ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سریع‌ترین روش فروش خودرو در ایران

روش‌های مختلفی برای فروش خودرو وجود دارند؛ مثل سپردن خودرو به نمایشگاه ماشین، مراجعه به بازارهای خرید و فروش، آگهی کردن خودرو و ... که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اما حرفه‌ای ترین روش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روش‌های مختلفی برای فروش خودرو وجود دارند؛ مثل سپردن خودرو به نمایشگاه ماشین، مراجعه به بازارهای خرید و فروش، آگهی کردن خودرو و ... که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اما حرفه‌ای ترین روش فروش خودرو که در کشورهای خارجی رواج دارد، روشی است که فروشنده فقط با 1 تماس، صفر تا 100 فرآیند فروش خودرو را به یک متخصص می‌سپارد که در ایران به این روش «فروش سفارشی» گفته می‌شود.

 

همراه مکانیک اولین شرکتی است که طرح فروش سفارشی را در ایران اجرا کرد. این شرکت کار خود را از 7 سال پیش با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرده تا به امروز که توانسته بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس کند. تجربه حاصل از شرکت در 150هزار معامله خودرویی تا به امروز به این شرکت کمک کرده تا بتواند 85536 خودرو را برای صاحبانشان کاملا بدون هزینه بفروشد.

چطور 85536 خودرو با استفاده از طرح فروش سفارشی فروخته شدند؟!

روش فروش خودرو سفارشی برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد، فرصت کافی برای طی فرایند زمان‌بر فروش خودرو از آگهی کردن خودرو گرفته تا پاسخگویی به تماس‌های متعدد و جلسات بازدید از خودرو را ندارند، بسیار با اهمیت است. در این روش فروشندگان قادر خواهند بود که به صورت بدون هزینه و فقط با 1 تماس تلفنی خودرو خود را بفروشند.

برای فروش سفارشی خودرو کافیست روی این لینک ثبت سفارش فروش در سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com کلیک کنید:

۱. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و هماهنگی جهت بازدید از خودرو و انجام کارشناسی خودرو انجام می‌شود.

۲. کارشناس اول همراه مکانیک در محل مدنظر مالک حاضر شده، خودرو را از نظر فنی، بدنه و آپشن‌ها به صورت کامل کارشناسی کرده و اطلاعات دقیق خودرو و مالک را ثبت می‌کند. در این مرحله یک گزارش کامل کارشناسی از خودرو شما تهیه می‌شود.

۳. قیمت‌گذاری دقیق خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و قیمت روز بازار انجام شده و به مالک پیشنهاد می‌شود تا در نهایت فروشنده بتواند قیمت خودرو را منصفانه تعیین کند. این قیمت قطعا بالاتر از قیمت پیشنهادی توسط دلالان و بنگاه‌هاست.

۴. آگهی فروش خودرو در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران از جمله نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک منتشر می‌شود. خودرو شما در این نمایشگاه روزانه به 200هزار بازدیدکننده سایت و اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد.

۵. یک مشاور فروش حرفه‌ای به خودرو شما اختصاص داده شده که به تمام تماس‌ها پاسخ می‌دهد، با خریداران هماهنگ می‌کند و فقط خریداران واقعی را برای بازدید از خودرو می‌فرستد.

  1. در صورت پسند خریدار و رضایت مالک، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می‌شود. بابت همین گزارش یک ضمانت کارشناسی با پرداخت خسارت تا 7 روز به خریدار خودرو داده خواهد شد.
  2. در نهایت یک کارشناس حقوقی از طرف شرکت اعزام شده تا قولنامه را با رعایت تمام مسائل حقوقی در محل خودرو بنویسد. برای بعضی از خودروها امکان تعویض پلاک توسط همراه مکانیک نیز وجود دارد تا مالک حتی برای تعویض پلاک هم از منزل خود خارج نشود.

تا‌به‌حال 85536 نفر خودرو خود را با این روش فروخته‌اند، اگر شما می‌خواهید نفر بعدی باشید همین الان وارد این لینک شوید و درخواست خود را ثبت کنید. راستی در ویدئو زیر نیز می‌توانید روند کاری کارشناسان شرکت همراه مکانیک را از نزدیک ببینید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی