ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی نرم افزار موبایل جامع برای مدیریت زمان، هزینه و سلامت شخصی

شروع سال 1399 شمسی با تغییر و تحول بسیار بزرگی در تمامی حوزه‌ ها همراه بوده است. تبدیل تکنولوژی به یکی از اساسی‌ ترین نیازهای هر فرد و تغییر زندگی اجتماعی به زندگی دیجیتالی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شروع سال 1399 شمسی با تغییر و تحول بسیار بزرگی در تمامی حوزه‌ ها همراه بوده است. تبدیل تکنولوژی به یکی از اساسی‌ ترین نیازهای هر فرد و تغییر زندگی اجتماعی به زندگی دیجیتالی از پر اهمیت ‌ترین اتفاقات غیر منتظره‌ای بود که اتفاق افتاد و زندگی تمامی مردم جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.

این تغییر شیوه زندگی و شروع دیجیتالی شدن امور روزمره ما، با مشکلات بسیار بزرگی همراه بوده و روز به روز تمام شرکت‌ها و سازمانها سعی کرده‌اند تا فضای کاری خود را با اتفاقات روز پیش برده و نیاز مخاطبین خود را برطرف کنند. با شیوع ویروس کرونا در ایران بسیاری از رفتارهای ما در حال دگرگونی هستند و باعث شده تا اکثر مردم ایران از طریق اینترنت نیازهای خود را رفع کنند. این نیازها می‌توانند خرید مایحتاج روزانه، خرید لوازم خانه و یا تلاش برای بهبود سلامت فردی باشد.

با گسترده شدن زندگی دیجیتالی و اجبار مردم به استفاده از آن، شرکت‌‌های کوچک و بزرگ نیز سعی کرده ‌اند تا بهترین راهکار ها را برای مخاطبین خود ارائه دهند و به این اتفاق به شکل یک فرصت بزرگ نگاه کنند. البته فرصتی که با چالش های فراوانی نیز همراه است.

اما بزرگترین چالش این روزهای ما چیست؟ خرید لوازم خانه؟ خرید مایحتاج روزانه؟ یا سلامت شخصی؟ در این روزها که بیماری کرونا در ایران به موج دوم خود رسیده است، دغدغه اصلی مردم را می‌توان سلامت شخصی و سلامت خانواده‌ خود دانست.

اما راهکار چیست؟ آیا می‌توان با مراجعه نکردن به بیمارستان‌ ها و مطب‌ های پزشکی، خود را درمان کنیم؟ آیا تا به امروز با کلمه‌ی "تله مدیسین" آشنا شده اید؟

تله مدیسین چیست؟

طبق تعریف سازمان ITU، تله مدیسین به معنای "عمل مراقبت پزشکی با استفاده از ارتباطات از راه دور صوتی و تصویری است. در واقع این شکل از مراقبت های پزشکی به ما اجازه می‌دهد با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته، بیماری خود را توسط ارتباط تصویری و یا صوتی با پزشک مورد نظر خود درمان کنیم. البته یکی دیگر از مزایای استفاده از تله مدیسین مدیریت زمان و هزینه‌ی شخصی نیز هست. در واقع با استفاده از این تکنولوژی، در صورت نیاز و بعد از مشاوره‌‌ی پزشک به صورت حضوری به مطب و یا بیمارستان مراجعه می‌کنیم.

یکی از سامانه‌ هایی که در ایران در جهت بهبود سلامت افراد از تله مدیسین استفاده می‌کند، سامانه رزرو وقت آنلاین پزشک بوک است. این سامانه به ما این اجازه را می‌دهد تا زمان و هزینه‌ی شخصی خود را برای بهبود سلامت خود در این روزهایی که رعایت کردن فاصله‌ گذاری اجتماعی یک وظیفه‌ی مهم و شخصی است مدیریت کنیم.

نرم افزار پزشک بوک برای همه به یک اندازه وقت می‌گذارد

نرم افزار جامع پزشک بوک این امکان را به مخاطبین خود می‌دهد تا با ثبت‌نام در آن، از خدمات سامانه ‌آنلاین پزشک بوک استفاده کنند. در واقع پزشک بوک با ترکیب تکنولوژی تله مدیسین و رزرو وقت آنلاین پزشک، نرم افزار خود را راه‌اندازی کرده است تا بیماران و مخاطبان این سامانه پس از استفاده از مشاوره‌های تصویری، صوتی و متنی در صورت لزوم به پزشک خود مراجعه کنند.

شما می‌توانید با دانلود این نرم‌ افزار بسیار جامع که پزشک‌ های متخصص و فوق‌ متخصص در تمامی زمینه‌ها را به شما معرفی می‌کند، پزشک مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید و در روزی که مد نظر شما است وقت خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در ساعت مقرر شده در مطب و یا بیمارستان حضور پیدا کرده و بدون اتلاف وقت، وارد اتاق پزشک شوید.

اما فراموش نکنید که برای استفاده از این نرم‌ افزار ابتدا باید آن را دانلود کرده و سپس بر روی قسمت ثبت‌ نام کلیک کنید. بعد از وارد کردن شماره‌ی تماس و کد ملی خود، ثبت ‌نام شما کامل شده و می‌توانید از امکانات و خدماتی که سامانه آنلاین پزشک بوک در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی