ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب

خرید کتاب کمک درسی و آموزشی مناسب و اصولی دغدغه تمامی دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان کنکوری است که ممکن است شما هم یکی از آن ها باشید. گاهی دانش‌آموزان اقدام به تهیه و خرید کتاب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید کتاب کمک درسی و آموزشی مناسب و اصولی دغدغه تمامی دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان کنکوری است که ممکن است شما هم یکی از آن ها باشید. گاهی دانش‌آموزان اقدام به تهیه و خرید کتاب کمک درسی می‌کنند، اما به دلیل بازار فروش رقابتی به وجود آمده، بسیاری از کتاب‌های خریداری شده کیفیت لازم آموزشی را نداشته و نمی‌توانند مشکلات درسی را حل کنند. همچنین انتخاب بهترین‌ها از بین منابع موجود کار دشواری است؛ چرا که منابع کمک درسی و آموزشی باید متناسب با سطح نیاز و رفع مشکلات کنکوری ها باشد. در این میان اساتید و معلمان بیشتر بر خرید کتاب‌های خیلی سبز از انتشارات خیلی سبز و کتاب های انتشارات مبتکران تاکید دارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد انتخاب و خرید کتاب کمک درسی را دارید، حتما این مطلب را بخوانید.

کتاب کمک درسی

در حال حاضر یکی از شاخصه‌های موفقیت در کنکور علاوه بر برنامه ریزی و مطالعه صحیح، انتخاب منابع و خرید کتاب کمک درسی مناسب است. با استفاده صحیح از منابع کمک آموزشی کنکور، هر دانش‌آموز می‌تواند درصد خوب و بالایی از هر درس را کسب کند. کتاب‌های کمک درسی در تمامی مقاطع تحصیلی تا کنکور راهنما و راه‌گشای دانش‌آموزان هستند و با هدف تقویت برنامه آموزشی نگارش می‌شوند. این کتاب‌ها به نوعی تکمیل کننده کتاب‌های درسی می‌باشند. با انتخاب یک یا چند منبع خوب کمکی برای هر درس به جای چندین کتاب مختلف را خواندن بهتر است که یک کتاب خوب از انتشارات معتبر را دانش‌آموز چند بار بخواند.

موارد کاربرد کتاب کمک درسی

اولین قدم در انتخاب و خرید کتاب کمک درسی این است که دانش‌آموز بداند چه توقعی از کتاب کمک درسی خود دارد و می‌خواهد کدام مشکل را رفع کند. به طور مثال:

  • برای پاسخگویی به مشکلات یادگیری، کتاب‌های دارای درسنامه مفید است.
  • برای تمرینات بیشتر از حد کتاب، کتاب‌های دارای تمرین سطح بالاتر از کتاب درسی لازم است.
  • برای تمرین جهت آزمون ورود به مدارس تیزهوشان، کتاب‌های جامع تیزهوشان مفید است.
  • برای آمادگی کنکور، کتاب‌های تست کنکور سالیان مختلف لازم است.
  • برای شرکت در امتحان‌های مدرسه و آزمون‌های تشریحی باید کتاب‌های دارای سوال و پاسخ تشریحی تهیه گردد.

در نتیجه نوع نیاز، مشکل در درس مربوطه و استفاده دانش‌آموزان است که دسته بندی خرید کتاب کمک درسی را مشخص می‌کند. برخی از کتاب‌ها هستند که پاسخگوی چند نیاز هستند.

بهترین انتشارات خرید کتاب کمک درسی

امروزه انتشارات و موسسه‌های زیادی مثل انتشارات خیلی سبز، انتشارات مبتکران و ... هستند که منابع کمک درسی کنکوری را به صورت کتاب، جزوه، فیلم، دی وی دی و ... چاپ، تولید و منتشر می‌کنند. در واقع و به طور کلی کتاب‌های کمک درسی طبقه‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی منابع درسنامه‌ای بوده و برای آموزش هستند؛ برخی دیگر مخصوص تست زدن بوده و تست‌های طبقه‌بندی شده از آسان به متوسط و سخت دارند. کتاب‌های کمک درسی آموزشی دارای تفصیل و توضیحات زیادی است که باید در طول تحصیل در دبیرستان استفاده شود.

همچنین هر یک از انتشاراتی که در زمینه کتب کمک آموزشی فعالیت دارند، مشخصات متفاوتی از دیگر انتشارات دارند. به طور مثال با خرید کتاب‌های خیلی سبز، دانش‌آموز مشاهده خواهد کرد که انتشارات خیلی سبز ناشر کتاب‌های متفاوت کنکور هستند. سبک نگارش و صفحه آرایی متفاوتی از سایر انتشارات دارند. تست‌ها و درسنامه‌های موجود در کتاب‌های خیلی سبز بسیار متفاوت با سایر کتاب کمک آموزشی دیگر است. انتشارات خیلی سبز با استفاده از نویسندگان خلاق رقیبی برای انتشارات قدیمی شده است. از طرح‌های گرافیستی خلاق و صفحه آرایی جدید بهره برده‌اند.

بهترین راه برای خرید کتاب کمک درسی

روش‌های خیلی زیادی برای خرید کتاب کمک ‌درسی وجود دارد. متداول‌ترین راه خرید حضوری و مراجعه به کتاب ‌فروشی‌ است، اما با گسترش استفاده از اینترنت، ترافیک روز افزون خیابان‌ها، هزینه رفت و آمد، صرف زمان، بیماری کرونا و ... خرید حضوری به شدت کم شده و جای خود را به خرید آنلاین داده است. علاوه بر این موارد مشکل دیگر خرید حضوری این است که ممکن است کتاب فروشی کتاب مورد نظر را نداشته باشد و تنوعی از کتب انتشارات مختلف در دسترس نباشد تا بتوان با خیال راحت مقایسه وانتخاب نمود. فروشگاه‌های اینترنتی بهترین راه برای خرید کتاب کمک درسی بوده و انواع کتاب‌های کمک درسی تستی و تشریحی را نمایش داده و فرصت انتخاب و بررسی را فراهم می‌آورند.

یک بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی خوب باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد؛ از جمله:

  • متنوع و کامل: تنوع بسیار زیادی از کتاب‌های انتشارات مختلف داشته باشد و با چندین ناشر همکاری کند تا بتواند تنوع گسترده‌ای از محصولات را ارائه دهد.
  • تنوع محصول: علاوه بر امکان خرید کتاب کمک درسی دارای فیلم، لوح فشرده، دی وی دی، جزوه و ... نیز باشد.
  • دسته‌بندی منظم و دقیق کتاب: دسته‌بندی درست این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد تا در زمان کم و بدون سردرگمی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • ارسال سریع و کم هزینه به سراسر کشور: برای دانش‌آموزان کنکوری زمان بسیار اهمیت دارد. پس مهم است از فروشگاهی خرید انجام شود که ارسال مطمئن و سریع داشته باشد.
  • تخفیف دائمی: با توجه به بالا رفتن روز به روز قیمت کتاب، تخفیف ناشر و فروشگاه به دانش‌آموزان بسیار مهم و حائز اهمیت است.
  • امکان مشاهده کتاب‌های کمک درسی پرفروش و جدید فراهم باشد.
  • امکان جستجو در میان کلیه کتاب‌های کمک درسی انتشارات مختلف بر اساس مقطع تحصیلی وجود داشته باشد.
  • قابلیت مشاهده تمامی کتاب‌های منتشر شده یک انتشارات و ... وجود داشته باشد.

کتاب فروشی آنلاین یا بانک کتابی که دارای این ویژگی‌ها است را نباید از دست داد و بهترین مرجع خرید خواهد بود.

مزایای خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب پایتخت

بانک کتاب پایتخت (paytakhteketab.com) جزو به‌روزترین و معتبرترین بانک کتاب‌های کمک درسی و کنکوری داخل کشور است. دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی کتاب و محصولات آموزشی مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنند. خرید از بانک کتاب پایتخت به عنوان نمایندگی ‌ناشران آموزشی معتبر در تمام ‌مقاطع تحصیلی مزایای زیادی دارد. به برخی از این موارد در زیر اشاره می‌شود:

  • ارسال کتاب کمک درسی به تمام نقاط ایران: بانک کتاب پایتخت این امکان را برای سهولت خرید برای تمامی ساکنان تهران و شهرستان فراهم کرده تا بتوانند کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود را از طریق وب‌سایت خریداری کنند. ارسال به شهرستان در سراسر کشور بدون هیچ محدودیتی از طریق پست می‌باشد.
  • ارسال فوری و رایگان برای شهر تهران: برای ساکنین شهر تهران این امکان فراهم است تا آخر هر روز کاری سفارشات همان روز رایگان ارسال کرده و پرداخت در محل به صورت نقد یا کارتی صورت گیرد.
  • پشتیبانی 24 ساعته: بانک کتاب پایتخت از زمان خرید تا زمانی که سفارش تحویل مشتری گردد به صورت هفت روز هفته و 24 ساعته و بدون تعطیلی پشتیبانی دارد.
  • عودت کتاب در صورت ایراد داشتن کتاب: پشتیبانی این تعهد را دارد تا سفارشات را کاملا سالم تحویل مشتریان نماید و در صورت هر گونه نارضایتی ککتاب را مرجوع می‌کند.
  • به روز رسانی دائمی موجودی: فروشگاه اینترنتی بانک کتاب پایتخت جدیدترین کتاب‌های منتشر شده از کلیه ناشران کمک آموزشی و آموزشی مطرح و به نام از جمله انتشارات خیلی سبز و انتشارات مبتکران را با ویرایش جدید به‌روز کرده تا دانش‌آموزان بتوانند خرید کتاب‌های خیلی سبز یا انتشارات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند.
  • تخفیف دائمی 20 درصدی: سایت همانند یک نمایشگاه دئمی کتاب حامی دانش‌آموزان است با تخفیفی دائمی 20 درصدی تا دغدغه تامین و تهیه خرید کتاب کمک درسی برای هر دانش‌آموز به حداقل برسد.

محصلین و دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی به ویژه دانش آموزان کنکوری جهت دستیابی به موفقیت و کسب نتیجه دلخواه به کمک این فروشگاه اینترنتی این امکان را دارند که خرید کتاب کمک درسی را به صورت آنلاین از فروشگاه انجام دهند که این راهکار مانع از اتلاف شده و موجب صرفه جویی در وقت دانش آموزان شده، در نتیجه برای مطالعه بیشتر زمان خواهند داشت.

کلام آخر

یکی از تصمیمات مهم کنکوری‌ها انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی و خرید کتاب کمک درسی برای کنکور است. در میان بازار شلوغ و پر از کتاب آموزشی برای کنکور، انتخاب بهترین منبع کمک آموزشی برای کنکور تجربی، ریاضی، انسانی و یا هنر کار چندان آسانی نیست. برای شناسایی و انتخاب بهترین کتاب کمک درسی، کتاب تست، تست و نکات جامع، جمع بندی و… نیاز است تا کنکوری‌ها بتوانند از بین تمامی کتاب‌های مختلف و متنوع بهترین کتاب کمک رشته خود را بشناسند.

در نهایت این مورد که یک دانش‌آموز در هر مرحله و مقطع تحصیلی که قرار دارد باید بتواند به منابع درست و قابل اعتماد کمک درسی دسترسی داشته باشد و از میان آن‌ها انتخاب نماید. در حال حاضر مراجع آنلاین اینترنتی از جمله بانک کتاب پایتخت به عنوان یک مرجع وفروشگاه مطمئن و قابل اعتماد برای خرید کتاب کمک درسی در کنار دانش‌آموزان تا کنکور است تا دانش‌آموزان با آسودگی خیال مراحل مختلف تحصیل خود را پشت سر بگذارند. نکته قابل توجه این است که این خدمات رسانی با عرضه و فروش کتب کمک درسی از انتشارات معتبر و آزمون پس داده همانند انتشارات خیلی سبز و انتشارات مبتکران به انجام می‌رساند. تیم قوی بانک کتاب پایتخت با دارا بودن بهترین منابع کنکور برای تمام رشته‎ها و پایه‌ها همراه دانش‌آموزان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی