمله نواقصی است که توسط بسیاری از کاربران همواره گزارش می‌شود؛ اما سؤال اینجاست که آیا می‌توان یک گوشی آیفون با مشکلات فوق را به‌گونه‌ای تعمیر کرد که کیفیت آن حفظ شود؟

همان‌طور که گفتیم ال سی دی آیفون از ویژگی‌های برجسته این گوشی‌ها است. با توجه به مدل گوشی آیفون، این قطعات ظریف انواع متفاوتی دارند. ظرافت و فنّاوری پیشرفته در طراحی ال سی دی آیفون بی‌شک مستلزم تخصص بسیار بالایی است. در نتیجه اگر صفحه‌نمایش گوشی آیفون شما دچار مشکل شد در درجه اول باید به دنبال یک متخصص باشید و مطمئن شوید شما قیمت ال سی دی اصل آیفون را پرداخت می‌کنید تا کیفیت اصل تلفن همراه شما حفظ شود.

قیمت ال سی دی اصل آیفون

قیمت این قطعات حساس در بازار کنونی ممکن است متفاوت باشد. بهتر است ابتدا اعتبار شرکت خدماتی عرضه‌کننده این قطعات را بررسی کنید و از اصل بودن محصولات آن مطمئن شوید. اگر سری به سایت شرکت موبایل فیکس بزنید به‌آسانی متوجه می‌شوید که قیمت این محصولات با توجه به مدل گوشی آیفون شما از 499 هزار تومان تا 9.990 میلیون تومان می‌باشد. برای مثال شخصی که دارای گوشی آیفون مدل SE است باید 499 هزار تومان به‌عنوان قیمت ال سی دی اصل آیفون به این شرکت بپردازد. همچنین اگر دارای گوشی iphon 11 pro max باشید، جهت تعویض ال سی دی معیوب آن باید مبلغ 9.990 میلیون تومان هزینه کنید.

باتری آیفون

خالی شدن زودهنگام شارژ تلفن همراه از مشکلاتی است که بیشتر کاربران اپل با آن مواجه شده‌اند. باتری‌های از جنس لیتیوم این گوشی‌ها پس از گذشت مدت‌زمان مشخصی کارایی صددرصدی خود را از دست می‌دهند و به ‌مرور زمان مدت‌زمانی که شارژ نگه می‌دارند کوتاه‌تر می‌شود. این یکی از نشانه‌هایی است که به شما می‌گوید باتری نیاز به تعویض دارد و دیگر کیفیت خود را از دست‌ داده است. در برخی مواقع اگر به‌موقع باتری گوشی آیفون خود را عوض نکنید ناگهان ممکن است با خاموش شدن خودکار و یا ری استارت موبایل خود در زمان‌های نامعلومی برخورد کنید که این به‌هیچ ‌وجه اتفاقی نیست که هر یک از ما بخواهیم با آن روبرو شویم.

مانند صفحه‌نمایش و سایر قطعات آیفون، باتری گوشی‌های آیفون نیز به‌تناسب مدل این گوشی‌ها انواع متفاوتی دارد؛ اما فعالیت گسترده شرکت‌های خدمات موبایل در ایران این امکان را فراهم آورده تا کاربران این نوع تلفن همراه بتوانند برای گوشی‌های خود از هر مدلی که باشد، باتری باکیفیت اصل و قیمت مناسب خریداری کنند؛ اما توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید باتری گوشی آیفون خود را تعویض کنید از خدمات تخصصی بهره بگیرید و اطمینان حاصل کنید که قیمت باتری اصل آیفون را می‌پردازید.

قیمت باتری اصل آیفون

مانند بسیاری از محصولات دیگر قطعات گوشی‌های پرطرفدار آیفون، قیمت باتری اصل آیفون نیز در بازار معین است. برای مشاهده بهترین نتیجه از تعویض باتری تلفن همراه خود بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. با توجه به خدماتی که شرکت موبایل فیکس ارائه می‌دهد قیمت این محصولات برای خرید باتری آیفون هزینه‌ای بین 199 هزار تومان تا 799 هزار تومان برای مدل‌های iphone 5 تا iphone x بپردازید. آنچه واضح است، قیمت بسیار مناسب این قطعه در مقایسه با سایر قطعات می‌باشد.

سخن پایانی:

اگر به دنبال راهی مطمئن برای رفع مشکل خرابی آیفون خود هستید و فرصت کافی برای مراجعه به شرکت‌های خدماتی در این حوزه را ندارید شرکت موبایل فیکس گزینه ایست که می‌توانید روی آن حساب کنید. این شرکت در حوزه تعمیرات تخصصی اپل در سایت خود جهت تعمیرات گوشی‌های همراه آیفون شما خدمات در محل ارائه می‌دهد. به این صورت که شما وارد سایت این شرکت می‌شوید و پس از واردکردن اطلاعات خود، یکی از نیروهای این شرکت به‌صورت رایگان به امداد شما خواهد آمد. کاربران با مراجعه به این سایت در قسمت تعمیرات، نوع و مدل گوشی خود را انتخاب کرده و با ارسال آدرس محل سکونت و نوع خرابی آیفون خود، از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی