ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور کار پیدا کنیم؟

چه فردی باشید که تازه فارغ التحصیل شده و چه فردی با سابقه طولانی کار باشید، ممکن است به دنبال راهی باشید که خیلی سریع و همچنین آسان کار پیدا کنید. اینکه چطور کار پیدا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه فردی باشید که تازه فارغ التحصیل شده و چه فردی با سابقه طولانی کار باشید، ممکن است به دنبال راهی باشید که خیلی سریع و همچنین آسان کار پیدا کنید. اینکه چطور کار پیدا کنیم و برای استخدام اقدام کنیم، سوالی است که از زمان پول درآوردن انسان در ذهن همه نقش بسته است و انسان همیشه به دنبال راه میانبر برای رسیدن به شغل رویایی خود است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روشی آشنا کنیم، که در آن خیلی راحت می‌توانید در مسیر شغل‌یابی قدم بردارید و حتی رزومه خود را نیز راحت بسازید.

وب‌سایت‌های شغلی و کاریابی با ارائه آگهی‌های شغلی به صورت طبقه بندی شده و همچنین فیلتر شده، روشی مدرن از کاریابی را در اختیار کارجویان قرار می‌دهند که در واقع پیدا کردن کار را آسان می‌کنند. استفاده از وب‌سایت کاریابی که روزانه صدها و هزاران آگهی شغلی در آنها منتشر می‌شود و مقالات و نکات مفید در مورد مسیر شغلی و کاریابی ارائه می‌دهند، یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای جستجوی کار است.

پیدا کردن شغل به صورت آنلاین مستلزم آشنایی با بهترین‌ها و بررسی سایت های کاریابی است. ما با در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات، سهولت استفاده، هزینه‌ها، ویژگی‌های پیشرفته و میزان شهرت، قصد داریم تا برخی از بهترین وب‌سایت‌هایی که در ایران می‌توانند در کاریابی برای شما مفید باشند را، معرفی کنیم.

برترین وب‌سایت‌ها برای کاریابی در این لیست عبارت‌اند از:

  • لینکدین
  • ایران تلنت
  • تلنت کوچ

لینکدین، بهترین راه برای ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما

لینکدین در سال 2003 راه اندازی شد و اکنون با بیش از 690 میلیون کاربر ثبت شده از سراسر جهان و در تمام صنایع، بزرگ‌ترین پلتفرم حرفه‌ای جهان برای شغل و کاریابی به شمار می‌آید. لینکدین به عنوان یک پایگاه داده برای فرصت‌های شغلی بسیار، یک پلتفرم رزومه دیجیتال و یک شبکه اجتماعی در مورد شغل و مسیر شغلی شناخته می‌شود. برخلاف اکثر وب‌سایت‌های کاریابی و شغلی، لینکدین به کارفرمایان نیز این امکان را می‌دهد که با افراد بالقوه در بازار کار ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز به آنها در موقعیت‌های شغلی خود، به آنها پیام دهید.

پروفایل شما در لینکدین به عنوان رزومه و نمونه کارهای دیجیتال عمل می‌کند و کسی که به دنبال فردی مثل شما بگردد، می‌تواند به پروفایل شما رجوع کند و سابقه، تحصیلات، علاقه‌مندی‌ها و دیگر موارد را مشاهده کند. ساخت پروفایل در لینکدین و مشاهده فرصت‌های شغلی در آن رایگان است، اما لینکدین گزینه‌ای به نام نسخه پرمیوم دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا لیستی کامل از افرادی که پروفایل شما را مشاهده می‌کنند را دریافت کنی و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد سایر متقاضیانی که برای شغل مورد نظر شما درخواست داده‌اند را دریافت کنید. همچنین توانایی ارسال پیام به افرادی که هنوز با آنها ارتباط برقرار نکرده‌اید نیز، خواهید داشت.

هنگامی که پروفایل لینکدین خود را کامل کنید، می‌توانید از آن به عنوان فرصتی برای ساخت رزومه آنلاین و همچنین برقراری ارتباط با افراد موفق در زمینه کاری خود استفاده کنید و به این ترتیب، می‌توانید شبکه سازی خود را کامل کنید. اگر پروفایل شما برای جستجو بهینه شده باشد، استخدام کنندگان ممکن است مستقیماً در مورد درخواست فرصت‌های شغلی خاص به شما پیام دهند.

ایران تلنت، مرجعی برای کاریابی داخلی و بین المللی

ایران تلنت در سال ۱۳۸۳ با یک مأموریت ساده تاسیس شد: کمک به مردم در پیدا کردن کار. اکنون ایران تلنت به عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت کاریابی ایران با نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی در ایران شناخته می‌شود.

ایران تلنت یک سرویس کاملا آنلاین است و خدمات و امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کارجویان قرار می‌دهد. استفاده از این خدمات باعث شده است که رابطه بین کارفرما و کارجو بسیار نزدیک‌تر از قبل شود و همچنین کارجو بتواند به بهترین فرصت های شغلی در معتبرترین شرکت‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشد.

ثبت نام در ایران تلنت به منزله گرفتن پیشنهاد فرصت های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، ساخت رزومه آنلاین به صورت آنلاین در رزومه ساز ایران تلنت، ارسال رزومه برای کارفرمایان و در نهایت آماده شدن برای انجام مصاحبه در صورتی قبولی رزومه است.

ایران تلنت فرصت های شغلی از جمله امور مالی، مهندسی نرم افزار، بازاریابی دیجیتال، منابع انسانی، علوم داده و مهندسی صنایع برای شرکت‌های بزرگ را شامل می‌شود و شما می‌توانید هنگام مشاهده، آنها را بر اساس زمینه شغلی خود فیلتر کنید و حتی بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، مشاغل را دسته بندی کنید.

تلنت کوچ، راهی کوتاه رسیدن به کاری که می‌خواهید

تلنت کوچ نه تنها به شما امکان جستجوی فرصت‌های شغلی را می‌دهد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا نمایشگاه کار آنلاین شرکت کنید و به صورت آنلاین با فرصت‌های شغلی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند آشنا شوید و رزومه خود را برای آنها ارسال کنید. این پلتفرم نیز امکان ساخت رزومه آنلاین را برای کارجویان در نظر گرفته است و به افرادی که در ساخت رزومه مشکل دارند، کمک می‌کند که بسیار راحت اطلاعات خود را وارد کنند و به همین ترتیب راه رسیدن به شغل دلخواه خود را کوتاه کنند.

استفاده از این خدمات برای کارجو در تلنت کوچ رایگان است و کارجو می‌تواند در پنل خود تمام کارهایی که برای کاریابی انجام می‌دهد را رصد کند. می‌تواند مصاحبه‌های خود را پیگیری کند و حتی ببینید چند مصاحبه داشته است.

تلنت کوچ نیز مانند دیگر موارد در این لیست مانند موتورهای جستجوی کاریابی عمل می‌کند و کارجو می‌تواند لیست فرصت‌های شغلی را بر اساس موقعیت جغرافیایی، مهارت، زمینه شغلی و موارد دیگر فیلتر کند و این یعنی خیلی سریع‌تر از باقی متقاضیان از آگهی‌های شغلی شرکت‌های معتبر باخبر شود.

کاریابی آنلاین راهی عالی و سریع برای پیدا کردن شغل

با توجه به افزایش حضور تکنولوژی در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما، بهترین راه برای کاریابی نیز مراجعه به وب‌سایت‌های کاریابی می‌تواند باشد. این وب‌سایت‌ها امکان ساخت رزومه دارند، زمان ساخت رزومه را کاهش می‌دهند، جستجوی فرصت‌های شغلی در آنها آسان و سریع است و همچنین ارتباط با کارفرمایان در این پلتفرم‌ها بسیار آسان‌تر از قدیم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی