ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

استقبال از اولین سیستم اسکوتر اشتراکی کشور در رویداد گردشگری پاک

جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ رویداد گردشگری پاک در هفته تهران برگزار شد. در این مراسم یوراید به عنوان اولین سیستم اسکوتر اشتراکی کشور حضور پیدا کرد. صبح جمعه یازدهم مهر ماه حجت نظری رئیس ستاد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ رویداد گردشگری پاک در هفته تهران برگزار شد. در این مراسم یوراید به عنوان اولین سیستم اسکوتر اشتراکی کشور حضور پیدا کرد.

صبح جمعه یازدهم مهر ماه حجت نظری رئیس ستاد سمن‌ها و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران و حسن خلیل آبادی دیگر عضو شورای شهر به همراه ۳۰۰ شهروند تهرانی با دوچرخه، اتوبوس برقی، ماشین برقی، اسکوتر و... مسیر گردشگری پاک را طی کردند. شرکت کنندگان در این مراسم از ابنیه قدیمی تهران مانند خانه تاریخی افشار، موزه خوشنویسی، خانه ملک الشعرای بهار، کلیسای یونانی‌ها و... بازدید کردند.

حمل و نقل پاک در تهران، با سیستم اسکوتر اشتراکی یوراید

در این مراسم یوراید بعنوان اولین سیستم اسکوتر اشتراکی در ایران حضور یافت و با استقبال عمومی شرکت کنندگان مواجه شد؛ هم‌چنین برخی علاقه‌مندان توانستند مسیرهای گردشگری از پیش تعیین‌شده را با استفاده از اسکوترهای برقی یوراید طی کنند و استفاده از این سیستم را تجربه کنند.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران و رئیس ستاد سمن‌ها که در این رویداد حضور داشت و پس از بازدید از سیستم اسکوتر اشتراکی یوراید از توسعه این سیستم جهت گسترش حمل و نقل پاک در شهر تهران استقبال کرد. عضو شورای شهر تهران امیدوار است که سیستم اسکوتر و دوچرخه اشتراکی یوراید به حل مشکلات شهری تهران کمک کند.

حمید مرادی مدیر توسعه محصول شرکت یوراید در این مراسم به  اهداف و چشم اندازهای این شرکت و هم چنین به جایگاه دوچرخه و اسکوترهای اشتراکی یوراید به عنوان مکمل سیستم حمل و نقل عمومی فعلی اشاره کرد. به گفته مدیر توسعه محصول یوراید راه اندازی چنین سیستم‌هایی در شهرهای مختلف کشور، نیازمند بکارگیری دانش تخصصی روز دنیا در حوزه میکروموبیلیتی و نیز در حوزه تکنولوژی است. خوشبختانه بخش‌های الکترونیکی، توسعه اپلیکیشن و بخش‌های عملیاتی یوراید توسط متخصصین این شرکت برپایه جدیدترین استاندارهای بین المللی صورت گرفته و یوراید در حال توسعه سیستم خود در شهر تهران است. حمید مرادی هم‌چنین بر اهمیت ایجاد زیرساخت و مسیرهای امن جهت عبور و مرور وسایل حمل و نقل پاک در سطح شهر تاکید کرد.

سیستم یوراید چیست؟

یوراید سیستم دوچرخه و اسکوتر اشتراکی در سطح شهر است و درواقع می‌تواند عنوان مکمل سیستم حمل و نقل عمومی فعلی بکارگرفته شود. دوچرخه‌ها و اسکوترهای اشتراکی یوراید همانطور که از نام آنها پیداست به صورت اشتراکی در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیازی به خریدن این نوع وسایل توسط شهروندان نیست. درواقع افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن یوراید از دوچرخه‌ها و اسکوترهای اشتراکی بعنوان وسایل نقلیه عمومی پاک استفاده کنند.

اپلیکیشن یوراید توسط متخصصین خود این شرکت و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده است. نحوه‌ی استفاده از این اپلیکیشن پیشرفته بسیار آسان است و تنها لازم است اپلیکیشن یوراید را دانلود و روی گوشی‌های همراه خود نصب کنید. شایان‌ذکر است تمامی مراحل پیدا کردن نزدیکترین دوچرخه یا اسکوتر اشتراکی، باز کردن قفل و پرداخت هزینه‌های سفر ازطریق اپلیکیشن یوراید انجام می‌پذیرد. پس از دسترسی به نزدیکترین اسکوتر یا دوچرخه‌ اشتراکی می‌بایست قفل آن را ازطریق اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه و QR CODE که روی اسکوتر و دوچرخه است باز کنید. پس از رسیدن به مقصد مورد نظر  می‌توانید بدون اینکه نگران جای پارک آن‌ها باشید در محل‌هایی که در پیاده روها مشخص شده اسکوتر یا دوچرخه را پارک کنید، سپس هزینه‌ی سفر را پرداخت کرده و بار دیگر با استفاده از  QR CODE و تلفن همراه خود اسکوتر یا دوچرخه اشتراکی را قفل کنید.

کارایی سیستم دوچرخه و اسکوترهای برقی هوشمند یوراید

به‌طورکلی سیستم یوراید به حمل و نقل پاک، حفظ محیط زیست، افزایش سرعت عبور و مرور و دسترسی پذیری و هم‌چنین به کاهش حجم سنگین ترافیک کمک می‌کند. دوچرخه و اسکوترهای برقی اشتراکی یوراید تردد در مسیرهای کوتاه را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کنند و نیازی نیست افراد مسیرهای کوتاه را پیاده طی کنند یا از خودرو استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید کلان شهر تهران یکی از آلوده ترین شهرهای ایران است و هر سال تعداد بسیاری از شهروندان تهرانی به بیماری‌های تنفسی و قلبی دچار می‌شوند. روزانه خودروهای بسیاری در سطح شهر تهران در حال رفت و آمد هستند و علاوه بر بروز آلودگی‌ها، موجب بار سنگین ترافیکی در سطح شهر نیز می‌شوند. به همین دلیل شرکت یوراید قصد دارد با اجرایی کردن سیستم اسکوتر و دوچرخه‌ اشتراکی هوشمند در سطح کلان شهر تهران به حل این معضل بزرگ کمک کند.

شهروندان با نصب اپلیکیشن یوراید می‌توانند در هر نقطه از شهر که هستند، با دسترسی به این وسایل حمل و نقل، راحت و بدون داشتن دغدغه ترافیک به مقصد مورد نظر خود برسند. این وسایل برای افرادی که می‌خواهند از شلوغی وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس در امان باشند نیز گزینه‌ بسیار مناسبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی