ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نرم افزار حسابداری هم گام با شما در عصر کرونا

هوشمند نوین،‎‎ نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هوشمند نوین،‎‎ نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود.

نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، ‎‎ به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند.

حال قبل از اینکه به اهمیت نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل بپردازیم، باید بدانید که مدیریت حسابداری چیست؟ چرا امروزه نیاز به نرم افزاهای حسابداری بیش از پیش در میان مشاغل و کسب و کارها حس می‌شود؟ استفاده از این سیستم‌ها‎ی حسابداری چه کمکی به مشاغل می‌‎کند؟ مدیریت حسابداری به برنامه ریزی استراتژیک، ‎‎سازماندهی شده، ‎‎جهت کنترل فرآیندهای مالی در یک سازمان یا شرکت اشاره دارد و به اطمینان از گردش پایدار پول در کسب و کار شما کمک می‌‎کند. مدیر حسابداری وظیفه برآورد نیازهای سرمایه و تعیین ساختار آن،‎‎ ایجاد فرصت‌ها‎ی سرمایه گذاری، ‎‎ایجاد سیاست‌ها‎ی مالی، ‎‎کمک به تصمیم گیری‌ها‎ی مالی و غیره را بر عهده دارد و برای انجام یک مدیریت مالی صحیح و بدون خطا، ‎‎به نرم افزارهایی جهت مدیریت و کمک به تسریع عملکرد نیاز است.

از سیستم‌های حسابداری ساده و تک کاربر می‌‎توان برای ذخیره سازی سوابق شخصی یا محاسبات مالی شرکت‌ها‎ی کوچک استفاده نمود و سیستم‌ها‎ی حسابداری پیشرفته و چندکاربره به منظور مدیریت حساب‌ها‎ی پرداخت شده، ‎‎حساب‌ها‎ی دریافتی، ‎‎محاسبات بانکی و چک‌ها‎، ‎‎گزارشات فاکتورها و... در شرکت‌ها‎ی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه بسیاری از مشاغل شروع به استفاده از سیستم‌ها‎ی حسابداری کرده اند. این نرم افزارها به صاحبان مشاغل اجازه می‌‎دهند تا معاملات مالی را ردیابی و فوراً گزارش‌ها‎ی مالی مختلفی را تولید کنند.

قبل از ظهور نرم افزار حسابداری ، ‎‎باید عملیات مالی به صورت دستی انجام می‌شد. گزارشات موقت اساساً غیر قابل اطمینان بود چرا که مدیران حسابداری مجبور بودند ورودی‌ها‎ را به صورت دستی تلفیق و محاسبه کنند. سیستم‌ها‎ی حسابداری این وظایف را به صورت خودکار انجام می‌‎دهند، ‎‎ هزینه‌ها‎ی حسابداری را کاهش می‌‎دهند و تصمیم گیری‌ها‎ی مالی بهتری را از طریق گزارش گیری امکان پذیر می‌‎کنند.

برای متخصصان حسابداری، ‎‎نرم افزارهای حسابداری، ‎‎دارایی با ارزشی در شرکت محسوب می‌‎شود که به طور قابل توجهی به بهبود بهره وری بخش مالی کمک می‌‎کند. جدا از آن، ‎‎مزایای مهم دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن می‌‎پردازیم.

تضمین کنترل مالی

نرم افزار حسابداری به صاحبان مشاغل اجازه می‌‎دهد تا امور مالی خود را به طور خودکار کنترل کنند، ‎‎حتی اگر آن‌ها در امور حسابداری دانش و تخصص زیادی نداشته باشند، ‎‎با کمی آموزش، ‎‎می‌‎توانند کلیه عملیات حسابداری را با استفاده از رایانه مدیریت کنند بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه ای باشند.

هزینه‌های پس انداز

برنامه‌ها‎ی حسابداری به طور خودکار محاسبات اصلی، رویه‌ها‎ی اداری و چارچوب‌های درآمد شما را کنترل می‌‎کنند؛ ‎‎بنابراین؛ نیازی نیست که مدیریت مالی‌تان را به یک شرکت یا شخص حسابدار خارج از سازمان خود تحویل دهید. این نرم افزار همچنین می‌‎تواند هزینه‌ها‎ی مربوط به چاپ و توزیع اسناد را کاهش دهد، ‎‎زیرا همه داده‌ها‎ به صورت دیجیتالی در یک مکان امن ذخیره شده اند.

افزایش دقت اطلاعات

به گفته حسابداران و حسابرسان، ‎‎یکی از مزایای مهم برنامه‌ها‎ی حسابداری خوب، ‎‎کاهش خطای انسانی است که معمولاً هنگام محاسبه و وارد کردن داده‌ها‎ رخ می‌‎دهد. عدم صحت در صورت‌ها‎ی مالی می‌‎تواند منجر به بحران‌ها‎یی شود که تأثیرات منفی در تجارت خواهد داشت و نرم افزار ویژه حسابداری می‌‎تواند از وقوع چنین مسائلی جلوگیری کند.

بهبود امنیت داده‌های مالی

اطلاعات مالی محرمانه‌ترین اطلاعات شرکت هستند و باید بسیار محافظت شوند تا در معرض خطر نباشند و در دسترس افراد متفرقه قرار نگیرند. یک سیستم حسابداری با ذخیره کردن اطلاعات جامع مالی و گزارشات شرکت‌ها یا سازمان‌ها، به امنیت قابل توجهی نیاز دارد؛ بنابراین،‎‎ فقط افرادی که به آن‌ها حق دسترسی داده شده می‌‎توانند داده‌ها‎ را مشاهده کنند.

پیش بینی مالی

این احتمالاً یکی از مهمترین ویژگی‌ها‎ی یک سیستم حسابداری حرفه‌ای است. مطمئناً تمامی کارفرماها می‌‎خواهند تا بتوانند درآمدها و هزینه‌ها‎ی خود را ارزیابی کنند. ابزارهای پیش بینی به آن‌ها کمک می‌‎کند تا امور را به صورت عاقلانه کنترل کنند، ‎‎ هزینه‌ها‎ی غیرضروری را حذف کرده و سود را بهینه کنند.

با نرم افزار حسابداری فروشگاهی، ‎‎سریع‌تر محاسبه کنید

هر سیستم حسابداری نقاط قوت و ضعف خود را دارد، ‎‎اما برخی از ویژگی‌ها‎ی اصلی وجود دارد که صرفا نرم افزار‌ها‎ی حسابداری کامل و پیشرفته باید از آن برخوردار باشد. افتتاح یک کسب و کار خود یک موفقیت محسوب می‌‎شود. این که شما صاحب یک مغازه فروش اسباب بازی هستید یا یک فروشگاه یا سوپر مارکت بزرگ تفاوتی ندارد. در حال انجام هر کسب و کاری که هستید، ‎‎به نرم افزار ویژه حسابداری نیاز خواهید داشت. سیستم‌ها‎ی حسابداری به صاحبان فروشگاه‌ها‎ این امکان را می‌‎دهند تا بدون نیاز به ثبت و مدیریت حساب‌ها‎ی روزانه فروشگاه، از میزان خرید، ‎‎فروش، ‎‎سود و زیان، ‎‎موجودی‌ها‎ی انبار و ...حاصل از تجارت خود مطلع گردند. شما برای به دست آوردن هرگونه سود از فروشگاه خود، ‎‎ باید سازماندهی شوید و امور مالی خود را به درستی مدیریت کنید.

شاید فکر کنید که همه نرم افزارهای حسابداری کسب و کار می‌‎توانند در صورت استفاده برای فروشگاه‌ها‎، ‎‎ به عنوان نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی کاربرد داشته باشند اما این باور اشتباه است. در نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین، ‎‎ راهکارها و ماژول‌ها‎ی نرم افزاری خاصی وجود دارد که می‌‎تواند تمامی نیازهای مشاغل فروشگاهی کوچک و بزرگ را برطرف نماید. تعیین چند قیمت برای یک کالا، ‎‎ چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها، ‎‎ مدیریت موجودی‌ها، ‎‎ ابزار مالیات بر فروش، ‎‎ توانایی‌ها‎ی حقوق و دستمزد یا ادغام، ‎‎ لینک با دستگاه کارت خوان و سیستم پوز، ‎‎ تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت، ‎‎ ارائه گزارشات سریع و متنوع و بسیاری دیگر، ‎‎ از امکانات فوق العاده این نرم افزار است.

کمک به پیمانکاران با کمک نرم افزار پیمانکاری

شرکت‌های پیمانکاری برای موفقیت در صنف کاری خود می‌بایست وظایف عملیاتی و حسابداری را، ‎‎طی مراحل مختلفی انجام دهند. بسته‌ها‎ی نرم افزاری زیادی در بازار وجود دارد که ادعا می‌‎کنند این فرآیند‌ها‎ را آسان تر می‌‎کنند. در سیستم حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین، ‎‎ ما به برطرف کردن نیازهای پیچیده پیمانکاران پرداخته‌ایم. شما از ردیابی هزینه‌های شغلی و مدیریت تجهیزات و انبارها گرفته تا ثبت و بررسی سفارشات، ‎‎ قراردادها و ضمانت نامه‌ها‎ به این سیستم نیازمند خواهید بود. سیستم حسابداری ویژه پیمانکاران به صورت کاملاً یکپارچه این امکان را برای شما فراهم می‌‎کند تا مدیریت مالی خود را به درستی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار، ‎‎شما وقت بیشتری برای کار در ساخت پروژه‌ها‎ی سودآور خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری ، ‎ابزارهای مدیریت مالی را اغلب در اختیار شرکت‌های پیمانکاری و کارگاه‌ها‎ی ساختمانی قرار می‌دهد و متناسب با نیاز‌های متفاوت پیمانکاران، ‎‎دارای پکیج‌ها‎ی متفاوتی است. مواردی از قبیل ثبت هزینه‌های پروژه، ‎‎کنترل موجودی انبار مصالح و مواد اولیه، ‎‎اعلام سررسید چک‌ها‎، ‎‎حقوق و دستمزد، ‎‎حساب‌ها‎ی قابل پرداخت و دریافتی، ‎‎قراردادها و گزارش‌ها‎ی حسابرسی از جمله مواردی است که در نرم افزار هوشمند نوین قابل استفاده است.

نرم افزار خدماتی، ‎‎خدمتی در خور کسب و کارتان

سیستم حسابداری برای صنایع مبتنی بر خدمات بسیار کمک کننده بوده و به رشد تجارت کمک می‌‎کند. این برنامه‌ها‎، ‎‎در حالی به بازار عرضه شده است که تمامی نیازهای شما را به طور کامل پاسخگو باشد. استفاده هوشمندانه از نرم افزار حسابداری خدماتی می‌‎تواند باعث رشد روز افزون کسب و کارتان گردد. سیستم‌ها‎ی حسابداری مانند یک پکیج کامل از کارشناسان حسابداری است که کلیه امور شما را در دست می‌‎گیرد و کارهای روزمره‌ حسابداریتان را ساده می‌‎کند. با برنامه‌ها‎ی حسابداری مناسب کسب و کارتان می‌‎توانید تمام خدمات و پروژه‌ها‎ی خود را بررسی کنید و با میزان سود و زیان هریک آشنا شوید.

گزارشات اثر بخش با حسابداری تولیدی

در تمامی واحد‌های تولیدی اعم از پوشاک، ‎‎ مصالح و…، ‎ثبت‌ها و صورت‌های مالی می‌بایست بسیار دقیق نوشته شوند تا در انتهای سال بتوان با توجه به نوع فرایند و حجم کار، ‎‎گزارشات مالی صحیح و مورد استنادی بدست آورد. صاحبان شرکت‌های تولیدی می‌توانند از طریق این گزارشات، ‎‎استراتژی‌های کلان مالی خود را تعیین کرده و سرمایه‌گذاری‌های درستی انجام دهند. ویژگی‌های موجود در نرم ‌افزار حسابداری تولیدی شامل ثبت دریافت و پرداخت‌ها‎، ‎‎ثبت تامین کنندگان و انبارها، ‎‎ثبت مشتریان، ‎‎نمایندگی‌ها‎، ‎‎ تغییر سفارشات، ‎‎گزارشات کار و پشتیبانی از سفارشات است.

نرم افزار بازرگانی و اهداف پیش رو

اهداف یک مدیر مالی بهینه سازی سود، ‎‎اطمینان از ماندگاری تجارت، حفظ گردش پول،‎‎ به حداقل رساندن مخارج سرمایه و به حداکثر رساندن سهم بازار است که همگی این‌ها‎ باید از روی گزارشات دقیق و بدون خطا در بازه‌ها‎ی زمانی مختلف تحلیل و بررسی گردد. با استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی هوشمند نوین، گزارشات مورد نیاز برای این بررسی‌ها‎ به صورت دقیق و بدون هرگونه خطا، ‎‎در بازه‌ها‎ی زمانی مختلف توسط نرم افزارهای حسابداری قابل دسترسی است. بدون مدیریت صحیح مالی، رسیدن به اهداف دشوار خواهد بود و می‌‎تواند با ضررهایی روبرو شود که منجر به ورشکستگی کسب و کارتان شود.

همچنین با مراجعه به سایت هوشمند نوین می توانید، دموی رایگان نرم افزار حسابداری را به رایگان مشاهده و در صورت تایید سفارش دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ashkan2121
    ashkan2121 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

    مطلب مفیدی بود بنظرم بهترین قابلیت این نرم افزار چند ارزی بودنشه

    • Ehsan114
      Ehsan114 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

      بله حق با شماست، من خودم از مجموعه نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین، نرم افزار مغازه رو استفاده میکنم و تز عملکردشون واقعا راضی ام :)

      • mahyarm2
        mahyarm2 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

        میشه لینکشو بهم بدین

        • Ehsan114
          Ehsan114 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

          بله از این لینک میتونید مشخصلتشو ببینید:

          • mahyarm2
            mahyarm2 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

            ممنون

مطالب پیشنهادی