ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در سورانو کالای پلمپ و غیر پلمپ را مرجوع کنید [رپورتاژ‌ آگهی]

مهمترین مشکل مشتریان در خرید از بازار یا اینترنت، تضمین برگشت کالای خریداری شده و استرداد وجه است که در بسیاری از موارد باعث عدم اعتماد مشتری می شود. در کشور ما یکی از سخت ترین کار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهمترین مشکل مشتریان در خرید از بازار یا اینترنت، تضمین برگشت کالای خریداری شده و استرداد وجه است که در بسیاری از موارد باعث عدم اعتماد مشتری می شود. در کشور ما یکی از سخت ترین کار ها بعد از خرید کالایی که رضایت شما را جلب نکرده، برگشت آن به تامین کننده است .

در بسیاری از موارد بعد از کلی تماس، یا کالای شما را پس نمی گیرند و یا اینکه آنقدر شرایط را برای برگشت کالا سخت می کنند که عملاً شما نمی توانید کالا را مرجوع کنید، درصورتی که این حق مسلم مشتری است که بتواند کالا را مرجوع کند.

فروشگاه اینترنتی سورانو شرایط برگشت کالا ها را تصحیح و سیاست بازگشت کالا را نه تنها برای محصولات پلمپ بلکه برای محصولات باز واستفاده شده (گارانتی دار یا بدون گارانتی ) بسیار ساده کرده است.  در حقیقت شما می توانید محصول را خریداری و استفاده و بعد از مدتی طولانی به سورانو برگشت دهید .حتی برای برگشت کالای خود نیاز نیست فاکتور خرید را به سورانو ارائه دهید و می توانید فاکتور را درصورتی که نیاز نداشتید دور اندازید.

photo_2016-05-29_17-54-59

(( نگران نباشید و دنبال بهانه ای برای برگشت کالای خود نگردید، سورانو، خریدار، محصولات خریداری شده، توسط شما است و با خیال راحت محصول را استفاده کنید.))

سورانو بخش جدیدی به سایت خود اضافه کرده است که همان محصولات برگشت داده شده از طرف مشتری، بعد از کارشناسی، در قسمت دست دوم ها ( سمساری) قرار داده می شود و مشتریان دیگر می توانند با مطالعه مشخصات کالا و مدت زمان مصرف شده، با قیمتی بسیار مناسب، کالای دست دوم را خریداری کرده و حتی بازهم آن کالای دست دوم را درصورت عدم رضایت به سورانو برگشت دهند.

میتوان گفت که این نوع برگشت کالا در ایران و در حال حاضر کاملا منحصر به فرد و مختص فروشگاه اینترنتی سورانو است.

از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی سورانو می توان به (( پیک رایگان و سریع )) برای تهران و خدماتی مانند ((سورپرایس)) و ((سورفریز)) جهت ارزانتر خرید کردن کالا ها اشاره کرد.

آدرس کانال تلگرام سورانو telegram.me/soorano

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی