ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هایپراستار اصفهان همکار جدید اسنپ مارکت

پیشرفت های بشر در جنبه های مختلف تکنولوژی زندگی را برای او بسیار آسان کرده است، پیشرفت تکنولوژی در زمینه فضای مجازی یکی از این پیشرفت هاست که تاثیر بسیار به سزایی در زندگی انسان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیشرفت های بشر در جنبه های مختلف تکنولوژی زندگی را برای او بسیار آسان کرده است، پیشرفت تکنولوژی در زمینه فضای مجازی یکی از این پیشرفت هاست که تاثیر بسیار به سزایی در زندگی انسان امروزی گذارده است، بشر با استفاده از فضای مجازی توانسته مشاغل و خدمات گوناگونی را به وجود بیاورد که هر کدام از آنها برای رفاه و آسایش انسان و محیط موثر بوده است. یکی از خدماتی که در فضای مجازی ایجاد شده است سوپرمارکت های آنلاین است، در ایران هم با گسترش فضای مجازی این فروشگاه های آنلاین در شهرهای مختلف پدیدار شده اند و یکی از آن ها هایپر استار اسنپ مارکت در شهر اصفهان است.

درباره اسنپ مارکت

سوپر مارکت آنلاین اصفهان خدمات گسترده ای را به مردم این شهر ارائه می دهد و اصفهان پس از شهرهای تهران و کرج سومین کلان شهری است که میزبان اسنپ مارکت شده است و ازین پس شهروندان عزیز اصفهانی می توانند از خدمات شایان توجه این هایپر استار استفاده بسیاری کنند. این فروشگاه مجازی از مشارکت شرکت اسنپ و هایپر استار سیتی سنتر اصفهان که در جنوب شهر اصفهان قرار گرفته است، به وجود آمده است تا مردم اصفهان از خدمات خوب اسنپ مارکت بهره ببرند و مانند شهرهای پیشرفته جهان از خدمات آنلاین فروشگاه های مجازی استفاده کنند و با تمام وجود پیشرفت تکنولوژی را در دستان خود احساس کنند و از اینکه این پیشرفت ها در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد به نفع اقتصاد خانواده بهره ببرند.

شهر اصفهان با اینکه ظاهر تاریخی دارد، اما یک شهر صنعتی به شمار می رود، به همین دلیل دارای جمعیت بالایی نیز هست که باید خدمات زیادی را به آنها ارائه داد. هایپراستار اصفهان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای ایران است اما ایجاد فروشگاه های مجازی ضمن اشتغال ‌زایی برای این شهر بزرگ و پر جمعیت باعث می شود که مردم کمتر از خانه‌های خود بیرون بیایند و به این ترتیب از ترافیک بیهوده هم جلوگیری می شود.

چه اجناسی در این مارکت بزرگ وجود دارند؟

اسنپ مارکت به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازمندی های یک خانوار را برطرف سازد ، بنابراین اجناسی که در اسنپ مارکت وجود دارد دربرگیرنده تمام نیازهای خانه است. زمانی که شیوه های سنتی و قدیمی خرید کردن را انتخاب می کنید،‌ اگر شما بخواهید نان تهیه کنید، باید به نانوایی بروید و یا اگر گوشت بخواهید باید به قصابی مراجعه کنید و برای تهیه میوه نیز باید به یک میوه فروشی که دارای میوه های مختلف و گوناگون و در عین حال با کیفیت است مراجعه کنید اما با انتخاب اسنپ مارکت، تنها کافی است که برنامه موبایل اسنپ مارکت را در گوشی تلفن همراه خود نصب کنید تا با استفاده از آن تمام نیازهایی را که در طول روز با آن برخورد می کنید، برطرف شود .

مزایای استفاده از اسنپ مارکت

استفاده از فروشگاه مجازی اسنپ مارکت دارای مزایای بی شماری است که از مهم ترین آنها می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه و استفاده از تخفیف اولین خرید مشتریان اشاره کرد. اگر برای خرید از خانه بیرون نیایید، نیازی نیست که ماشین خود را روشن کنید و سوخت بیهوده مصرف نمایید و همچنین موتور ماشین خود را در ترافیک سنگین شهری مستهلک کنید و اصطلاحاً ماشین خود را به خرج بیاندازید. همچنین اگر ماشین ندارید و از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید، دیگر نیازی نیست که با پرداخت هزینه تاکسی یا اتوبوس به جیب خود ضرر بزنید. زمانی را هم که صرف خرید کردن از مغازه های کنار خیابان هدر می دهید را می توانید در کنار خانواده خود بگذرانید و به کارهای عقب مانده خود برسید و یا اینکه به شغل خود بپردازید.

در هر صورتی این مسئله به اقتصاد خانواده کمک بسیار زیادی می کند. در دراز مدت می ‌تواند از نظر اقتصادی بسیار به نفع شما و خانواده شما تمام شود. ضمن اینکه راه اندازی فروشگاه های مجازی خود باعث ایجاد اشتغال می گردد که این امر به اقتصاد کل جامعه کمک می نماید و باعث می شود که بیکاری در کشور به سطح پایینی بیاید.

کیفیت خدمات اسنپ مارکت

بسته بندی‌ کالاهایی که شما از اسنپ مارکت خریداری می کنید، بسیار خوب و مناسب است. همچنین افرادی که بسته بندی آنها را انجام می دهند، از لباس‌های کاملاً ضدعفونی شده استفاده می کنند و از نظر بهداشتی اصول و قواعد را رعایت می کنند و همیشه از ماسک و دستکش استفاده می نمایند و در عین حال بسته ها به موقع و سالم و با تفکیک اصولی کالاهای خوراکی از کالاهای آرایشی و بهداشتی به دست شما خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی