ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه کسب و کار خود را به ماشین پول سازی تبدیل کنیم؟

شرکت سه سوت وب توانسته است در زمینه‌ای طراحی سایت، بهینه سازی سایت و نرمافزار سی ار ام پروژه های زیادی را به ثمر برساند و این امر را میتوانید در بخش نمونه کار های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت سه سوت وب توانسته است در زمینه‌ای طراحی سایت، بهینه سازی سایت و نرمافزار سی ار ام پروژه های زیادی را به ثمر برساند و این امر را میتوانید در بخش نمونه کار های این شرکت مشاهده بفرمایید.

دنیای دیجیتال به شدت در حال رشد است و تمامی کسب کار هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند شاهد این رشد روز افزون هستند، کسب و کار هایی نیز هستند که هنوز در دوران سنتی خود به سر میبرند و تمایلی به ورود در این دنیای شگفت انگیز ندارند که به زودی از صحنه‌ رقابت حذف می‌شوند و شاید هم به ورشکستی برسند.

چگونه به دنیای دیجیتال وارد شویم؟

برای وارد شدن به دنیای دیجیتال شما باید مقدماتی را فراهم کنید برای فراهم کردن این مقدمات به شما توصیه میکنم حتما از یک مشاور استفاده کنید تا بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید و به موفقیت برسید.

برای این امر مهم مقدماتی لازم هست که به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم می‌شود

1-شما باید یک وبسایت داشته باشید

برای داشتن یک وبسایت زیبا و کاربردی شما باید از طراحانی کمک بگیرید که این مهارت را داشته باشند، تیم سه سوت وب برگرفته از طراحان و مهندسین کار بلد و با تجربه میتوانند در زمینه طراحی سایت به شما کمک کنند.

در طراحی سایت باید موارد زیر را رعایت شوند:

طراحی سایت بر اساس استاندارد های جهانی

طراحی یک وبسایت باید براساس استاندارد های جهانی باشد تا بتواند به اهداف مورد نظر برسد، طراحی سایت امروزه به عنوان یک علم تاثیر گذار در عرصه تجارت است، و استاندارد های جهانی بسیاری برای این حوزه در جهان مطرح شده است، اگر شما می‌خواهید وبسایت استاندارد داشته باشید.

طراحی سایت برای اصول سئو

سئو چیست؟ در واقع بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است، شما با بهینه سازی وبسایتتان برای موتورهای جستجو میتوانید ورودی های استراتژیکی را از موتورهای جستجو داشته باشید، بهینه سازی سایت امروزه یکی از ابزار های بسیار مهم برای افزایش فروش و افزایش مشتری در دنیای اینترنت است.

وب برندینگ

سومین موضوعی که در دنیای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، وب برندینگ است، اولین گام برای وب برندینگ حضور فعال در شبکه های اجتماعی است، شبکه های اجتماعی که تاثیر بسیار زیادی در افزایش برندینگ شما خواهد داشت شبکه اجتماعی گوگل پلاس، توییتر، فیسبوک، آپارات و … می باشد. این شبکه های اجتماعی بگونه ای در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت که شما می توانید بهترین نتیجه را در بین سایر انواع تبلیغات اینترنتی داشته باشید.

2-تولید محتوا و بهینه سازی سایت

بعد از اینکه یک وبسایت زیبا طراحی کردیم حالا باید به محتوای این سایت بپردازیم و یک سایت کاربردی به کاربران ارایه دهیم تا بتوانند اطلاعاتی که لازم دارند را از سایت شما بدست بیاورند

در این زمینه باید با مبحث سئو سایت نیز آشنا شوید و بدانید که سئو و بهینه سازی یعنی این که سایت خود را برای کاربرانی که برای کسب و کار شما مفید هستند معرفی کنید و از این کاربران یک مشتری وفادار بسازید.

 

با نگاهی به روند رشد کسب‌وکارها در دو سال گذشته به‌خوبی این موضوع روشن می‌شود که طراحی سایت یک عامل مهم برای جذب مشتری جدید و بازگشت مشتریان قدیمی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بوده است. همچنین طراحی سایت این قدرت را دارد که شما را به مشتریان خارج از کشور نیز وصل کند. فقط کافی است که سایت خود را به شکل بهینه و کاربرپسند طراحی و پیاده‌سازی کرده باشید. سئو و بهینه‌ سازی سایت عامل مهمی در رشد سایت شما است و باعث می‌شود کاربران اینترنت به‌سادگی بتوانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند؛ زیرا بسیاری از مشتریان جدید حتی شما را نمی‌شناسند و فقط به‌دنبال یک نیاز به سایت شما هدایت می‌شوند؛ بنابراین باید به‌درستی نیاز کاربر را بشناسید و ازطریق یک سایت بهینه، خدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید.

3-مدیریت ارتباط با مشتری

دنیای دیجیتال مارکتینگ به قدری قدرتمند هست که میتواند کسب و کار شما را به یک برند عالی تبدیل کند و مشتریان زیادی به سوی شما سرازیر شوند و زندگی شما را متحول کنند.

زمانی که رشد کردید و مشتریان شما زیاد شدند نگهداری و پیگیری مشتریان قدیمی و جدید بسیار دشوار میشود و ممکن هست که به کسب و کار شما اسیب بزند، برای حل کردن این مشکل نرم افزار crm به شما کمک زیادی می کند.

نرم افزار crm چیست؟

کلمه‌ی CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. سی آر ام را بیشتر به عنوان نرم افزار ارتباط با مشتری می‌شناسند؛ در ادامه به توضیح مفهوم CRM و نرم افزار CRM به طور جداگانه پرداخته خواهد شد. همانطور که پیداست، سی‌ارام یک پروسه برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی کسب و کار ها می باشد. هر استراتژی یا روشی که با استفاده از داده ها به ساختن، بهبود و مدیریت تعامل با مشتریان بپردازد، مفهوم CRM را تداعی می کند. اما امروزه اگر از کسی سوال شود که CRM چیست؟ بیشتر پاسخ ها خود ابزار CRM و تکنولوژی آن  نرم افزار CRM  است.

بطور خلاصه نرم افزار های CRM ، ابزار هوشمند و تکنولوژیک مدیران سازمان ها هستند تا به کمک آن ها تمام اهداف سازمانی با سرعت و دقت بالا به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده محقق شوند. این نرم افزارها ابزاری برای درک وضعیت فعلی سازمان و برنامه ریزی برای آینده‌ آن بوده و بطور معمول شامل ماژول های متنوع ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش، تبلیغات، خرید و فروش، انبارداری، اتوماسیون اداری، مدیریت فرایندها، تحلیل داده و هوش تجاری، مرکز تماس، باشگاه وفاداری مشتریان، فرم ساز و ... می باشد.

اگر برای توسعه سایت خود نیاز به مشاوره دارید کارشناسان سئو، طراحی سایت و طراحی CRM ما در سه سوت وب می‌توانند شما را برای راه اندازی و طراحی بهترین وبسایت و رشد در رتبه های گوگل راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی