ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه با ایونت مارکتینگ فروش خود را بیشتر کنیم

وبینارها کنفرانس‌های زنده ویدئویی هستند که بینندگان آن از سراسر جهان امکان شرکت در آن را خواهند داشت. وبینار که از ترکیب دو کلمه وب و سمینار ساخته شده می‌تواند به یک کارگاه آموزشی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وبینارها کنفرانس‌های زنده ویدئویی هستند که بینندگان آن از سراسر جهان امکان شرکت در آن را خواهند داشت. وبینار که از ترکیب دو کلمه وب و سمینار ساخته شده می‌تواند به یک کارگاه آموزشی در اینترنت تشبیه شود. در برخی وبینارها فرد برگزارکننده را می‌بینید و برخی دیگر با نمایش اسلایدها و تصاویر در حین صحبت کردن، وبینار را برگزار می‌کنند. ویژگی اصلی وبینار برای شرکت‌کنندگان آن قابلیت پرسش و پاسخ زنده درباره موضوع ارائه شده است. وبینارها اهداف مختلفی از جمله اهداف آموزشی یا بازاریابی را دنبال می‌کنند. بنابراین این کنفرانس‌های آنلاین هم می‌توانند برای صاحبان کسب‌وکار در راه معرفی محصول یا خدماتشان و هم در زمینه اهداف آموزشی کاربرد داشته باشند.

وبینار مارکتینگ

همانطور که اشاره شد کاربرد وبینار و هدف از برگزاری آن ممکن است متنوع و متفاوت باشد. ممکن است شما یک بازاریاب باشید یا یک استاد دانشگاه و یا صاحب یک برند. در این صورت یا قصد دارید مخاطب را به مشتری تبدیل کنید و یا به آن‌ها چیزی بیاموزید. به این فرآیند وبینار مارکتینگ گفته می‌شود. به دلیل وجود تنوع در کاربرد وبینار نمی‌توان یک نسخه واحد برای آن تعیین نمود. در ادامه به برخی از موارد مطرح وبینار مارکتینگ اشاره می‌شود:

معرفی جدیدترین محصول یا خدمات

فرض کنید دارای یک شرکت تولید نرم‌افزارهای آموزشی هستید و یک محصول جدید و کاربردی تولید کرده‌اید. برای این‌که مخاطبان خود را با محصول و نحوه استفاده از آن آشنا کنید می‌توانید از امکان برگزاری وبینار استفاده نمایید. این کار همچنین می‌تواند باعث افزایش مشتری برای محصول و برند شما شده و اشتیاق خرید از شما را افزایش دهد.

تولید لید (سرنخ)

تولید لید یا سرنخ در کسب‌وکارها موضوعی حائز اهمیت است. ایجاد لید به معنای هدایت خریدار احتمالی به سمت مشتری شدن است. یکی از راه‌های توین تولید لید برای بازاریاب‌ها استفاده از امکانات وبینار است. این کار می‌تواند به تولید لید باکیفیت و مشتریان ارزشمندی منتج شود. ضمن این‌که معمولا این فرآیند با گرفتن اطلاعاتی مانند ایمیل از طریق سایت شما فراهم می‌شود و همین ابزار می‌تواند برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی و حفظ ارتباط با مشتری استفاده شده و موثر واقع شوند.

تعامل با مخاطب‌ها

از آن‌جا که وبینار دارای ویژگی برتر امکان تعامل مستقیم و زنده با مخاطب است، استفاده از آن می‌تواند به‌طور کارآمد و موثرتری به تقویت روابط با مخاطبان و مشتریان منجر شود. به عنوان مثال وقتی شما مشتری خود را درباره کاربرد محصول راهنمایی می‌کنید، در جلب اعتماد او موفق‌تر خواهید بود و همین موضوع عامل افزایش وفاداری به برندتان خواهد شد.

معرفی تخصص خود به مخاطبان

برندسازی شخصی یکی دیگر از کاربردهای وبینار است. اگر در زمینه آموزشی فعالیت می‌کنید، برگزاری یک وبینار مفید می‌تواند افراد زیادی را به شرکت در وبینارهای آینده تشویق کند و همین موضوع راه را برای پیشرفت شما و حتی شناخته شدنتان به عنوان یکی از رهبران فکری در زمینه کاری خود هموار می‌کند.

سرویس لحظه‌نگار

«لحظه‌نگار» یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین سرویس‌های ارائه خدمات پخش زنده ویدئویی رویدادهاست. در حال حاضر کیفیت و امکاناتی که این پلتفرم در زمینه برگزاری آنلاین رویدادها ارائه می‌دهد در هیچ‌یک از سرویس‌های مشابه داخلی فراهم نیست. برخی از برترین ویژگی‌های این سرویس:

امکان فروش ریالی و ارزی

یکی از جذاب‌ترین خدماتی که لحظه‌نگار به شما ارائه می‌دهد امکان درآمدزایی به وسیله این سرویس است. شما می‌توانید با برگزاری وبینار به وسیله لحظه‌نگار، به‌صورت ریالی و ارزی درآمد کسب کنید و حداکثر تا ۳ روز پس از انجام این کار، مبلغ حاصل از آن را از سوی شرکت لحظه‌نگار دریافت نمایید. برای آگاهی از قیمت‌ها و یا در صورت داشتن کد تخفیف، برای اعمال آن پیش از استفاده از سرویس می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

عدم لزوم نصب افزونه یا نرم‌افزاری خاص

لحظه‌نگار برای ایجاد و برگزاری وبینار و نیز اتصال به اتاق به هیچ افزونه و نرم‌افزار جانبی خاصی نیاز ندارد.

امکان پیگیری کانال‌های مختلف

در لحظه‌نگار می‌توانید کانال‌های مختلف را پیگیری کنید، در میان رویدادها جستجو انجام دهید و بلافاصله پس از اتمام پخش زنده، بازپخش آن‌ها را مشاهده کنید.

دسترسی مدیریتی

لحظه‌نگار یک رسانه کاربرمحور است که بستر نرم‌افزاری برای برگزاری رویداد زنده را فراهم می‌کند. بنابر این پس از ایجاد رویداد، برای مدیریت برنامه زنده، دسترسی‌های مدیریتی به شما ارائه خواهد شد.

مکانیزم امنیتی

استفاده از چند مکانیزم امنیتی برای حفظ حریم خصوصی نیز عامل مهم دیگری است که اعتماد مخاطب را به استفاده از این سرویس جلب می‌کند.

کلاس مجازی و وبینار را راحت‌تر و باکیفیت‌تر از همیشه برگزار کنید

لحظه‌نگار همواره در تلاش است تا یک سرویس پایدار و مطلوب با تجربه کاربری خوب ارائه دهد و نیازهای کاربران را به‌طور کامل رفع کند. به منظور برگزاری آنلاین کلاس‌ها امکان فروش بلیت نیز به صورت آنلاین فراهم است. همچنین لحظه‌نگار به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای مدارس و دانشگاه‌ها ۵۰ درصد تخفیف درنظر گرفته است. برای دریافت کد تخفیف، با پشتیبانان لحظه نگار تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی