ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی نرم افزار وب کنفرانس و کلاس آنلاین بیگ بلوباتن

اگر تصمیم به برگزاری یک وب کنفرانس یا کلاس آنلاین بدون نقص دارید همه ناگفتنی‌های بهترین نرم افزارها از جمله نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن به همراه یک سورپرایز ویژه را در ادامه این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تصمیم به برگزاری یک وب کنفرانس یا کلاس آنلاین بدون نقص دارید همه ناگفتنی‌های بهترین نرم افزارها از جمله نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن به همراه یک سورپرایز ویژه را در ادامه این محتوا به شما ارائه خواهیم داد.

یکی از بهترین نرم افزارها برای برگزاری کلاس مجازی یا وبینار نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن (BigBlueButton) است. از ویژگی های متمایز این نرم افزار تحت وب بودن آن است. دیگر ویژگی هایی که این نرم افزار در اسناد خود به آن اشاره کرده اشتراک گذاری با کیفیت تصویر  و صدا، ویدئو ، اشتراک گذاری دسکتاپ همراه با ابزارهای همکاری مانند تخته سفید، یادداشت های مشترک، نظرسنجی و اتاق‌های استراحت است. رومیت با درنظر گرفتن نیازهای مدرسان و مدیران اقدام به توسعه نرم افزار کلاس آنلاین BigBlueButton نمود و نرم افزار جامع تر و کامل تری برای برگزاری کلاس آنلاین یا جلسات تحت وب برای هم وطنان عزیز تحت عنوان پلتفرم کلاس آنلاین رومیت نمود.

سؤالات خود را پیرامون کلاس آنلاین از کارشناسان رومیت بپرسید 021-91090414

اشتباه اکثر مدرسان

اشتباه نکنید هر گونه پخش و ارائه فیلم آموزشی از طریق بستر اینترنت به معنای کلاس آنلاین نیست. به صورت کلی کلاس آنلاین یعنی حالتی از آموزش که تمامی موارد بالا در آن رعایت شده باشد. پس تصور نکنید با ایجاد گروه در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتس آپ کلاس آنلاین برگزار کرده اید. با برگزاری کلاس آنلاین از طریق نرم افزار رومیت بازدهی شما و دانش آموزان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا خواهد کرد.

با مقایسه نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن و لایو اینستاگرام امکانات زیادی مانند حضور و غیاب کاربران، صحبت کردن همزمان کاربران، به اشتراک گذاری نامحدود دوربین شرکت کنندگان و... در هیچ شبکه های اجتماعی نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد.

معرفی پلتفرم کلاس آنلاین رومیت، توسعه یافته نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن

همانطور که گفتیم در دنیا نرم افزارهای زیادی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارد. هر سیستمی علیرغم مزایای خود دارای معایبی است. نرم افزار رومیت با بررسی زیر ساخت های اینترنتی و نیازسنجی آموزش کشور با به کارگیری بهترین اساتید مدارس تیزهوشان، آموزشگاه ها و مدارس برتر ایران تصمیم به توسعه نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن BigBlueButton نمود و بهترین نرم افزار کلاس آنلاین مطابق با کیفیت اینترنت ایران ارائه داده است. امتیاز این پلتفرم این است که با استفاده از مرورگرهای رایج مانند کروم و تنها یک کلیک روی لینک قادر خواهید بود وارد کلاس شوید و لذت ورود به یک کلاس بدون نصب هیچ نرم افزار اضافی را بچشید.

هدف ما از ارائه نرم افزار رومیت حذف محدودیت ها در استفاده از کلاس آنلاین توسط اقشار مختلف و سرعت زیاد به دلیل استفاده از سرورهای داخلی بوده است.

برای دریافت اکانت رایگان کلاس آنلاین تماس بگیرید  021-91090414

امکانات نرم افزار کلاس مجازی رومیت

حاصل توسعه نرم افزار کلاس آنلاین bigbluebutton تحت عنوان رومیت امکانات زیر است:

  • پنل مدیریت اختصاصی کلاس ها (جهت تعریف و مدیریت کاربران و کلاس)
  • شخصی سازی زبان محیط کلاس (فارسی یا انگلیسی)
  • امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی کلاس به کاربران
  • راه اندازی کلاس در چند ثانیه
  • تعریف بی نهایت اتاق یا کلاس درس
  • امکان گروه بندی کاربران
  • امکان ورود کاربر میهمان به کلاس
  • سازگاری با تلفن های همراه و رایانه
  • امکاناتی چون مدیریت کلاس های ضبط شده
  • قابلیت ضبط نامحدود کلاس
  • صرفه جویی در هزینه نسبت سایر پلتفرم های کلاس آنلاین
  • پشتیبانی حرفه ای اساتید و مدیران از طریق ویدیو کنفرانس و تلفنی
  • امکان ارائه اکانت رایگان 14 روزه برای آشنایی بیشتر شما با محیط کلاس

برای دریافت اکانت رایگان کلاس آنلاین تماس بگیرید  021-91090414

سورپرایز ویژه رومیت !! برگزاری کلاس آنلاین رایگان

اگر به دنبال جایی برای برگزاری کلاس آنلاین رایگان هستید و تصمیم دارید کلاس خود را بر بستر اینترنت برگزار کنید. رومیت برای شما یک سورپرایز ویژه دارد. شما می توانید با استفاده از اکانت رایگان برگزاری کلاس آنلاین رومیت به مدت 14 روز  کلاس خود را برگزار کنید.

با برگزاری کلاس آنلاین رایگان آشنایی شما با محیط نرم افزار و امکانات بیشتر خواهد شد و برای تمدید یا استفاده از پکیج های دیگر راحت تر تصمیم خواهید گرفت.

برگزاری کلاس آنلاین رایگان با چند کلیک

چرا اکانت کلاس آنلاین رایگان؟

هزینه برگزاری کلاس آنلاین حتی با نرم افزارهای رایگان مشمول هزینه های سنگینی چون خرید سرور، هزینه راه اندازی، نگهداری، پشتیبانی و .... و تخصص و دانش بالایی است. رومیت تصمیمی مبنی بر حمایت از آموزش آنلاین و همراهی اساتید و آموزگاران یا مدیران موسسات در این شرایط سخت گرفت. نتیجه این تصمیم ارائه نرم افزار آموزش مجازی رایگان بود که یک اکانت 14 روزه با ظرفیت محدود بود.

کلاس آنلاین رایگان رومیت چه ویژگی هایی دارد؟

در این سرویس رومیت اقدام به راه اندازی یک سرورو برای اکانت تست نموده است که همه افراد می توانند از تمامی امکانات نرم افزار کلاس آنلاین رایگان استفاده نمایند. اکانت رایگان رومیت تمامی امکانات سرویس غیر رایگان کلاس مجازی را داراست. امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد، دوربین، میکروفن، تخته، آپلود پی دی اف و... است.

امکانی که سرویس های غیر رایگان هم به ندرت در اختیار کاربران خود قرار می دهند ارائه پنل مدیریت کلاس و دانش آموزان است. مدت زمان استفاده از اکانت رایگان 2 هفته و به صورت نامحدود است. شما در سرویس در رایگان رومیت میتوانید به مدت 2 هفته به صورت نامحدود کلاس های خود را با نهایت 5 کاربر به صورت همزمان آنلاین برگزار کنید.

برای دریافت اکانت رایگان کلاس آنلاین تماس بگیرید  021-91090414

مقایسه نرم افزار کلاس مجازی بیگ بلوباتن (رومیت) و سایر پلتفرم های مشابه

با یک مقایسه بین محبوب ترین نرم افزارهای موجود در ایران یعنی ادوبی کانکت و نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن  BigBlueButton متوجه خواهید شد محیط و فضای مدیریت نرم افزار رومیت کاملا فارسی است و سایر نرم افزارها فارسی نیستند. نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن تحت مرورگر است اما نرم افزار Adobeconnect محدودیت دارد. جهت بازپخش کلاس های آنلاین ادوبی کانکت نیاز به اینترنت با پهنای باند زیاد داریم اما در رومیت این نیاز احساس نمی شود و قادر خواهیم بود ویدئو را با بالاترین کیفیت مشاهده نماییم. از جمله امکاناتی که نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلوباتن را بر سایر نرم افزارها برتر کرده امکاناتی مانند دستیار پشتیبانی، حضور غیاب و ارسال پیامک یادآور کلاس است که در جدول زیر مشاهده خواهید کرد.

سؤالات خود را پیرامون کلاس آنلاین از کارشناسان رومیت بپرسید 021-91090414

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی