ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قیمت گیفت کارت

در این مطلب به بررسی قیمت گیفت کارت و عوامل موثر بر افزایش قیمت آن می پردازیم. معمولا افرادی که با گیفت کارت ها سرو کار دارند و استفاده آنها از گیفت کارت زیاد است ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مطلب به بررسی قیمت گیفت کارت و عوامل موثر بر افزایش قیمت آن می پردازیم.

معمولا افرادی که با گیفت کارت ها سرو کار دارند و استفاده آنها از گیفت کارت زیاد است به دنبال گیفت کارت های معتبر هستند . اما دومین نکته مهم برای خرید ،قیمت گیفت کارت می باشد که این مورد هم برای افراد بسیار مهم است و همه افرادی که از این کارت ها استفاده می کنند بدنبال بهترین گزینه هم از نظر قیمت و هم از نظر معتبر بودن گیفت کارت می گردند.

فروشگاه ماتریکس گیم یکی از آن  فروشگاه های معتبر و ارزان قیمت خرید گیفت کارت هست که شما می توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه انواع گیفت کارتهایی که به دنبالشان می گردید را تهیه کنید. یکی دیگر از مواردی که به این فروشگاه برتری می دهد این است که قیمت محصولات این فروشگاه بسیار مناسب و ارزان است .

چند مورد از گیفت کارت های پر فروش

اپل آیتونز: یکی از پر خرید ترین گیفت کارت های دنیا گیفت کارت اپل itunes است که طرفداران بسیار زیادی دارد . به همین دلیل بعضی از فروشگاه های گیفت کارت از این فرصت استفاده می کنند و قیمت های بسیار زیادی برای خرید گیفت کارت اپل itunes  دریافت می کنند و این امر باعث ناخوشایندی و نارضایتی کاربران شرکت اپل شده است. اما فروشگاه ماتریکس گیم این مشکل راهم برطرف کرده و این گیفت کارت ها را با قیمت های باور نکردنی در اختیار مشتریان خود و کاربران اپل گذاشته است .

پلی استیشن: یکی دیگر از پر فروش ترین گیفت کارتهای دنیا گیفت کارت پلی استیشن است که این گیفت کارت هم علاقه مندان بسیار زیادی دارد اما بدلیل بالا رفتن قیمت دلار قیمت این گیف کارت ها بسیار بالا رفته و این امر باعث نگرانی های شدیدی برای کاربران پلی استیشن 4 شده است . فروشگاه ما این مشکل را هم مدیریت کرده است و این گیفت کارت را هم با بهترین قیمت به مشتریان و کاربران پلی استیشن عرضه می کند .

گران ترین گیفت کارت های موجود

همانطور که گفتیم امروزه بخاطر بالا رفتن نجومی دلار و یورو قیمت گیفت کارت ها بسیار افزایش یافته است که در این خصوص می شود از گیفت کارت گوگل پلی 100 یورویی آلمان که یکی از گرانترین گیفت کارت های موجود در بازار است نام برد .

دلایل افزایش قیمت گیفت کارت

چند دلیل برای افزایش قیمت گیفت کارت وجود دارد که باعث بالا رفتن قیمت گیفت کارت می شود. یکی از مهمترین دلیل ها افزایش قیمت دلار، یورو و... می باشد . چون قیمت گیفت کارت ها رابطه مستقیم با قیمت دلار و یورو دارد . و هر تغییر کوچک یا بزرگی در این زمینه میتواند باعث افزایش یا کاهش قیمت گیفت کارت شود .

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت گیفت کارت افزایش خرید گیفت کارت است . هنگامی که یک گیفت کارت محبوبیت زیادی پیدا کند و فروش بالایی داشته باشد فروشگاه ها و توزیع کننده این گیفت کارت ها بخاطر سود بیشتر و بالاتر قیمت گیفت کارت را افزایش می دهند چون اطمینان دارند که محصولشان محبوب است و بالابردن قیمت در فروششان تاثیری نمی گذارد . این دو مهمترین دلایل افزایش قیمت گیفت کارت هاست . مانند گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت های گوگل پلی استور.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی