ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فراخوان اولین دوره جشنواره ملی دسترنج منتشر شد

فراخوان اولین دوره جشنواره ملی دسترنج منتشر شد. جشنواره ملی دسترنج با هدف شنیدن روایت‌های کسب‌وکار از 17 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده ‌است. این جشنواره که با حمایت بازار اجتماعی آنلاین "باسلام" راه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فراخوان اولین دوره جشنواره ملی دسترنج منتشر شد. جشنواره ملی دسترنج با هدف شنیدن روایت‌های کسب‌وکار از 17 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده ‌است. این جشنواره که با حمایت بازار اجتماعی آنلاین "باسلام" راه اندازی شده ‌است، روایت‌های گوناگون از کسب‌وکارهای مختلف را در قالب آثار مکتوب و تصویری می‌پذیرد. به گفته دبیر جشنواره هدف از برگزاری دسترنج، شنیده شدن روایت کسب‌وکارهاست. روایت‌ها هویت هر کسب‌وکار هستند و با شنیده شدنشان کسب‌وکارها رونقی تازه خواهند گرفت.

استفاده از ایده قصه‌گویی برای جلب نظر مخاطب در سالهای اخیر در جهان نیز طرفدارانی داشته است. افرادی معتقدند کسی که بهترین قصه را بگوید می‌تواند صاحب پررونق‌ترین کسب‌‌وکار شود. قدرت قصه‌گویی در دنیای امروز را نباید دست کم گرفت، امروز معتبرترین شرکت‌ها نیز با بهره‌گیری از فن روایت‌پردازی به شیوه‌ای نو در تبلیغات محصول دست یافته‌اند.

جشنواره دسترنج برای اولین بار در ایران این ایده را تبدیل به یک رقابت میان روایت‌های کسب‌وکار کرده‌ و تا 20 خرداد ماه آثار علاقمندان را در قالب پادکست، روایت مکتوب، مستند، ولاگ و.... پذیرا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره و ارسال اثر به سایت جشنواره به آدرس: dastranjfestival.ir مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی