ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

حمل بار بهداشتی با نوبار!

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم نگرانی‌هایی نسبت به اصول بهداشتی دارند. در کار باربری نیز این نگرانی دوچندان می‌شود. حمل بار بدون آسیب و ضدعفونی شده می‌تواند دغدغه مردم را رفع کند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم نگرانی‌هایی نسبت به اصول بهداشتی دارند. در کار باربری نیز این نگرانی دوچندان می‌شود. حمل بار بدون آسیب و ضدعفونی شده می‌تواند دغدغه مردم را رفع کند. شرکت نوبار با ارائه خدمات نوین باربری، تلاش می‌کند سرویس‌های متنوعی را به مردم ارائه دهد.

نوبار یک شرکت استارتاپی در زمینه اسباب کشی است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یکی از وظایف این شرکت محسوب می‌شود. کارگران با داشتن ماسک و دستکش، کارهای حمل بار را انجام می‌دهند. نوبار خدمات نوین خود را در قالب یک اپلیکیشن هوشمند در اختیار کاربران قرار داده است.

اپلیکیشن حمل بار نوبار

اپلیکیشن نوبار سرویس‌های متنوعی را در اختیار کاربران گذاشته است. سرویس‌های کامیون، وانت، نیسان و کارگرهای خدماتی برای انجام کارهای حمل بار فراهم شده است. کاربران می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن نوبار، سرویس مورد نظر خود را درخواست دهند.

نحوه کار با اپلیکیشن نوبار

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند اپلیکیشن نوبار را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و کافه بازار دریافت کنند. کاربران آیفون نیز می‌توانند با استفاده از وب اپلیکیشن نوبار، اقدام به ثبت سفارشات خود کنند. با نصب اپلیکیشن، کاربران می‌توانند مبدأ و مقصد خود را برای انجام حمل بار تعیین کنند. سپس، نوع سرویس و مقدار بار خود را ثبت خواهند کرد. اپلیکیشن نوبار با استفاده از هوش مصنوعی، قیمت نهایی را برای کاربر تعیین خواهد کرد.

رزرو آنلاین اتوبار

اپلیکیشن نوبار دارای قابلیت رزرو اتوبار است. کاربران می‌توانند سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند. کافی است، با استفاده از اپلیکیشن روز و تاریخ اسباب کشی را ثبت کنند. تیم باربری برای انجام حمل بار، در تاریخ مشخص شده، به محل اسباب کشی اعزام خواهند شد. لازم به ذکر است، کاربران می‌توانند برای سرویس کامیون، دستگاه ضدعفونی کننده درخواست بدهند.

خدمات حمل بار

نوبار نسبت به تقاضای کاربران، خدمات مختلفی را در نظر گرفته است. خدمات نوین نوبار برای آسودگی خاطر کاربران نسبت به حمل بار ایجاد شده است. یکی از خدمات مهم نوبار، ارسال اتوبار به همراه کارگر است. لازم به ذکر است، این قابلیت نسبت به شرکت‌های مشابه یک مزیت محسوب می‌شود.

معرفی انواع کارگرهای خدماتی

شرکت نوبار کارگرهای خدماتی مختلفی برای حمل بار ایجاد کرده است. کارگران به سه دسته فنی، بسته بندی و چیدمان تقسیم می‌شوند. کارگران فنی، افرادی توانا برای انجام کارهای فنی مانند نصب پرده و شیرآلات آماده خدمت‌رسانی به کاربران هستند. کاربران باربری، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، بارها را بسته بندی می‌کنند. و در آخر، کارگران چیدمان وظیفه حمل بار و اثاثیه کاربران را برعهده دارند. آنها در کار چیدمان اثاثیه آماده کمک به کاربران هستند.

خدمات ارزان و بدون انعام

نوبار نسبت به دیگر شرکت‌های مرتبط با اسباب کشی، با نرخی ثابت به مقدار ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران، هزینه اسباب کشی را برای کاربران تعیین می‌کند. شایان ذکر است، تمامی قیمت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی محاسبه می‌شود. نوبار هیچ انعامی نسبت به باربری دریافت نمی‌کند. اگر هنگام حمل بار، با درخواست انعام از سوی تیم باربری شدید، لطفا در سریع‌ترین زمان به واحد پشتیبانی نوبار اطلاع دهید.

شرکت نوبار تلاش می‌کند کارهای باربری کاربران را آسان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به شماره ۸۸۸۷۴۵۹۸ با واحد پشتیبانی نوبار تماس بگیرید. تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات کاربران محترم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • itookan
    itookan | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    عنوان باید میشد
    حمل بهداشتی بار با نوبار

مطالب پیشنهادی