ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند، این است که دوربین هایی که برای حفظ امنیت خانه، محل کار، باغ و... خود نصب می کنند، دید کمی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند، این است که دوربین هایی که برای حفظ امنیت خانه، محل کار، باغ و... خود نصب می کنند، دید کمی در شب دارند. در واقع دوربین مداربسته دید در شب محسوب نشده و در صورت بروز مشکلاتی چون سرقت، امکان ردیابی سارقین را ندارد.

اما راهکار این امر چیست؟ باید بدانید که خرید دوربین مداربسته نیاز به بررسی همه جانبه آن و همچنین تعیین اهداف شما از نصب دوربین دارد. به این منظور که آیا شما دوربین مدار بسته را داخل اتاق کارمندان نصب می کنید تا از فعالیت آنها مطمئن شوید یا نصب دوربین مداربسته به منظور حفظ امنیت دفتر کار شما هنگام خروج از آنجاست و باید هنگام تاریکی، به خوبی ثبت کننده تمامی رخدادها باشد؟

اگر مورد دوم ملاک شماست، پس حتما این متن را تا انتها بخوانید تا اطلاعات دقیقی در خصوص دوربین های مدار بسته دید در شب به شما بدهیم.

از دوربین های مداربسته دید در شب چه می دانید؟

امکان دید در شب برای دوربین های مداربسته یک امتیاز بسیار مهم محسوب می شود و ملاکی برای انتخاب خریداران است. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از دوربین ها، تنها نام دید در شب را با خود حمل می کنند و به هیچ عنوان نمی توانند محصولی مناسب برای شما محسوب شوند.

یکی از انواع دوربین هایی که می توانید با اطمینان آن را خریداری کرده و مطمئن باشید که نیازتان را برطرف می کند، دوربین های ای اچ دی است. جالب است بدانید این دوربین ها با وجود کیفیت خوبی که دارند، دارای قیمتی مناسب هستند و به هیچ عنوان شما به دلیل قابلیت ضبط تصاویر در شب، قرار نیست هزینه هنگفتی بپردازید. از دیگر ویژگی های این دوربین ها این است که می توان تصاویر را بر روی موبایل خود انتقال دهید و در هر کجا که باشید آن را چک بفرمایید.

به طور کل دوربین های AHD به نسبت دوربین های آنالوگ دارای کیفیت به مراتب بیشتری هستند. اگر قصد خرید دوربین های مداربسته را دارید، باید بدانید این دوربین ها از نظر رنگ و کیفیت تصویر بسیار حرفه ای هستند و هزینه نصب پایینی دارند.

نوع دیگر دوربین های مداربسته دید در شب، دوربین های دیجیتالی هستند که ویژگی دید در شب را دارند. البته دوربین های دیجیتال از نظر کیفیت کمی از دوربین های AHD ضعیف تر هستند اما نمی توان گفت کارایی ندارند. بلکه این دوربین ها می توانند به راحتی چهره افراد را در شب به صورت واضح ضبط کرده و امکان شناسایی افراد را نیز فراهم آورند.

دوربین های دیجیتال IP از این دسته از دوربین های دیجیتال هستند که می توانند اطلاعات ضبظ شده خود را به کامپیوتر ارسال کنند و شما از آن طریق اطلاعات را دریافت نمایید.

چرا دوربین های مداربسته تا این حد پر طرفدارند؟

باید بگوییم دوربین های مداربسته دید در شب با توجه به قابلیت های منحصر به فرد و کیفیتی که دارند، همواره مورد توجه بوده اند. جالب است بدانید این دوربین ها هزینه گزافی ندارند و به نسبت امکانات خود، دارای هزینه مناسبی هستند.

در واقع پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید دوربین مداربسته آنالوگ که هیچ کارایی در هنگام شب نداشته و هزینه بسیاری نیز برای نصب نیاز دارند؛ به سراغ دوربین مداربسته دید در شب بروید. زیرا این دوربین ها علاوه بر امکانات و ویژگی های خود، به نسبت توانمندی ها هزینه معقولی دارند و نیازمند به مبلغ گزاف جهت نصب نیستند.

روش های استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب

از دوربین های مداربسته دید در شب به دو صورت می توان استفاده کرد که در ادامه هر یک از آنها را به شما معرفی کرده و توضیحی مختصر ارائه می کنیم:

  • دوربین مداربسته دام سقفی دید در شب

این دوربین های گرد بر روی سقف نصب می شوند و به راحتی اطراف را زیر نظر قرار می دهند. لازم است تاکید کنیم که این دوربین ها برای محیط های بسته هستند به همین دلیل نیاز است اطراف آنها چراغ های ال ای دی نصب شود تا فضا از تاریکی محض دور شده و امکان ضبط هر چه بهتر تصاویر را فراهم آورد.

این دوربین ها گنبدی شکل هستند که با دو نوع آنالوگ و فلزی می توانید آنها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. این دوربین ها ضد آب نیستند و برای محیط هایی که امکان برخورد باران و برف با آنها وجود دارد، مناسب نخواهند بود.

دوربین های مداربسته دید در شب دام سقفی بهترین مدل دوربین برای استفاده در محیط های داخلی مانند محیط های کاری، خانه، شرکت ها و ادارات هستند.

  • دوربین های مداربسته دید در شب بولت

این دوربین های مختص استفاده در فضای باز هستند. دلیل این امر ضد آب بودن آنها است که این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی از آسیب هنگام بارندگی، آن را در فضای باز نصب کنید. اگر نیاز دارید در باغ خود، ابتدای درب ورودی منازل، ورودی پارکینگ یا هر فضای باز دیگری دوربین نصب کنید تا ورود و خروج را زیر نظر داشته باشید، بهتر است به سراغ دوربین های مداربسته دید در شب بولت بروید.

این دوربین ها بر خلاف نوع قبلی که گنبدی شکل بود، دارای ظاهری کشیده است و به راحتی در هر فضایی که بخواهید نصب می شود.

از کارشناسان کمک بگیرید

نکته مهم این است که شما برای برای بررسی قیمت دوربین مداربسته ویا خرید دوربین مداربسته نیاز به یک کارشناس دارد. کارشناس مربوطه باید شما را راهنمایی کند که چه تعداد دوربین برای فضای مورد نظر نیاز دارید و آنها باید به چه صورتی نصب شوند.

همچنین انتخاب دوربین مداربسته دید در شب با کمک یک کارشناس متبحر می تواند به راحتی انجام گیرد و شما بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید.

یک سایت فوق العاده برای مشاوره و خرید دوربین مداربسته

اگر می خواهید هم از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید و هم محصولاتی با کیفیت همراه با خدمات پس از فروش دریافت نمایید، بهتر است سری به سایت WWW.TCSHOP.IR بزنید و یک خرید با کیفیت و ماندگار داشته باشید.

توجه داشته باشید دوربین مداربسته چیزی نیست که شما مدام آن را عوض کنید. بلکه باید با خرید محصولاتی با کیفیت و ماندگار سالها از آنها بهره مند شوید. پس خریدتان را از یک فروشگاه معتبر انجام داده و خیال خودتان را بابت کیفیت راحت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی