ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت؛ شاسی بلند اقتصادی  و مطمئن مدیران خودرو

قطعا در هنگام خرید یک خودرو برای مصارف روزانه و خانوادگی فاکتورهای گوناگونی مطرح هستند اما آنچه ذهن مشتریان را بیش از هر چیز دیگر به خود مشغول میکند بحث اقتصادی بودن و مطمئن بودن ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قطعا در هنگام خرید یک خودرو برای مصارف روزانه و خانوادگی فاکتورهای گوناگونی مطرح هستند اما آنچه ذهن مشتریان را بیش از هر چیز دیگر به خود مشغول میکند بحث اقتصادی بودن و مطمئن بودن خودرو (از لحاظ محصول و خدمات) است که در کنار عواملی چون طراحی، مباحث فنی و امکانات رفاهی و ایمنی سبب انتخاب محصول میشود.

در بازار خودروی ایران نمونه موفق از این گونه محصولات را ام وی ام ایکس 33 می نامند. قدیمی ترین شاسی بلند چینی بازار کشور که 3 نسخه آن در طول یک دهه گذشته وارد بازار شده و اکنون نسخه چهارم نیز آماده ورود است.

ایکس 33 از دید مشتریان خودرویی با دوام است و در بازار این خودرو نمونه های زیادی یافت می شود که با کارکرد بالا، همچنان در حال خدمت رسانی هستند. خیلی ها ایکس 33 را شاسی بلندی اقتصادی اما با امکانات به روز میدانند. از سوی دیگر بر عکس دیگر شاسی بلندهای اقتصادی چهره آن بر حسب نیاز بازار تغییرات گوناگونی را به خود دیده و به روز است.

امروزه ام و ام ایکس 33 از دید خریداران قابل اعتماد است. به لحاظ دوام محصول و خدمات، تمام نمایندگی ها و تعمیرکاران پس از 10 سال کار بر روی خودرو کاملا مسلط هستند و از سوی دیگر محصول نیز آزمایش خود را به خوبی پاس کرده و با قیمتی در حدود یک سدان متوسط حتی کمتر خودروی جادار و خانوادگی و شاسی بلند است که با توجه به وضعیت جاده و راه های کشور استفاده راحتی را برای شما فراهم می کند.

ام وی ام ایکس 33

موتور 2 لیتری توانمند این خودرو طراحی شرکت AVL اتریش است که در طول 10 سال گذشته به خوبی دوام و کارایی خود را نشان داده و نمونه های با کارکرد نیم میلیون کیلومتر و به بالا از این خودرو را می توان در بازار یافت که در نهایت سلامت بوده و مشتری کاملا از آن ها راضی است. این یعنی سربلندی ام وی ام ایکس 33 در طول مدت حضور در بازار ایران. خودرویی که توانست طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود جذب نماید.

به عنوان یک خودروی با دوام و قابل اعتماد، حال نسل چهارم با گیربکس اتوماتیک و آپشن های جدید رفاهی و ایمنی به بازار ایران می آید تا بتواند راه مدلهای قبلی را ادامه دهد و به نیاز مشتریان برای داشتن یک شاسی بلند خانوادگی با قابلیت های شهری پاسخ دهد.

ام وی ام ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه در تمامی بازارهای صادراتی طرفدار دارد و توانسته در ارزیابی جی دی پاور در بازار چین در سگمنت خود بیشترین میزان رضایت را کسب کند و همواره سمبل  اطمینان و کارایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی