ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در کمتر از یک ساعت کالاهای سوپرمارکتی از “اکالا” درب واحد تحویل بگیرید

با شروع موج سوم کرونا و قرنطینه مجدد در اکثر شهرهای ایران، بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در خانه است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) با تعداد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با شروع موج سوم کرونا و قرنطینه مجدد در اکثر شهرهای ایران، بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در خانه است.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) با تعداد شعب فراوان در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به همه عزیزانی است که در خانه می‌مانند و پروتوکل‌های بهداشتی را برای حفظ جان و خانواده خود رعایت می‌کنند.

در اکالا همه محصولات سوپرمارکتی با برند‌های متنوع و با بالاترین کیفیت موجود است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اکالا سری بزنید تا تنوع بیش از 5000 قلم محصول را مشاهده نمایید. همچنین در سایت اکالا می‌توانید ازفروشگاه افق کوروش نیز با تنوع کالایی بیش از 3000 قلم خریداری نمایید. کافی است در هر شهری که زندگی می‌کنید با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود هر محصول مورد دلخواه خود  را در کمتر از 1 ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

در سوپرمارکت اینترنتی اکالا شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانه خود را  از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی به همراه میوه و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و دمنوش‌های ضد کرونا، به همراه محصولات بهداشتی  به همراه ماسک ، ژل و ضدعفونی‌ کننده‌های محلول، تهیه نمایید.

همه محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی شده و با بسته‌بندی‌های بهداشتی به دست مشتریان خواهد رسید. پرداخت خرید، به سه روش، شارژ کیف پول، پرداخت آنلاین  یا به صورت حضوری از طریق کارت بانکی امکان پذیر است. همچنین از کدهای تخفیف که برای شما ارسال خواهد شد و در اپلیکیشن اکالا قابل مشاهده است می‌توانید به هنگام خرید استفاده نمایید.

در اکالا همواره رضایت مشتری حرف اول را خواهد زد و چنانچه از خرید ارسالی رضایت کافی را نداشته باشید امکان مرجوع شدن کالا تا 72 ساعت وجود دارد. تمام محصولات ارائهشده در این سوپرمارکت اینترنتی دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌ مصرف هر کالای ارسالی به‌ صورت مجزا کنترل می‌شود.

با توجه به مزایایی که در اکالا ذکر شد، بی شک خرید از بزرگترین سوپرمارکت اینترنتی ایران امری مقرون به صرفه در زمان و جان خود در دوران کرونا است. با خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا دغدغه بیمار شدن را از خود دور خواهید کرد.

دانلود اپلیکشن اکالا

منبع:  blog.okala.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    کی استفاده کرده ؟

    • linkin park
      linkin park | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

      نمایندگان مجلس و خوانواده هایشان...

مطالب پیشنهادی