ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در کمپین محصولات تحت تعقیب بامیلو شرکت کنید و مژدگانی بگیرید [رپورتاژ آگهی]

فروشگاه های آنلاین کالا طی سال های اخیر، نعمت بسیار بزرگی برای مردم بوده اند. اگر در گذشته برای خرید مایحتاج خود مجبور به خروج از خانه و سرگردانی در میان مغازه ها بودید،‌ این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه های آنلاین کالا طی سال های اخیر، نعمت بسیار بزرگی برای مردم بوده اند. اگر در گذشته برای خرید مایحتاج خود مجبور به خروج از خانه و سرگردانی در میان مغازه ها بودید،‌ این روزها می توانید با آسودگی خیال در خانه بنشینید، به سادگی چند اشاره خریدتان را در فروشگاه های اینترنتی انجام داده و چند ساعت بعد وسیله مورد نظر را دم درب منزل خود تحویل بگیرید.

بامیلو به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین کالا در کشور، با تنوع عظیمی که در سبد کالای خود به مشتری ارائه کرده می تواند یکی از بهترین انتخاب های این روزهای شما برای خرید اجناس به صورت اینترنتی محسوب شود.

تیم بامیلو از ابتدای کار همیشه ادعا داشته که در تمام دسته های کالا، از لوازم الکترونیکی گرفته تا محصولات حوزه مد و زیبایی «بهترین قیمت ها در بازار آنلاین» را به مشتریان خود ارائه می کند. به همین خاطر اخیرا رویداد ویژه ای به نام «کمپین محصولات تحت تعقیب» را در وبسایت خود راه اندازی کرده تا این ادعای بزرگ را به اثبات رساند.

از این پس در صورت جستجوی تمامی فروشگاه های آنلاین سراسر کشور، اگر محصولی یافتید که قیمتی ارزان تر از نمونه مشابه در وبسایت بامیلو داشت، می توانید با شرکت در کمپین محصولات تحت تعقیب این موضوع را با بامیلو در میان گذاشته و به ازای اختلاف قیمتی که میان آن دو یافته اید، مژدگانی بگیرید.

رویه کار هم بسیار ساده است. کافیست با مراجعه به صفحه ویژه کمپین، اطلاعات کامل محصول ارزان تر که در فروشگاه های دیگر دیده اید را در فرم این صفحه وارد کنید تا به ازای میزان این اختلاف قیمت، بامیلو دو برابرش را به شما مژدگانی بدهد.

به طور مثال، اگر موبایلی در بامیلو 600 هزار تومان قیمت گذاری شده و شما عین همان محصول را در وبسایتی دیگر با قیمت 590 هزار تومان پیدا کنید، دو برابر این اختلاف ده هزار تومانی (یعنی بیست هزار تومان) به عنوان مژدگانی به شما تعلق خواهد گرفت.

بنابراین بامیلو با راه اندازی این کمپین نه تنها خودش را مدعی ارائه کننده بهترین قیمت در بازار آنلاین می داند، بلکه فروشگاه های رقیب را هم در قیمت گذاری محصولات به رقابت دعوت می کند. با این وعده وسوسه برانگیز، شکی نیست که کمپین ویژه بامیلو با استقبال گسترده مشتریان این مجموعه روبرو خواهد شد و از آن سو طرفداران فروشگاه های آنلاین دیگر را به خرید از این مجموعه تشویق خواهد کرد.

در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی و عدم وجود ثبات قیمت در بازار فروشگاه های آنلاین، مجموعه ای برنده است که باکیفیت ترین کالاها از تمام دسته ها را با ارزان ترین قیمت و حداقل بهره به مشتریان خود ارائه کند. بامیلو این موضوع را به خوبی متوجه شده، به همین خاطر با راه اندازی کمپین های تشویقی این چنینی در تلاش است تا هر چه بیشتر از رقبای خود در این حوزه فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • veto19
    veto19 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    5 قلم کالا خریدم 3 قلم آن را مجبور شدم مرجوع کنم یکی را اشتباه فرستادن دوتای دیگر هم تاریخ انقضای آنها رو به پایان بود شامپویی که 3 سال تاریخ مصرف دارد 6 ماه مانده که تاریخ انقضا تمام شود فرستادن یه ریمل هم خریدم تاریخ تولید دو سال پیش این لوازم آرایشی تو کوچه های فرعی اجناس با مهلت مصرف بیشتری دارند معلومه باید رو چنین کالاهایی هیچ فروشگاهی به گرد پاشون نرسه

  • سـیزده 66
    سـیزده 66 | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    در جشنواره مشترکی که با ایراسنل داشتند یک مودم خریدم که بعد از 3هفته به دستم رسیدم برخورد اپراتورها هم بسیار ضعیف بود و اصلا خودشون رو مقصر نمیدونستند بابت این تاخیر.

  • H A M E D
    H A M E D | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    همه چیز قیمت نیست. خدمات و کیفیت خدمات دیجیکالا غیر قابل مقایسه هست با بامیلو. از دیجیکالا یه جنس میخری فردا یا فوقش دو روز بعد دستت میرسه. اما یه بلوز آستین بلند از بامیلو خریدم قشنگ بعد دو هفته دستم رسید. خودشون نوشته بودن برای شهرستان در ۷-۸ روز کاری
    بامیلو فقط تعداد محصولاتش زیاده

    • u3f_uah2006
      u3f_uah2006 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      درسته.بامیلو فقط واسطه هست .ساز و کارش مثل آمازون هست.طولانی بودن در بعضی مواقع طبیعی هست ولی عوضش با قیمتی کمتر میخرید که توی شهر نمیشه پیدا کرد.من یک کتانی خریدم نصف قیمت بازار ولی 6 روزه رسید.تو بلک فرایدی عالیه خرید از بامیلو

  • muhammad
    muhammad | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    cool!

  • BVB
    BVB | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا کار بی‌نظیریه. تنها باریه ک میبینم واقعا رقابت ایجاد شده

مطالب پیشنهادی