ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انواع ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی در کیومیتا

ماشین های اداری و فروشگاهی از تجهیزات کاربردی و مهم در شرکت ها و دفاتر کوچک و بزرگ هستند. ماشین های اداری دستگاه هایی از جمله دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس، کپی، ویدئو پروژکتور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماشین های اداری و فروشگاهی از تجهیزات کاربردی و مهم در شرکت ها و دفاتر کوچک و بزرگ هستند. ماشین های اداری دستگاه هایی از جمله دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس، کپی، ویدئو پروژکتور و ... را در برمی گیرند. همچنین در منازل نیز برای استفاده های شخصی، ماشین های اداری کاربردهای بسیاری دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به برند و مشخصاتی که دارند، می توانند نیازهای مشخصی را پاسخگو باشند.

یکی از ویژگی های یک شرکت یا دفتر خوب، مدیریت موفق آن است که از بهترین تجهیزات ماشینهای اداری استفاده کند. زیرا هر کدام از این دستگاه ها نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و آسایش کارمندان ایفا می کنند. دستگاه های دیگری نیز برای حسابداری در دسترس هستند، که به تسریع محاسبه و شمارش پول بسیار کمک می کنند که می توان صندوق فروشگاهی، مانیتور و ... را بیان کرد. به طور کلی می توان گفت امروزه بخش مهمی از دفاتر و ادارات، انتخاب و استفاده از ماشین‌های اداری هستند. استفاده از این دستگاه ها موجب منظم شدن امور و راحت ‌تر شدن کارها می شود و امروزه بدون آن‌ها، انجام امور تقریباً غیرممکن و سخت است. در ادامه بخشی از این فعالیت معرفی می گردد.

پرینتر

هر مجموعه ای از رایانه برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می کند و برای تبدیل اسناد الکترونیکی نیاز به یک پرینتر دارند. تمامی اسناد اداری نیاز به چاپ شدن دارند. پرینترها نه تنها می توانند برای تبدیل فایل های الکترونیکی به اسناد کاغذی استفاده شوند، بلکه برای ایجاد اسناد و مدارک دیجیتالی و تصاویر اسکن شده نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد مصرفی

استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و مناسب از مهم ترین نکاتی است که باید در استفاده این دستگاه ها به آن توجه داشت. هر کدام از ماشین های اداری، از چاپگر و دستگاه فتوکپی و ...  دارای یکسری مواد مصرفی می باشند که کیفیت این مواد در کیفیت خروجی و طول عمر آنها تأثیر مستقیمی دارد. اصلی ترین مواد مصرفی که برای ماشین های اداری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از کارتریج، جوهر ، تونر ، رول فکس و درام کارتریج است. کارتریج لیزری و جوهر افشان در پرینترها به عنوان یکی از موارد مصرفی پرکاربرد و مهم محسوب می شوند که در بازار با برندهای متنوع ارائه می شود. شما می توانید در صورت نیاز با کارشناسان بخش فروش شرکت کیومیتا در این زمینه مشاوره بگیرید.

ویدئو پروژکتور

از تجهیزات آموزشی برای نمایش تصاویر و هر محتوای دیگری بر روی پرده نمایش یا دیوار سفید استفاده می شود. شرکت ها، مدارس، دانشگاه و حتی کاربران خانگی از این سیستم استفاده می کنند که با کاربری های مختلف در بازار عرضه می شود. ویدئو پروژکتور  Optoma- X343e نمونه ای از مدل های پرفروش اداری و آموزشی  می باشد؛ که برای نمایش تصاویر و اسلایدهای متنی با کیفیت مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد.

مانیتور

مانیتور از مهم ترین و اصلی ترین سخت افزارهای رایانه است که نشان دهنده اطلاعات و فرآیندها می باشد. کاربر بواسطه موس و کیبورد نتایج را بر روی مانیتور مشاهده می کند. این مانیتورها مشابه تلویزیون هستند، اما به طور معمول اطلاعات را با کیفیت بالاتر نمایش می دهند. مانیتورها بر خلاف تلویزیون ها، به جای اینکه روی یک دیوار نصب شوند ، روی یک میز قرار می گیرند. بنابراین قبل از خرید مانیتور ابتدا فضای خود را به دقت بررسی کنید تا خریدتان را متناسب با فضا و سلیقه‌تان انجام دهید.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی از ابزارهایی است که اطلاعات مربوط به خرید و فروش را به صورت مکانیزه محاسبه، ثبت و در پایان همراه با جزییات صادر می کند.استفاده از صندوق فروش ضمن صرفه جویی در زمان و انرژی کاربر، موجب افزایش دقت و نظم در امور می شود، که در نتیجه از درصد خطا و اشتباه می کاهد.

فروشگاه کیومیتا qmita عامل فروش انواع ماشین های اداری، تجهیزات آموزشی، تجهیزات فروشگاهی و بانکی، مانیتورهای معمولی و صنعتی و مواد مصرفی می باشد. کیومیتا مفتخر است بهترین محصولات را با مرغوب ترین کیفیت به مشتریان عرضه نماید. این مجموعه با ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه ها به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه ماشین های اداری شناخته شده است. شما می توانید با کلیک روی لینک زیر انواع صندوق های فروشگاهی موجود در فروشگاه کیومیتا را مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود برای خرید اقدام کنید:

https://bit.ly/2ZvhTwU

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی