ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اکالا رنک، رتبه‌بندی مردمی کالاهای سوپرمارکتی

سوپر مارکت اینترنتی اکالا به تازگی بخشی به نام «اکالا رنک» به نشانی rank.okala.com را راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند در آن به بهترین محصولات سوپر مارکتی رای بدهند و یا از نظرات دیگران استفاده کنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سوپر مارکت اینترنتی اکالا به تازگی بخشی به نام «اکالا رنک» به نشانی rank.okala.com را راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند در آن به بهترین محصولات سوپر مارکتی رای بدهند و یا از نظرات دیگران استفاده کنند.

در دنیای امروز، تنوع بالای محصولات، کار را برای انتخاب مشکل کرده است و شاید به خاطر همین موضوع است که خواندن نظرات منصفانه‌ کاربران فضای مجازی در خصوص محصولات مختلف باب شده است. اما در این میان کمتر کسی به کالاهای سوپر مارکتی توجه کرده است. در صورتیکه بیشترین خرید افراد مربوط به همین محصولات است و کیفیت و مرغوبیت آن تاثیر چشمگیری در زندگی خواهد گذاشت. قدیم‌ترها، تنوع محصولات کم بود و امکان امتحان کردن کالاها از برندهای مختلف و انتخاب بهترین آن‌ها وجود داشت. اما در دنیای مدرن و دیجیتالی امروز، می‌توان تجربه‌ خرید را با دیگران در میان گذاشت و انتخاب از بین چندین برند مختلف را آسان کرد.

رتبه‌بندی محصولات در 5 دسته‌بندی کلی به نام «لبنیات و پروتئینی»، «نوشیدنی‌ها»، «شیرینی و تنقلات»، «خواروبار» و «بهداشتی» انجام می‌شود که کالاهای مختلف در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند. علاوه بر نظرسنجی مردمی، مطالبی در خصوص فاکتورهای مهم که قبل از خرید یک محصول خاص باید در نظر بگیرید نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما می‌خواهید پودر قهوه‌ فوری بخرید؛ اما نمی‌دانید کدام برند پرطرفدارتر است و قبل از خرید آن باید به چه مواردی توجه کنید. برای این منظور کافیست وارد اکالا رنک، قسمت نوشیدنی‌ها و بهترین پودر قهوه بشوید تا علاوه بر نظرسنجی مردمی، با انواع قهوه و عواملی که روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارند و باید در نظر قرار بدهید، آشنا شوید.

سوالی که ممکن است که برای بازدیدکنندگان این سایت به وجود بیاید، میزان صداقت در نظرسنجی و رتبه‌بندی محصولات است. اکالا برای جلوگیری از رای‌دهی مغرضانه، تدابیری را اندیشیده تا رتبه‌بندی‌ها بی‌طرف و بر اساس تجربه‌ی کاربران واقعی صورت بگیرد.

  • تامین‎کنندگان محصولات نمی‌توانند برای تبلیغ در رای‌گیری‌ها دخل و تصرف داشته باشند.
  • با هر اکانت تنها می‌توان به یک محصول خاص از یک برند، یک بار رای داد.

اکالا به منظور آسان سازی فرآیند خرید و انتخاب محصولات سوپرمارکتی، بستری را فراهم کرده که با کیفیت‌ترین و پر طرفدارترین محصولات بر طبق معیارهای ذکر شده و نظرات صادقانهی مردمی انتخاب شوند و مصرف‌کنندگان از خریدهای خود راضی باشند. از شما دعوت می‌شود که به این سایت سر بزنید و به محصولاتی که تا به امروز استفاده کرده‌اید رای بدهید و از نظرات دیگران نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۲ آبان ۱۳۹۹

    باعرض سلام وخسته نباشید به تیم دیجیاتو،افق کورش و اکالا
    انتقادی داشتم که بارها به مسئولین شرکت اعلام کردم متاسفانه تاکنون حل نشده هیچ بلکه بدتر و بدتر هم شده.
    بنده مشغول به کار یکی از فروشگاه های افق کورش در شهراهواز هستم، هر دوروز یکبار باید بار سنگین ر‌و تخلیه و چیدمان کنیم سپس صندوق جهت فروش انجام دهیم، بااینهمه فشار و خستگی جدیدا سیستم اینترنتی به نام اکالا در سطح فروشگاه راه اندازی شده که باعث تشویش و فشار بیشتر از گذشته بر نیروهای فروشگاه شده، امیدوارم باتغییراتی همچون اضافه کردن حقوق پرسنل، جداسازی نیروهای صندوق از نیروهای تخلیه بار، افزایش نیروهای فروشگاه، جدا سازی سیستم اکالا به پیشرفت شرکت و انگیزه نیروها بیشتر از گذشته کمک کنند.
    از دیجیاتو ممنونم که این پیشنهاد را حداقل از این طریق به سمع و نظر این شرکت برسانند.
    باتشکر

مطالب پیشنهادی