ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سیپ فون فارسی ویپ مناسب دورکاری شرکت ها

اپلیکیشن اندروید و ویندوز الو ۰۲۱ سیپ فون فارسی ویپ مناسب دورکاری شرکت ها جهت استفاده از تلفن های اینترنتی و تلفن های سازمانی ویپ مناسب است. با استفاده از این اپلیکیشن شما به سادگی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اپلیکیشن اندروید و ویندوز الو ۰۲۱ سیپ فون فارسی ویپ مناسب دورکاری شرکت ها جهت استفاده از تلفن های اینترنتی و تلفن های سازمانی ویپ مناسب است. با استفاده از این اپلیکیشن شما به سادگی و با استفاده از قابلیت QR code می توانید یک تلفن اینترنتی داشته باشید. تلفن اینترنتی  سیپ فون الو021 از همه جای ایران با استفاده از موبایل و یک شماره ثابت ۸ رقمی امکان تماس دو طرفه را برای شما فراهم میکند جهت دانلود و نصب این اپلیکیشن از طریق بازار می‌توانید سیپ فون الو ۰۲۱ را جستجو کنید و اقدام به نصب نمایید.

لینک دانلود سافت فون الو021

تلفن اینترنتی جایگزین مناسب تلفن های معمولی است. با گسترش اینترنت و نسل های جدید اینترنت با کیفیت همراه نیاز جایگزینی تلفن های قدیمی با تلفن های جدید بسیار ضروری شده است. درآینده نزدیک تجهیزات قدیمی از جمله تلفن جای خود را به سیستم های نوین مانند ویپ و سیپ فون الو021 می دهد و تلفن اینترنتی الو021 با اپلیکیشن اندروید و نرم افزار ویندوز خود در این زمینه پیشگام شده است.

شرکت خود را با استفاده از تلفن اینترنتی دورکار کنید.

 بیماری کرونا باعث شده است که بسیاری از شرکت ها مجبور به دورکاری شرکت شوند. اولین نیاز شرکت ها برای دورکاری شرکت ارتباط تلفنی شرکت است که در دورکاری مشکل ساز خواهد شد. روش های مخابراتی برای انتقال تماس مثل دایورت گزینه اولیه ای است که به ذهن می رسد. در تماس دایورت یک شماره ثابت به شماره موبایل منتقل میشود. مشکل تماس دایورتی این است که امکان تماس خروجی از همان شماره وجود ندارد. راه حل دیگر استفاده از انتقال صوت بر روی اینترنت یعنی ویپ است.

چگونه شماره تلفن اینترنتی تهران داشته باشیم؟

وقتی که شما قصد دارید شرکت خود را دورکار کنید لازم است که شماره تلفن شرکت خود را نیز دور کار کنید به این معنی که اگر کسی با شما تماس گرفت بتوانید از منزل نیز پاسخگوی تلفن های شرکت باشید. شماره تلفن اینترنتی یا شماره تلفن سازمانی این امکان را برای دورکاری شرکت شما فراهم کرده است و شما به سادگی می توانید با سافت فون الو ۰۲۱ یک شماره تلفن ثابت بر روی موبایل یا ویندوز خود داشته باشید. تعرفه تماس ها مخابراتی است و تماس های ورودی هزینه ای ندارد. همچنین امکان دورکار کردن تلفن های 5 رقمی نیز توسط اپلیکیشن الو021 وجود دارد.

تلفن سازمانی یا شماره تلفن اینترنتی چه امکاناتی دارد؟

 یک شماره تلفن سازمانی یا شماره تلفن اینترنتی یک شماره ثابت هشت رقمی با کد همه استانها است که با قیمت و تعرفه تماس مخابراتی ارائه می‌شود. شما با داشتن یک شماره تلفن اینترنتی شرکت خود را در تمام ایران به همراه یک سانترال ابری رایگان خواهید داشت.

از جمله امکانات خوب و متمایز تلفن اینترنتی این است که شما چند تماس ورودی و یا خروجی بدون اشغال می توانید داشته باشید. شماره تلفن اینترنتی می‌تواند بر روی خود کانال داشته باشد به این معنی که مثلا شما چهار کانال تهیه می کنید و در تماس ورودی و خروجی تا چهار تماس بوق اشغال نخواهید داشت.

این امکان فوق العاده به همراه امکان صف تماس باعث میشود شما مشتریان خود را در تماس ورودی و خروجی از دست ندهید و بوق اشغالی در تماس خود نداشته باشید. با قابلیت صف تماس در تماس ورودی اگر تعداد تماس های وارد شده بیشتر از تعداد اپراتورهای پاسخگوی شما باشد اعلام می‌کند که شما در صف تماس هستید لطفاً منتظر بمانید و در نهایت تا خالی شدن اپراتور شما منتظر می ماند و تماس را به اپراتور وصل می کند.

با تلفن اینترنتی و سیپ فون الو ۰۲۱ هزینه های خود را کاهش دهید.

 تلفن های اینترنتی یا تلفن سازمانی به صورت ابری ارائه می‌شوند. فرض کنید شما قصد تهیه یک خط تلفن و یک سانترال ویپ را داشته باشید در کمترین هزینه سانترال ویپ هزینه بالای ۵ میلیون تومان برای شما دارد و شما تنها امکان استفاده از آن در همان محل را دارید. همانطور که توضیح داده شد تلفن های اینترنتی به صورت ابری ارایه میشوند و به همین دلیل نیاز کمتری برای تهیه تجهیزات و سخت افزار دارد. تلفن اینترنتی با اینترنت های موبایل و ثابت قابل دسترس است و تنها با نصب یک اپلیکیشن قابل استفاده است.

بنابراین با استفاده از سیپ فون الو021 در تلفن های سازمانی و سرویس ابری الو ۰۲۱ به این دلیل که شما نیاز به تهیه هیچ سخت افزاری ندارید هزینه های شما به شدت کاهش یافته و تنها با ۵۰۰ هزار تومان همه آن امکانات سانترال را در همه جای ایران خواهید داشت. همچنین قابلیت های منحصر به فرد سرویس ابری الو021 امکان تنظیم منوی صوتی ابری را برای شما به صورت آسان فراهم کرده است.

از جمله قابلیت های سافت فون الو ۰۲۱ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سافت فون الو ۰۲۱ رایگان است و در اپ استور های معتبر منتشر شده است.
  2. سافت فون الو ۰۲۱ فارسی سازی شده است و امکان درج تیکت از پنل مدیریت خط تلفن اینترنتی الو ۰۲۱
  3. قابلیت اتصال آسان اکانت sip با استفاده از QR code به سرورهای استریسک و ایزابل
  4. پشتیبانی از چند اکانت sip در اپلیکیشن سافت فون الو ۰۲۱ به صورت رایگان
  5. پشتیبانی از تماس تصویری درون برنامه ای
  6. قابلیت اتصال به نرم افزارهای معمول ویپ از جمله آستریسک، الستیکس 3cx – FreePbx - Elastix
  7. اپلیکیشن (سافت فون) الو ۰۲۱ در نسخه های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی