ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا درب‌ها در دکوراسیون اهمیت دارند؟

آیا تا به حال به این فکر کردید که یکی از مهمترین اجزا در دکوراسیون، درب داخلی  ساختمان است؟ بله درست شنیدید، شاید درب ها از دید ما فاقد اهمیت باشند اما بسیار تاثیرگذارند. برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال به این فکر کردید که یکی از مهمترین اجزا در دکوراسیون، درب داخلی  ساختمان است؟ بله درست شنیدید، شاید درب ها از دید ما فاقد اهمیت باشند اما بسیار تاثیرگذارند. برای درک بهتر این موضوع  بیایید خانه ای را تصور کنیم که درب های کلاسیک دارد ولی سبک طراحی خانه مدرن است. در این حالت هرچقدر هم در انتخاب وسایل و نوع چینش شان دقت کنید، منزلی زیبا نخواهید داشت.

البته شاید دلیل بی توجهی ما به درب ها نقش کمرنگ خودمان در انتخاب آنهاست، چون معمولا در خانه های آماده یا استیجاری درب بروی چهارچوب ها نصب شده و قدرت انتخابی نداریم. مگر اینکه بخواهیم هزینه بکنیم. در اینجا ما به شما کمک می کنیم که دربی را بخرید که متناسب با دکوراسیون تان باشد.

پیش از بحث درباره درب های داخلی باید به این نکته توجه کنید که درب های ورودی ساختمان اولین جز از خانه شما هستند که دیده می شوند. پس هرچه زیباتر باشند خانه مجلل تری خواهید داشت. شاید قیمت درب لابی چوبی بالا باشد اما شک نکنید که یک انتخاب بی نظیر است.

لازم به ذکر است این مقاله توسط کارشناسان شرکت روماک یکی از تولید کنندگان مصنوعات چوبی، تهیه شده است که برای دیدن محصولات Romak می توانید به سایت romakcompany.com مراجعه نمایید.

درب های کلاسیک

درب های کلاسیک معمولا دارای منبت کاری با تاج و سرستون های شلوغ هستند که عمدتا دارای یک قاب تونیک است یا قاب بصورت زهواره برجسته می باشد. این درب ها بصورت تمام چوب یا روکش چوب ساخته می شوند. حال اگر مبلمان سلطنتی یا کمد های کلاسیک دارید ملزم به استفاده از این نوع درب ها هستید.

درب مدرن

این درب ها معمولا دارای رنگ پوششی هستند (سطح درب با رنگ سفید یا هر رنگ دیگه ای پوشیده شده است) و فاقد قاب و ساده می باشد. البته روکش چوب نیز می تواند انتخابی مدرن باشد، اما از هیچ ابزاری روی سطح درب استفاده نمی شود و نهایتا می توان خطوط سی ان سی روی پنل کار کرد.

درب نئوکلاسیک

درب نئوکلاسیک یک انتخاب هوشمندانه است که هم متناسب با فضای کلاسیک و هم مدرن می باشد. یعنی درب قاب دارد اما ابزاری خاصی ندارد، در واقع شما می توانید بری دو سبک یک انتخاب داشته باشید.

یکی دیگر از کارکردهای درب، حفظ امنیت خانه می باشد. برای اینکار می بایست از درب های امنیتی استفاده کنیم. قیمت درب ضد سرقت ایرانی معمولا مناسب تر از دیگر درب هاست، طراحی این درب ها هم مانند درب های داخلی می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی