ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید محصولات لاجیتک و تسکو از فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای لپ تاپ و یا کامپیوتر خود، چندین لوازم جانبی مانند موس و کیبورد، هارد اکسترنال، کابل‌های رابط و تبدیل و ... خریداری نمایید. برای خرید، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای لپ تاپ و یا کامپیوتر خود، چندین لوازم جانبی مانند موس و کیبورد، هارد اکسترنال، کابل‌های رابط و تبدیل و ... خریداری نمایید. برای خرید، احتمالا یا به صورت حضوری به پاساژها مراجعه می‌کنید و یا از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده خواهید کرد؛ اما از کدام سایت؟! با سرچ کلمه موس و کیبورد در گوگل، با هزاران سایت مختلف روبرو می‌شوید که هر کدام قیمت‌ها و شرایط فروش و ارسال خاص خود را دارند. بنابراین تصمیم گرفتیم شما را با یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه لوازم دیجیتال یعنی “ ایزی مارکت ” و دو برندی که جدیدا به سبد محصولی خود اضافه کرده است، آشنا نماییم.

ایزی مارکت، حس خوب خرید اینترنتی

ایزی مارکت در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه فروش مودم و تجهیزات شبکه آغاز کرد؛ اما دیری نگذشت که بدلیل استقبال بی نظیر و تحقق شعار حس خوب خرید اینترنتی، اقدام به گسترش روزافزون سبد محصولی خود کرد. در همین راستا محصولات برند لاجیتک و تسکو به این سایت فروشگاهی اضافه شده تا طیف وسیعی از لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ با انواع قیمت‌ها و مدل‌ها در اختیار کاربران آن قرار گیرد.

لاجیتک، نامی آشنا در بازار کامپیوتر

حتی اگر یک بار هم قصد خرید موس و یا کیبورد داشته‌اید، احتمالا نام برند Logitech را شنیده و کیفیت محصولات این برند را از نزدیک لمس کرده‌اید! بدون هیچ شکی لاجیتک را می توان یکی از پیشتازان عرصه تولید لوازم جانبی در جهان دانست و اگر بخواهیم کمی درباره این محصولات صحبت کنیم قطعا اولین مولفه مشترک در میان تمامی آن‌ها، کیفیت ساخت و طول عمر بسیار زیاد است. شاید در نگاه اول قیمت محصولات لاجیتک کمی بالا به نظر برسد، اما با توجه به ویژگی‌های فنی و ظاهری و همچنین متریال بکار رفته در ساخت آن‌ها، این اختلاف قیمتی خیلی دور از ذهن و آزار دهنده نخواهد بود. بنابراین اگر به دنبال محصول با کیفیت و طول عمر بالا هستید، جز برند لاجیتک به چیز دیگری فکر نکنید! شما می‌‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ایزی مارکت، انواع موس و کیبوردهای لاجیتک را مشاهده و مشخصات فنی آن‌ها را به صورت کامل مطالعه نمایید.

با تسکو قیمت را در کنار کیفیت تجربه کنید

اما کمی هم راجع به محصولات خوش قیمت بازار صحبت کنیم. تسکو یک برند ایرانیست که طی چند سال اخیر با ارائه محصولات با کیفیت و خوش قیمت، سهم بسیار بزرگی از بازار لوازم جانبی ایران را از آن خود کرده است. احتمالا همین حالا که این متن را می خوانید، اگر به دور و اطراف خود نگاه کنید حتما با یکی از محصولات این برند روبرو خواهید شد. این همه گیری، بر خلاف تصورات عمومی جامعه نسبت به برندهای ایرانی، نشان دهنده کیفیت مناسب این محصولات می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید با کمترین قیمت، محصولی مناسب و ماندگار در اختیار داشته باشید، همین حالا به سراغ محصولات برند تسکو بروید و با اطمینان خاطر آن‌ها را برای کسب و کار و یا منزل خود انتخاب نمایید. ایزی مارکت که یکی از نمایندگان فروش رسمی محصولات تسکو محسوب می‌شود، در دسته بندی‌های موس و کیبورد، کول پد، هدست و هندزفری ، کابل شارژر و ... اقدام به فروش تعداد بسیار زیادی از محصولات این شرکت کرده است.

اگر قصد مشاهده مشخصات فنی، مشاوره و یا خرید محصولات این برند‌ها را دارید، هم اکنون سری به وب سایت ایزی مارکت بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی