ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین شرکت‌های «ثبت برند» در ایران

ثبت برند به صورت قانونی نام تجاری شما را از سوءاستفاده‌های احتمالی در امان می‌دارد. تمام تولیدکنندگان برای حفظ منافع مادی و معنوی محصول خود باید برند خود را به ثبت برسانند. همچنین برای انجام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ثبت برند به صورت قانونی نام تجاری شما را از سوءاستفاده‌های احتمالی در امان می‌دارد. تمام تولیدکنندگان برای حفظ منافع مادی و معنوی محصول خود باید برند خود را به ثبت برسانند. همچنین برای انجام تبلیغات مؤثر ضروری است که برند شما ثبت شده باشد. اگر مشکلاتی از قبیل کپی برند یا لوگوی شما پیش بیاید، تنها در صورتی قادر خواهید بود دست به اقدامات قانونی بزنید که برند خود را ثبت کرده باشید. روند رو به رشد ثبت برند در ایران سبب شده است که شرکت‌های ثبت برند نیز رشد فراوانی داشته باشند. در این مقاله، به معرفی بهترین شرکت‌های ثبت برند در ایران می‌پردازیم. کیفیت سامانه‌ها و رضایت مشتریان معیار انتخاب این شرکت‌ها بوده است.

آسان‌ثبت

«آسان‌ثبت» یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ثبتی در ایران است. متخصصان و وکلای باتجربۀ این مجموعه با همکاری تیم جوان و خلاق مهندسی توانسته‌اند سامانه‌ای تخصصی را طراحی کنند که بی‌اشکال‌ترین و دقیق‌ترین سامانه در حوزه ثبت است. تمام مراحل ثبت برند در این شرکت به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم با تمام نهادهای مرتبط موجب شده است که کارها در کمترین زمان ممکن انجام شود. هزینه تمام خدمات ثبتی در سامانه ثبت برند آسان‌ثبت شفاف و روشن درج شده است و هیچ هزینه جانبی دیگری از شما اخذ نخواهد شد. این مؤسسه توانسته است طی سالیان رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را به دست آورد و حتی شاید بتوان گفت «آسان‌ثبت» بهترین شرکت ثبت برند در ایران است.

نشانی: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، میدان شیخ بهایی، جنب بانک رفاه، برج صدف، طبقه ۶، واحد ۶۲

شماره تماس: ۸۸۶۱۸۲۶۱-۰۲۱ و ۴۳۴۹۸-۰۲۱

آدرس وبسایت: asansabt.com

های‌ثبت

سامانه تخصصی ثبت برند و علائم تجاری های‌ثبت با کارشناسان مجرب خود آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر ایران است. هدف این شرکت خدمت‌رسانی به مدیران شرکت‌ها و مؤسسات با بهره‌گیری از فناوری‌های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است. همچنین با نیازسنجی انجام گرفته توسط این شرکت، برای انجام تمام کارها ابتدا استعلام گرفته می‌شود و سپس قرارداد بسته می‌شود تا بتوان کارهای محوله را در کمترین زمان و با حداقل هزینه و بهترین کیفیت انجام داد. این مجموعه با تجربۀ پانزده سال فعالیت در این حوزه و همکاری با مشتریان گوناگون رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده است.

آدرس: چهارراه جهان کودک، نبش خیابان بیست و پنجم گاندی، پلاک ۶۲، ساختمان ۲۹ آفریقا، طبقه ۵، واحد c

زمان کاری: شنبه تا چهارشنبه، ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰

شماره تماس: ۷۲۴۰۲-۰۲۱

آدرس وبسایت: hisabt.com

ملاصدرا

این مؤسسه یکی از شرکت‌های باسابقه در زمینه ثبت برند است. سی و چهار سال فعالیت در این حوزه موجب شده است که هلدینگ ثبتی و حقوقی ملاصدرا رزومه‌ای پربار در این کار داشته باشد. این مؤسسه با همکاری کارشناسان در زمینه‌های مختلف راه‌کارهایی برای ثبت برند مشاغل گوناگون ارائه می‌دهد و با حمایت از تولید ملی می‌کوشد به بهبود و رشد بازار و تجارت کشور کمک کند. این گروه علاوه بر ثبت برند و ثبت شرکت خدمات دیگری در زمینه‌های حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ و... نیز به مشتریان خود می‌دهد. این مجموعه با برندهای گوناگونی همکاری داشته است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به پاکسان، جرینگ و سان‌استار اشاره کرد.

نشانی شعبه مرکزی تهران: خیابان ملاصدرا، بعد از پل کردستان، پلاک ۹۲

تلفن: ۴۱۴۷۵۰۰۰-۰۲۱

آدرس وبسایت: sabtmollasadra.com

فکر برتر

سامانه تخصصی موسسه حقوقی فکر برتر رایکا با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف ثبتی آمادۀ ارائه خدمات به تمام هم‌میهنان است. این شرکت ثبت برند در تهران در زمینه‌های ثبت شرکت، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل‌وانتقال سهام شرکت‌های سهامی خاص و نقل‌وانتقال سهم‌الشراکه در شرکت‌های با مسئولیت محدود نیز فعالیت می‌کند. خط‌مشی این مجموعه ارائۀ خدمات سریع ثبتی و کسب رضایت مشتریان خود است. برای کسب اطلاعات در مورد هزینه‌های ثبت برند می‌توانید در ساعات اداری با آنها تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، نبش کوچه هشتم، پلاک ۳۴

شماره تماس: ۴۲۱۴۳-۰۲۱

آدرس وبسایت: companyregister.ir

ثبت کارا

شرکت ثبت برند کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری تأسیس شده است. این مجموعه دوازده سال سابقه فعالیت در این حوزه را داراست. این شرکت همچنین برای ارائه مشاوره در زمینه‌های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورت‌جلسه‌های شرکت، ثبت علائم و نام‌های تجاری نیز آمادگی‌های لازم را دارد. دادن انواع آگهی‌ها به روزنامه رسمی و ثبت شرکت‌های گوناگون در ایران از خدمات دیگر کارا ثبت است. این مجموعه می‌کوشد با استفاده از تجربیات وکلا، صاحب‌نظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی، خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

نشانی: میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن‌بست فرشید، پلاک ۸، واحد ۵

تلفن: ۸۸۸۸۰۰۰۶-۰۲۱

آدرس وبسایت: kararegister.com

ثبت فردا

شرکت ثبت فردا یکی از مؤسسات حقوقی فعال در حوزه ثبت برند در تهران است. خدمات این شرکت بسیار گسترده و در زمینه‌های گوناگون است. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به پلمپ دفاتر شرکت‌ها به صورت آنلاین، ثبت شرکت در مناطق آزاد، تنظیم صورت‌جلسه‌های گوناگون اشاره کرد. ثبت علامت‌های تجاری و طرح‌های صنعتی نیز از تخصص‌های این مجموعه است که ممکن است به صاحبان برندهای ثبت‌شده کمک شایانی کند. این مؤسسه به شرکت‌ها و برندهای گوناگونی خدمات‌رسانی کرده است که از جمله مشهورترین آنها می‌توان از این موارد نام برد: علی‌بابا، سافتلن، سوری‌لند، بانک آینده و پرپروک. همچنین ثبت فردا برای ارائۀ خدمات خود اپلیکیشنی طراحی کرده است که می‌توان آن را از بازار یا گوگل پلی یا اَپ‌استور دریافت کرد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، جنب بانک سپه، پلاک ۷۹

شماره تماس: ۴۳۹۳۳-۰۲۱

سامانه پیامکی: ۱۰۰۰۷۲۷

آدرس وبسایت: sabtefarda.com

هاناثبت

شرکت ثبتی هانا خدماتی مانند ثبت برند و علامت تجاری را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. مشاوران این مجموعه پیش از ارائه خدمات و در تمام مراحل انجام کارها پاسخگوی شما هستند. همچنین عقد قراردادهای دقیق موجب شده است که مشتریان بتوانند راحت‌تر به آنها اطمینان کنند. ثبت برند لاتین با ارائه کارت بازرگانی و ثبت لوگو و آگهی در روزنامه رسمی نیز از خدمات دیگر هانا هستند. این مجموعه طبق آخرین اعلام رسمی خود تا کنون بیش از هشت هزار مورد ثبت شرکت و برند انجام داده است. از مشتریان معتبر این شرکت ثبت برند در غرب تهران می‌توان به صرافی داریوش، چاله‌سرویس و دکتر تأمین اشاره کرد.

نشانی: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقۀ سیزدهم، واحد ۹

تلفن: ۴۴۲۸۸۳۶۱-۰۲۱

آدرس وبسایت: hanasabt.com

ثبت میزان

شرکت ثبت برند میزان در واقع یک استارتاپ خدمات اداری است که به عنوان مشاور کسب‌وکارها فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. این شرکت نوپا می‌کوشد به شکلی متفاوت و با بهره‌گیری از امکانات ارتباطی اینترنتی به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. ثبت برند در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن هدف اصلی این کمپانی است. خدمات موسسه میزان شامل ثبت انواع شرکت، ثبت تغییرات شرکت‌ها و مشاوره کسب‌وکار نیز می‌شود. سایت میزان به دلیل تمرکز مدیران آن بر خدمات از راه دور، طراحی بسیار کاربرپسندی دارد. البته اگر نیاز به مشاورۀ حضوری باشد، این شرکت کارشناسان خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به محل اعزام می‌کند. جوکار، تخفیفان، آواتک و هم‌آوا از مشتریان شناخته‌شدۀ میزان هستند.

آدرس: تهران، میدان توحید، ابتدای ستارخان، خیابان اکبریان آذر، پلاک ۱۲، طبقه سوم

تلفن: ۶۲۷۵۳۰۰۰-۰۲۱

آدرس وبسایت: sabt-ag.ir

ثبت مشهور

شرکت ثبت برند مشهور توسط یکی از وکلای پایه یک دادگستری در تهران تأسیس شده است. بنابراین فعالیت‌های مشاوره‌ای این مؤسسه بسیار قابل اطمینان است. همچنین خدمات ارائه شده از جانب این مجموعه کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام می‌گیرد. موسسه ثبت مشهور سال‌های زیادی است که در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، وکالت در دعاوی و مشاوره حقوقی و طلاق توافقی در سراسر ایران به فعالیت می‌پردازد. همچنین با دارا بودن کارشناسان مجرب و بهره‌مندی از وکلای پایه یک دادگستری خبره، تجربه‌ای به‌یادماندنی و لذت‌بخش از خدمات حقوقی و ثبتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. سایت مشهور نیز با انتشار مقاله‌های معتبر در زمینه‌های گوناگون به آگاهی‌رسانی در این حوزه می‌پردازد.

ساعت‌های کاری: شنبه تا چهارشنبه، ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه، ۹ الی ۱۴

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

تلفن (۱۲۰ خط): ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱

آدرس وبسایت: mashhoor.ir

تهران‌ثبت

موسسه حقوقی تهران‌ثبت برندی شناخته‌شده در زمینه فعالیت‌های حقوقی است. این مجموعه از مشاورانی با تحصیلات حقوقی و وکلای زبده و متخصص در امور مختلف استفاده می‌کند. ثبت برند در وب‌سایت تهران‌ثبت به آسانی انجام می‌گیرد. با وجود این، نرم‌افزار موبایل تهران‌ثبت نیز برای استفادۀ افراد حقیقی و حقوقی طراحی و منتشر شده است. کلیه امور ثبتی مربوط به ثبت برند و شرکت، انحلال شرکت، صورت‌جلسات مجامع، کد اقتصادی و پلمپ دفاتر، اخذ انواع ایزو، اخذ کارت بازرگانی، طرح صنعتی و اختراع، ثبت علامت تجاری، رتبه‌بندی امور مالی و مالیاتی در این اپلیکیشن انجام می‌گیرد. همچنین مشتریان تهران‌ثبت می‌توانند با مراجعه به آن به تنظیم صورت‌جلسه‌های خود بپردازند. این شرکت بین‌المللی در فرانسه، انگلیس، مالزی و سوئد نیز شعبه دارد.

نشانی دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، نبش خیابان ونک، برج اداری آسمان، طبقۀ ششم، واحد ۶۰۱ الی ۶۱۱

تلفن: ۴۳۹۰۲۰۰۰-۰۲۱

آدرس وبسایت: sabttehran.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ESMAEIL
    ESMAEIL | ۶ مهر ۱۳۹۹

    تهران ثبت یه شرکت کاملا کلاهبرداره گول تبلیغات رو نخورین همشون دزدن

مطالب پیشنهادی